2016-07-25, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jens Fjellström lämnar TV4/Cmore. Låt tränarryktena starta. Ny Häckentränare kanske?

Synd att han lämnar. Vi är ute efter en assisterande till Kuhn.
Citera
2016-07-25, 21:10
Bannlyst
Citat:
Jens Fjellström lämnar TV4/Cmore. Låt tränarryktena starta. Ny Häckentränare kanske?

Tveksamt. Tror mer på Viasat och PL-expert. Märks att han saknar PL.

Dock skönt att slippa hans tårar så fort något går emot Malmö eller Djurgården.
Citera
2016-07-25, 21:11
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Eller ny Djurgårdstränare. Vi har ju ett stark behov av det nu.

Katastrof! Fullständig jävla katastrof
Citera
2016-07-25, 21:13
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Tveksamt. Tror mer på Viasat och PL-expert. Märks att han saknar PL.

Dock skönt att slippa hans tårar så fort något går emot Malmö eller Djurgården.

Det är väl det mest sannolika. Jag tror inte han är intresserad av att vara assisterande tränare heller. Ska han bli tränare nu vill han vara huvudtränare.
Citera
2016-07-25, 21:15
Medlem
Enkel 1-3 vinst
Citera
2016-07-25, 21:15
Medlem
LT10s avatar
Orkar inte.... 2 år till med Pelle Olsson. Helt. Jävla. Sjukt.
Citera
2016-07-25, 21:17
Medlem
Citat:

På twitter finns det de som hävdar att han snart kommer presenteras som assisterande tränare för MFF. Just MFF ryktet vet jag inte om jag tror på ,men det är väl inte helt otroligt att det faktiskt är någon typ av tränaroll som han faktiskt kommer gå in i till slut.
Citera
2016-07-25, 21:19
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampzop
På twitter finns det de som hävdar att han snart kommer presenteras som assisterande tränare för MFF. Just MFF ryktet vet jag inte om jag tror på ,men det är väl inte helt otroligt att det faktiskt är någon typ av tränaroll som han faktiskt kommer gå in i till slut.

Det skulle kännas som ett typiskt Daniel Andersson-drag, men jag tror inte att Fjellström vill vara assisterande. Han är för mycket linslus för att stå bakom någon.
Citera
2016-07-25, 21:23
Medlem
simonvps avatar
dif vägrar lämna bottenstriden trots otaliga chanser att göra det.

2009, is that you?
Citera
2016-07-25, 21:25
Medlem
ZlatanManias avatar
DIF är sämst, Bajen är sämre än sämst.

Frågan är hur många broar Pelle & Nanne har kvar att bränna? Bägge ligger direkt uselt till och det vore komiskt om Pelle får sparken när han förlängde sitt avtal för hela fem veckor och tre matcher sedan. Nanne lär få gå om inte Bajen vinner mot Gefle, då har dom på egen hand lyckats bjuda in Gefle i kvalstriden.

Synd att vi inte har ett derby att vänta, då hade vi kunnat snacka ångest på söder.
Citera
2016-07-25, 21:26
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Han och Backe ville väl ta över ett allsvenskt lag, 3-5-2 med mycket fokus på konditionen och ett högt presspel pratades om då om jag inte missminner mig. Jag ser gärna honom som tränare i något lag.

Lider med Pelle men Djurgården fan vad dåliga ni är, lika dåliga som en tvillingklubb Bajen!
Citera
2016-07-25, 21:29
Medlem
Jag undrar hur Bosse tänkte när han förlängde 2 år med Pelle.. Något är ju skumt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in