Citat:
Ursprungligen postat av
Mia-Rovy
Du förespråkar alltså atombomber?
Vad tycker du om att Trump menar att han är den siste mannen i världen som skulle använda atombomber?
Nu har han å andra sidan också visst visat ett intresse för kärnvapen vid säkerhetspolitiska möten, men vi får lita på vad han säger.
Tycker du att t.ex. Ryssland bör atombomba Ukraina? Vad tror su Trump tycker? Han har väl visat sig stöd för ockupationen av Krim
JAG förespråkar kärnvapen! Mula Mecka och Medina direkt. 20 megaton vardera, markdetonation så att varje spår av arapor på de platserna kokar bort. Eller smälter till glas.
Trump gör det dock inte. Han är för vek och klen för mig.
Det viktiga är dock att stoppa Hillary Clintons kärnvapenspridning. Under Hillary Clintons regim har Nordkorea skaffat sig kärnvapen! Den enda diktatorn i världen som är galnare än den galnaste islamisten! Fnck what a failure!!!
Och Iran och Saudi och nu Turkiet är islamistiska tyrannier, världens allra värsta diktaturer, som är på gång att skaffa sig kärnvapen. Som de säger att de ska använda mot västerlänningar. (Men de första lär skickas mot Israel och de lär göra det innan de har arsenal att följa upp mot nånting annat, idiotiska vidskepliga stenåldersarapor som de är). Så Israel, som redan är en kärnvapenmakt, lär svara innan frågan ställs.
Jättehärligt hur Mellanöstern är nu jämfört med innan Obama/Hillary tog över. Eller hur?
Spelar det någon roll att man misslyckas katastrofalt? När man söker förnyat "förtroende"?
Hur kan Trump INTE vinna mot en så misslyckad regim? Jag förstår inte varför somliga påstår att han skulle kunna förlora.