2 dagar i Düsseldorf nyligen.
Dag 1 på Dolce Vita och Dag 2 på Living-Room
Semestertiderna har börjat i Tyskland så jag hade inga större förväntningar på line-upen. De senaste gångerna som jag besökt båda klubbarna har det sett ut så här:
Oktober 2015. Dolce Vita hade bäst line-up
Maj 2016. Dolce Vita hade klart bäst line-up.
Men denna gång:
Juli 2016. Living-Room hade klart bäst line-up.
Faktum är att line-upen på Dolce Vita var riktigt skral denna gång. Av 4 favorittjejer som jag lyckats hitta på mina tidigare besök så var bara 1 (Ada) närvarande. Typiskt nog var nästan alla tjejer som jag hade dålig erfarenhet av närvarande.
Line-upen på Living-Room var däremot den bästa hittills på mina 8 besök på denna klubb.
Helt fantastiskt bra.
Båda klubbarna hade grillad mat i trädgården vid 18-tiden.
Stekhett och riktigt klibbigt klimat dessa dagar. Och både klubbarna blev avslöjade med att de inte hade någon riktig luftkonditionering på rummen. Svagt. På LR fanns bara 2 rum på översta våningen med luftkonditionering, men dessa rum var allt som oftast upptagna av förklarliga skäl.
Hettan plockade åtminstone bort en stor del av min sexlust.
Under eftermiddagen på LR låg både tjejer och klienter och slappade i trädgården.
Dolce Vita, 4 HE:
Ina, Rumänien, 26 år, brunett, normal kroppsform. Kanonsession. Rekommenderas.
Ada, Rumänien, 24 år, blond, normal kroppsform. Kanonsession. Rekommendera starkt
Ada igen. Ok session. Värmen började ta ut sin rätt.
Beatrice, Rumänien, 25 år, mörkhårig, normal kroppsform. Kass session som fick avslutas med handjob för en gång skull. Delvis beroende på min trötthet efter resa och värme.
Living Room, 3 HE:
Mickey, Rumänien, ca 23 år, mörkhårig och smal. Katastrof-session. Inget avslut.
Isa, Rumänien, ca 25 år, mörkhårig och kurvig. Bra session. Underbart harmonisk och avslappnad tjej. Rekommenderas.
Lorena, Rumänien, ca 25 år, blondin, normal kroppsform. Session i luftkonditionerat rum som blev riktigt bra. Har tidigare erfarenhet av denna tjej. Rekommenderas starkt.
Eilen, Kroatien, 27 år, blonderad och kurvig. Helt ok session med tanke på att jag inte var speciellt kåt.
Ska till Düsseldorf i Augusti igen. Dessvärre sa flera tjejer på både Dolce Vita (Ada) och Living-Room (Lorena) att de skulle vara på semester när jag kommer.
Det kan vara bra att känna till att line-upen i augusti kan vara skral på mindre och medelstora FKK/Sauna-klubbar i samtliga tyska städer.