2015-12-02, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hon förekommer i flera kanalarer och i reklamavbrott. Fick också katalogreklam från Ellos där hon och hennes dotter är med på första sidan och lite mer i ett uppslag.

Kan inte uttala mig om hon är rynkig eftersom hon i Ellos är så pass sminkad och photoshopad, men hon är ju trots allt snart 50 år.

Ja, jag kollade på filmen från Ellos, den var rätt fin, inspelad i Norrbotten i ett hus.
Carola fångar ren och hugger ved och klär granen.
Citera
2015-12-24, 20:37
Medlem
utan.att.stannas avatar
Hon har allt lagt på sig en del. Väldogt fräsch för sin ålder, men är väl regelbundet hos botoxdoktorn..? Fräsch är hon iallafall.
Riktigt bomber har hon också.
Citera
2016-01-15, 16:30
Medlem
Vad hände mellan Carola och Runar.. Kan ju knappt handlat om växt ifrån varann.
Något måste ju hänt och veta sanningen om deras skilsmässa ?
Citera
2016-02-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkaren666

De växte i från varandra, hon ville gå sin egen väg och han ville ha familj.

De skilde sig och hon gick sin väg och fixade flera plattor och Jul CD blev succé och han
fixade familj.
Citera
2016-02-01, 22:39
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkaren666

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
De växte i från varandra, hon ville gå sin egen väg och han ville ha familj.

De skilde sig och /.../ han fixade familj.
1990 gifte de sig, i januari 1998 fick de en son och våren 2000 skilde de sig. Så de hade ju iofs redan bildat en familj. Två gifta föräldrar med en gemensam son.

Runar gifte inte om sig förrän 2008 igen och fick två barn med den kvinnan, så han hade en familj med Carola och "fixade" inte någon (en ny då) på ännu ett tag senare.
Citera
2016-02-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
1990 gifte de sig, i januari 1998 fick de en son och våren 2000 skilde de sig. Så de hade ju iofs redan bildat en familj. Två gifta föräldrar med en gemensam son.

Runar gifte inte om sig förrän 2008 igen och fick två barn med den kvinnan, så han hade en familj med Carola och "fixade" inte någon (en ny då) på ännu ett tag senare.

Sant, det tog väl lite tid för Runar att hitta "den rika bruden" som han senare gifte sig med för att skaffa barn med. Sen gick han i konkurs. Tog sig vatten över öronen.
Citera
2016-02-26, 02:48
Medlem
Svenskares avatar
Jag börjar tänka på om det inte börjar bli dags för mig att intressera mig för den här Carola och om möjligt driva ut Jesus ur kroppen på henne. Jag har lyckats omvända kristna förr, däribland 1 Jehovas, så varför skulle det vara något speciellt med den här damen.

Märkligt nog fascinerar hon mig.
Citera
2016-05-17, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
Jag börjar tänka på om det inte börjar bli dags för mig att intressera mig för den här Carola och om möjligt driva ut Jesus ur kroppen på henne. Jag har lyckats omvända kristna förr, däribland 1 Jehovas, så varför skulle det vara något speciellt med den här damen.

Märkligt nog fascinerar hon mig.

Tror inte du lyckas med det.
Citera
2016-06-28, 12:41
Medlem
cromos avatar
Vad sa egentligen Carola på Lotta på Liseberg? Att hon inte var bra på att dammsuga men var bra med "den lilla man stoppar i munnen"? Jag måste väl hört helt fel.
Citera
2016-06-28, 16:47
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Vad sa egentligen Carola på Lotta på Liseberg? Att hon inte var bra på att dammsuga men var bra med "den lilla man stoppar i munnen"? Jag måste väl hört helt fel.

Såg några minuter men inte engagera mig i framträdandet. Om sa något vet jag inte. Däremot att hon är en polerad och totalt intetsägande artist. Hon kan hålla tonen och då är väl tanterna nöjda. Men därutöver berör hon ingen.
Citera
2016-06-28, 18:45
Medlem
23 juli 2016 är hon sommarvärd.
Citera
2016-07-23, 19:36
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
23 juli 2016 är hon sommarvärd.

Jag hörde iofs bra några på delar av programmet. Men vad var det för självförverkligande dravel hon kom med? Bekräftar förstås bilden av henne som en inte särskilt sympatisk person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in