Citat:
Ursprungligen postat av
Myskosnubben
Bara jag som fått slut på fler erbjudanden sen två veckor, vafan har hänt? är alla lägenheterna redan paxade?
Skickat mejl.
Undrar bara om det ser likadant ut för resten av er.
Det fixade sig, har fått förslag nu.
Är möjligt att hitta studentbostad(korridor/vadsomhelst) med 100 poäng, ska börja där till hösten ser det ut som.
Isåfall vilka områden bör jag söka för att ha störst chans att hitta nånstans att bo?
Har för tillfället sökt på 3 studentkorridorer på studentgatan och tybblegatan.