2016-07-31, 13:23
Medlem
Hwals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Alltså, ser man den som en konstfilm så är den ta mig fan ett mästerverk. Surrealism på extrem nivå. Älskar den så in i helvete!

Tom Green...konstfilm...mästerverk...vad har du rökt egentligen?
Citera
2016-07-31, 15:19
Medlem
Mad Max, den som gick 2015.
Citera
2016-07-31, 15:55
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hwal
Tom Green...konstfilm...mästerverk...vad har du rökt egentligen?

Det är sant! Filmen är så absurd, osammanhängande och surrealistisk att man inte kan kalla den något annat än ett vrickat mästerverk. Arthouse för skateboard-generationen. Ren briljans!
Citera
2016-07-31, 17:33
Medlem
Pluppiplupps avatar
-Hellinger (urusel Hellraiser kopia)

-Domino (Regisserad av Tony Scott, det säger väl allt.)

-Man on Fire (Ännu en gång, regisserad av Tony Scott)

-Next (Med Nicolas Cage)

-Emmanuelle 5 (Wow vilken dynga)

-Beethoven 5 (såg den med mina barn och även dom avskydde skiten)

-Children of The Corn 2 (får ettan att framstå som ett mästerverk)

-Children of The Corn 3 (samma som tvåan)

-Thr3e (ett uruselt försök till att göra seriemördar thriller)

-Silent Night, Deadly Night 2 (den första är lite av en kultklassiker, uppföljaren är en förolämpning)

-Göta Kanal 1-3 (Wow, att film kan bli så usel!!!)

Listan skulle kunna göras hur lång som helst, då jag har gett en 1 i betyg på IMDB till säkerligen minst 300-400 hundra filmer som jag har sett. Då ska det påpekas att jag har betygsatt över 6000 filmer där. Så detta var bara ett litet exempel på vilken skit som jag har sett genom åren.
Citera
2016-07-31, 20:01
Medlem
FugitiveDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluppiplupp
Children of The Corn 3 (samma som tvåan)

Da fuck! Den är ju faktiskt bra. Ovanligt bra skådespeleri, kul handling (Children of the Corn i storstan' är så jävla 90's!), enastående musik av Daniel Licht och en helvetes massa blod och slask (många verkar dock ha sett den klippta versionen..). Resterande filmer i serien är dock helt värdelösa.
Citera
2016-08-01, 01:51
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Nu tycker jag absolut inte att Dogma är en av Kevin Smiths bästa filmer, men jag förstår inte hur man kan tycka det är en av de sämsta filmerna någonsin. Den är originell, full av intressanta skådisar och åtminstone bitvis riktigt rolig. (Har det fina betyget 7,4 på Imdb.)

Nej, den sämsta filmen är rimligen någon totalt intetsägande B-thriller från 80-talet, men den minns man ju inte en månad efter att ha sett den...

Ja, men så dåliga kan de inte ha varit om du inte kommer ihåg dem

Skämt åsido, det är klart det finns en uppsjö med skräpfilmer, men man har ju andra förväntningar också.
Citera
2016-08-01, 15:28
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Da fuck! Den är ju faktiskt bra. Ovanligt bra skådespeleri, kul handling (Children of the Corn i storstan' är så jävla 90's!), enastående musik av Daniel Licht och en helvetes massa blod och slask (många verkar dock ha sett den klippta versionen..). Resterande filmer i serien är dock helt värdelösa.

Har sett alla fram till 4an och gillar alla faktiskt
Citera
2016-08-02, 22:53
Medlem
Pansarhyenas avatar
En film som är så osannolikt usel att den blir ofrivilligt underhållande är Dolph Lundgren-filmen Bridge of Dragons:

https://www.youtube.com/watch?v=zpcSlcBSTQE

Notera naziuniformerna, "666" som märkning på militärhelikoptern och att Dolphs karaktär heter "Warchild"! Helt klart har ingen över tolv haft ett finger med i vare sig manus eller scenografi här.
Citera
2016-08-03, 10:41
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
En film som är så osannolikt usel att den blir ofrivilligt underhållande är Dolph Lundgren-filmen Bridge of Dragons:

https://www.youtube.com/watch?v=zpcSlcBSTQE

Notera naziuniformerna, "666" som märkning på militärhelikoptern och att Dolphs karaktär heter "Warchild"! Helt klart har ingen över tolv haft ett finger med i vare sig manus eller scenografi här.

Kan rekommendera "Retrograde" med honom också den är så dålig så den blir bra
Citera
2016-08-03, 10:56
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Tre Solar med Kjelle Bergqvist och Rolf Lassgård är nog bland det sämsta skit jag sett, eller också någon valfri Ingmar Bergman film.
Citera
2016-08-03, 13:32
Medlem
Doktorphils avatar
Nu blir man väl idiotförklarad av förståsigpåarna .

Men Donnie darko är lätt den sämsta film jag sett
Citera
2016-08-03, 14:29
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktorphil
Nu blir man väl idiotförklarad av förståsigpåarna .

Men Donnie darko är lätt den sämsta film jag sett

Gillar den filmen, men ''uppföljaren'' (manusförfattaren och regissören till den första filmen var inte involverad i skapandet av den) S. Darko (2009) är nog en av de sämsta filmerna jag har sett. Minns inte ens om jag orkade kolla klart på den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in