Citat:
Ursprungligen postat av
FetManDansar
Hela gänget har blivit curlade av samhället i hela deras liv, så jag anser att du har rätt. Nu får det vara nog. Det här gänget har orsakat nog med skit. Ska vi fortsätta ge mördaren vård trots att det uppenbarligen inte har hjälpt den stackars mannen alls under sina 45 år?
För all del. Skatten måste ju användas till något bra. Jag har hört att Portugal skriker efter asylsökande. Jag ska börja odla skägg, gå ner "lite" i vikt sedan skriva mitt nya arabiska namn på en papyrusrulle. Hyra gummibåt (1), "råka" stranda i Portugal (2) och sedan bara casha in (3). Kanske även odla druvor, göra vin (4). Jag kallar det fyrstegsmetoden. Madde hade gjort detsamma om hon inte hade varit för godhjärtad och försökt rädda de som inte kan bli räddade.
Nu gick jag en aning OT igen, ber om ursäkt och blottar halsen.
Förtydligande i mina värderingar ang. Missbruk, våld etc
Att vara beroende av alkohol, droger, sex, spel, etc. Är inte olagligt, därför inte straffbart, men behandlingsbart, kanske ska jag väl tillägga.
Att tillförskaffa sig alkohol, droger, sex, och spel, finns det lagar och förordningar för som måste följas.
Att tillförse andra med alkohol, droger, sex, spel etc. Finns det lag och förordningar om, i olika grad. Alkohol får endast köpas på systembolag vid 20 års ålder, på pubar, restauranger etc, är åldern 18 år. Droger är totalförbjudet. Att vara "hora" är lagligt, men inte att köpa sex, ja listan kan göras lång,
Men att MÖRDA ELLER PÅ NÅT SÄTT MEDHJÄLPA TILL MORD, ÄR STRAFFBART!! Oavsett vad beroende man har! Punkt slut!!