Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-06, 08:59
  #1681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa

Men lilla gumman! Vet du inte att man inte skvallrar om sina vänner på Flashback?
Citera
2024-02-06, 11:09
  #1682
Medlem
Semperexians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Snälla du, för det flesta är jag inte en man.
För det andra så har jag känt C i över 30år så ”lösa påståenden” stämmer inte alls. Jag har varit med dig på alla stora händelser typ möhippa och bröllop. Endast ett fåtal vet vad vi gjorde på möhippa så det kanske blir svårt att få bekräftat men hon fick tex ögonbindel och hörlurar med HÖG musik. När hon fick ta av sig dem stod hon på scenen och det var Jerry Williams uppträdde. Vi avslutade kvällen på en restaurang på Gröna Lund. Sofia Wistam hjälpte till mycket med planering och fotografering på bröllopet. Det är nog ingen annan än hennes närmaste som vet. Sofia fotade också C’s skivomslag på Much More plattan.
Som tjej är man väldigt öppen och berättar allt för sina närmaste väninnor. Mina bästa vänner vet allt om mig och vi diskuterar allt in i minsta detalj. Dessutom när man känner någon väl då vet man dens personens personlighet, vad den skulle göra eller inte. Man diskuterar och ältar i stort sätt allt. Har man känt någon i massor med år så vet man vad den personen tycker om tex ”att ta den i analen”. Jag vet när hon sist hade sex och med vem. Så NU kanske du fattar att jag inte skriver inlägg utan att ha belägg för det jag skriver.
Du får gärna läsa mina andra inlägg på Flashback så ser du min trovärdighet.

Inte for att du verkar speciellt icke trovärdig, men var du på hennes 30-års kalas? Jag var där. Minns du något speciellt?
Citera
2024-02-06, 17:18
  #1683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Jag VET att hon inte har silikonbröst. Det var ju det jag reagerade på att det var helt fel.
Jag känner henne mycket väl. Känt henne i över 30 år så…
Och vad menar du med ”hennes vanliga röst”?? Hon pratar likadant alltid!
Då känner DU inte henne!
Citera
2024-02-12, 09:34
  #1684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Hahaha NEJ!! Vart påstod din bekanta att de bodde? Och när?

Haha. Nej men exakt bara skitsnack. Skulle ha varit ca 5-10 år sedan. Han är frisör och han påstod att han fixade hennes hår, kan väl på sin höjd ha skett.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback