2016-05-13, 05:59
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Ada, 23 år, Rumänien =nybakad svensk studentska

Intressant! Var det en s.k. nysvensk, eller en svenska född i Sverige av svenska föräldrar?
Citera
2016-05-13, 07:18
Medlem
Bra recensioner Arnold. Jag vill gå till Dusseldorf i juni.
Citera
2016-05-13, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Intressant! Var det en s.k. nysvensk, eller en svenska född i Sverige av svenska föräldrar?
En gång träffade jag en flicka på DV som sade att hennes pappa är svenska men hon växte upp i Tyskland.

Men kan du lita på allt dessa flickor berätta du? Det är en annan punkt.
Senast redigerad av Tammerfors 2016-05-13 kl. 07:39.
Citera
2016-05-13, 11:25
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:

Nej, Hon var helrumänska, men såg ut som en nyutexaminerad svensk studentska.
Så långt ifrån stereotypen för rumänska tjejer man kan komma.

Se ClassOf86's kommentarer ovan som också hade haft session med henne.
Citera
2016-05-16, 14:27
Medlem
Då har man avnjutit sitt första FKK Besökv blev Dolce Vita.

Orkar inte skriva ngn längre recension men blev samanlagt 6 tjejer.
Någon som testat den kanadensiska tjejen, över 1.80 lång med stor rumpa och stora bröst? Bästa avsugningen jag fått. Ställer var extremt bra på dagen efter middagen tidig kväll, framåt natten var det inget för mig. Jätte skönt ställe att relaxa och prata med tjejerna vid poolen. Tycker grillmaten var över förväntan också. Bra utbud med tjejer. Vissa riktigt bra sessioner andra mindre bra men överlag väldigt bra. Nu är man beroende och jävlar va trist det var att komma hem till kalla tråkiga Sverige.

Värt att tillägga att jag och mina vänner träffade samanlagt 6 andra grabbar från Sverige på DV. Dagen efter var vi på Pacha även där kryllade det var svenskar. DV slår pacha med hästlängder gällande service osv. Pacha kändes sunkigt med otrevliga vakter. När vi lämnade stället såg vi hur dom sprang efter en snubbe och sparkade honom blodig på gatan, lite otrevlig syn.

Mvh
Senast redigerad av TheRevenge 2016-05-16 kl. 14:45.
Citera
2016-05-29, 16:01
Medlem
Mistofeless avatar
För första gången på FKK i Tyskland

Jag har gjort 6 Thailandsresor så jag har hyfsad erfarenhet av köpesex där men inte i Tyskland. Efter att ha läst här och fått en del goda råd bestämde jag mig för att prova på Dolce Vita i Düsseldorf. Hittade en resa med Ryan Air Köpenhamn-Köln tor för 280 kr. Tog S-Bahn till Reisholz för 7,7 EUR, så var jag framme. I kassan sade jag att jag var ny så hon förklarade hur det fungerade där. Jag testade genast Simo, en snygg tjej på 27 år från Rumänien. Tänkte mig en halvtimme men vi hade sex omväxlande med prat att det blev en heltimme. 100 EUR. Sade att jag tänkte äta och vila någon timme eller så för att sedan ta en ny tjej. Hon föreslog att jag då skulle ta hennes väninna Ina, också från Rumänien 25 år. Jag hade ingen aning om vem hon var så jag sade att hon fick presentera sig så får vi se. Efter en timma dök Ina upp och det blev en halvtimme med henne. 50 EUR.

Ina sade att hon var från Bukarest medan Simo var från landsbygden nära Svarta Havet. Kanske därför jag lättare kom överens med Simo, det blev nästan lite GFE-känsla med henne. Ina däremot hade mera det lite känslokalla storstadsstuket över sig och där blev det mer en PSE-känsla. Inget fel på det.

Dolce Vita har en fin utomhusdel. På deras hemsida stod det att det finns bås dit man kan flickorna men det visade sig inte stämma. Det är bara rummen på andra våningen som gäller.

Mycket varierande kvalitet på flickorna. Från snygga tjejer till tjocka 35-åringar.

Jag är nöjd och återvänder säkert. Om det blir DV eller någon annan FKK med bra recensioner får jag se.
Citera
2016-05-30, 01:44
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
För första gången på FKK i Tyskland
Jag testade genast Simo, en snygg tjej på 27 år från Rumänien. Tänkte mig en halvtimme men vi hade sex omväxlande med prat att det blev en heltimme. 100 EUR. Sade att jag tänkte äta och vila någon timme eller så för att sedan ta en ny tjej ..................
Ina sade att hon var från Bukarest medan Simo var från landsbygden nära Svarta Havet. Kanske därför jag lättare kom överens med Simo, det blev nästan lite GFE-känsla med henne.

Välkommen till FKK-klubben.

Simo träffade jag också sist. Se inlägg 132 på föregående sida. Stämmer bra med GFE-känsla.

Men då missade du hennes verkliga kompis som hon delar lägenhet med: Ada, 23 år.... Som är bäst i test på DV.
Citera
2016-05-30, 18:11
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Välkommen till FKK-klubben.

Simo träffade jag också sist. Se inlägg 132 på föregående sida. Stämmer bra med GFE-känsla.

Men då missade du hennes verkliga kompis som hon delar lägenhet med: Ada, 23 år.... Som är bäst i test på DV.
Någon ”blond svensk studentska” såg jag inte till när jag var där. Kanske hade Ada sina röda dagar. Men jag sätter upp henne på min att-göra-lista nästa gång jag återvänder till DV
Citera
2016-06-24, 22:37
Medlem
Då är debuten gjord i Nordrhein-Westphalen. Ett besök på Acapulco, YinYang och Golden Time.

Först ut är Acapulco. Här får inte tjejerna ta kontakt med dig och jag är inte van vid det. Jag gillade det för det mesta.
Problemet är att man nästan känner sig tvungen att ta tjejen till rummet när man sätter sig för att prata med henne. Mycket stirrande från tjejerna istället.
Snittbetyget på tjejerna är rätt högt. Jag är nöjd med utbudet. Går enbart på utseende i mina val av tjejer. Crina och Misha heter dem jag var med.
Misha är nämnd på ISG rätt mycket. Hur snygg som helst. Något lite snyggare än Roxana på Sharks för er som vet vem det är.
Servicen var lite för snabb. Det var ut ur rummet rätt fort efter vi var klara. Beror nog på 40 euro priset. Tjejerna vill hinna så mycket klienter som möjligt.
Annars lite nedgånget och maten var inget bra. Inte värt att köra till när man kan flyga till Frankfurt men är man nära Velbert väl värt ett besök.

YinYang var väldigt svårt att hitta men väl värt det. Kom dit vid 18-tiden. Massor av tjejer och lite killar. Snygga fräscha lokaler och högt snittbetyg på tjejerna även här.
Väljer en lite äldre blond polska(kanske 27 - 30) vid namn Simona. Servicen är helt fantastisk; helt på nivå som när jag träffar mina favoriter på Sharks.
Säger till henne vid betalningen att om hon har en snygg väninna ska jag ta dem två efter jag har vilat. Hon har en snygg blond väninna.
Efter bra mat och vila och fotboll hittar jag Simona och hennes väninna Jessica. Jag säger att jag bara har kraft för en halvtimme. Brukar annars vilja ta två tjejer i en timme för att kunna knulla bägge två. Fantastisk service av tyskan Jessica och polskan Simona. Underbar halvtimme.

Sista besöket är Golden Time i Bruggen. Sämsta av de tre klubbarna men det betyder inte att den är dålig. Skulle valt YinYang om jag är i det området igen.
Inte helt nöjd med utbudet. Mycket svarta tjejer. Har aldrig haft en svart tjej men ingen av dessa faller mig ändå i smaken. I utbudet hittar jag dock en blondin med Baywatch-baddräkt som jag vill ha. Hon visar sig vara rätt svår att få tag i. Så när jag ligger och slappnar av i solstol så kommer en tjej som heter Nela. Jag går med henne.
Totalt meninglöst; slöseri med 50 euro. Hon märker av min attityd; jag knullar henne knappt för jag känner att jag nu tredje dagen måste spara mig.
Hittar till slut min Baywatch-blondin och vi har en fantastisk en och en halv timme på rummet.
Mycket action i trädgården på GT om man gillar sånt.Maten är överlägset bäst här av alla klubbar jag har besökt.

Kul att ha besökt dessa klubbar och jag ser framemot att testa Dolce Vita, LivingRoom och Oceans.
Jag skulle dock valt Frankfurt och klubbarna däromkring om valet var mellan Frankfurt och Acapulco, GT och YinYang.
Citera
2016-06-25, 07:36
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
YinYang var väldigt svårt att hitta men väl värt det. Kom dit vid 18-tiden. Massor av tjejer och lite killar. Snygga fräscha lokaler och högt snittbetyg på tjejerna även här.
Väljer en lite äldre blond polska(kanske 27 - 30) vid namn Simona. Servicen är helt fantastisk; helt på nivå som när jag träffar mina favoriter på Sharks.
Säger till henne vid betalningen att om hon har en snygg väninna ska jag ta dem två efter jag har vilat. Hon har en snygg blond väninna.
Efter bra mat och vila och fotboll hittar jag Simona och hennes väninna Jessica. Jag säger att jag bara har kraft för en halvtimme. Brukar annars vilja ta två tjejer i en timme för att kunna knulla bägge två. Fantastisk service av tyskan Jessica och polskan Simona. Underbar halvtimme.

Var det alltså YinYang en bit in i Nederländerna?

http://yinyang.nl/

Visserligen bara strax över gränsen från Nordrhein-Westfalen, men ändå. Av din recension att döma låter det nästan som du tycker den var bäst och att man här får mest valuta för pengarna. Var det så enligt dig?
Citera
2016-06-25, 09:59
Medlem
Citat:
Var det alltså YinYang en bit in i Nederländerna?

http://yinyang.nl/

Visserligen bara strax över gränsen från Nordrhein-Westfalen, men ändå. Av din recension att döma låter det nästan som du tycker den var bäst och att man här får mest valuta för pengarna. Var det så enligt dig?
Det är den klubben, jag var lite slarvig med geografin men det är verkligen nästan mitt på tyska gränsen. Om jag vore i det området igen och skulle välja en klubb så skulle jag valt YY framför Golden Time. Detta är baserat på ett litet urval av tjejer så kan ju vara en fel analys men YinYang var en minst lika bra klubb som man inte hör mycket om.
Citera
2016-06-25, 13:02
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Först ut är Acapulco. Här får inte tjejerna ta kontakt med dig och jag är inte van vid det. Jag gillade det för det mesta. Problemet är att man nästan känner sig tvungen att ta tjejen till rummet när man sätter sig för att prata med henne.

Precis vad jag kände också när jag var där.
(FB) FKK Acapulco i Velbert (nära Düsseldorf)
Men om man besöker stället ett par gånger och man lär sig vilka tjejer som ger bra service så är stället enormt prisvärt.

Citat:

Snittbetyget på tjejerna är rätt högt. Jag är nöjd med utbudet.
Ja, förvånande högt med tanke på att en halvtimme bara kostar 40 Euro.

Citat:

Annars lite nedgånget och maten var inget bra. Inte värt att köra till när man kan flyga till Frankfurt men är man nära Velbert väl värt ett besök.

Nej, ingen toppmat. Men jag tycker nog att maten var i nivå med Artemis i alla fall. Där tar de 80 Euro i inträde. Och på ACA bara 40 Euro. (Endast 30 Euro när jag var där!). Lokalerna tycker jag är helt OK med mycket bra swimmingpool. Utomhusdelen svag dock.

Sedan ska man komma ihåg att flyg till Düsseldorf t/r kostar ca 1000 kr mindre än flyg t/r till det överbelastade Frankfurt (i alla fall från Arlanda).

Citat:

Sista besöket är Golden Time i Bruggen. Sämsta av de tre klubbarna men det betyder inte att den är dålig. Inte helt nöjd med utbudet.

Maten är överlägset bäst här av alla klubbar jag har besökt.
Jag har ej besökt GT, men det här med utbudet låter konstigt. Bekanta till mig och folk på ISG säger att GT i Brüggen har ett utbud på sommarhalvåret i klass med Artemis, men sämre på vinterhalvåret.
Man ska dock komma ihåg att GT är en typisk "dagklubb". Sämre utbud på kvällar.

GT och LivingRoom drivs i samma regi så förmodligen samma höga nivå på maten.
LivingRoom och Mainhattan har den bästa maten av de klubbar jag besökt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in