Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-07-27, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceguy1234
Varje gång det kommer en attraktiv tjej, och som man riktigt känner hur det är sjukt lätt att skriva med. Allt rinner på och man typ frågar om hon vill gå ut, varav hon svarar ja. Sen bara helt dött... hur fan kommer det sig? Någon annan som är med om samma?

Du behöver vara mycket mer rak på sak och konkret. Det du nämner var jag med om för ett par månader sen.

"Vill du hitta på något" eller "Vill du gå ut" är självklart. Var mer rak på sak: Du är fantastisk och jag ska ta med dig ut på något x tidpunkten y. Inga smileys. Det är svårare eftersom man kommer längre bort från sin comfort zone. Sedan är det ju så också massa "bekräftelse"-brudar på Tinder, men men.
Citera
2016-07-27, 18:24
Bannlyst
Är det någon kille som någonsin fått till en dejt med en tjej som ser bra ut över Tinder? Slår vad om att ingen på det här forumet har lyckats.
Citera
2016-07-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Är det någon kille som någonsin fått till en dejt med en tjej som ser bra ut över Tinder? Slår vad om att ingen på det här forumet har lyckats.
Har fått till ett antal dejter. Om man ser till gemene mans åsikter skulle jag gissa på att 2-3 stycken av dem var ganska eftertraktade 😉
Citera
2016-07-27, 19:42
Medlem
Citat:

Tinder måste ju vara som gjord för dig.
Citera
2016-07-28, 00:24
Medlem
girigfans avatar
Har fått ligga med en 9/10 när jag var i Ingolstadt. Hemma i Sverige har jag fått en schweiskisk 7-8 / 10 på kroken men hon har dessvärre åkt tillbaka hemåt.
Vad är det för bilder som får 8-10 / 10 på kroken? Är det en svenska som swipar like på mig så är det nästan bara träsktroll, och då pluggar jag ändå på handels. 😩
Citera
2016-07-28, 08:03
Avstängd
Har kritiserat kvinnor rätt mycket i denna tråden. Men drog igång en fejkprofil på en tjej. Drog rätt fort in ca 200-300 matchningar (på ca 500 swijp). Endast ett 40-tal killar som skrev och alla var tråkiga och skrev "Hej, vem är du?" eller "Hej, hur är läget?".

Tveksam om ca 5 % av alla killar ens lyckas på Tinder.
Citera
2016-07-28, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Har kritiserat kvinnor rätt mycket i denna tråden. Men drog igång en fejkprofil på en tjej. Drog rätt fort in ca 200-300 matchningar (på ca 500 swijp). Endast ett 40-tal killar som skrev och alla var tråkiga och skrev "Hej, vem är du?" eller "Hej, hur är läget?".

Jag skriver alltid något fyndigt. Har fått svar av ca 80% av de jag matchat med, om inte mer. Däremot så är det ohyggligt svårt att behålla det intresset tjejen har. För även om det går kanon så kan de helt plötsligt bara sluta skriva 😂
Citera
2016-07-28, 11:13
Medlem
Skriver ofta något halvtaskigt. Typ har tjejen en bild med fotboll skriver jag kanske ngt i stil med "Fan, du ser ut o suga på fotboll asså".

Grejjen är att jag bryr mig inte om hon unmatchar mig, jag vet jag ser bra ut och att jag får
mkt matches kontinuerligt ändå. I endel tjejers ögon så verkar sånt beteende funka då jag visar för henne att jag egentligen inte bryr mig om dig så mkt, får andra ändå. Tjejer vill ju ha de andra tjejer vill ha.
Senast redigerad av LongTerm90 2016-07-28 kl. 11:15.
Citera
2016-07-28, 11:30
Medlem
SorcererSimons avatar
Citat:

Ungefär hur attraktiv var tjejen som du la upp bilder på då?
Citera
2016-07-28, 11:34
Medlem
Gaiseric2s avatar
Citat:

Exakt, och tjejer får så många nya matches att de ofta glömmer bort killar. Är helt hopplöst för män
Citera
2016-07-28, 13:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Ungefär hur attraktiv var tjejen som du la upp bilder på då?

Inte någon 9a eller 10a. Men en väldigt söt tjej. Varken snygg eller sexig, men väldigt söt.
Citera
2016-07-28, 13:56
Medlem
Citat:
Inte en enda på två år. Därför gör jag uppehåll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in