2015-10-24, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Jag såg det också och tänkte: jaha, alla är kristna flyktingar, bl a från Iran. Ingen var från Syrien. 10 stycken troende kristna hon bjudit in att bo hos sig, gott så. Men why not bjuda in 10 muslimska män och konvertera dem till Jesus, som en sann kristen ska göra? Ja, kristna är uppmanade av Jesus att sprida evangeliet till alla, dvs missionera, enligt NT.

Återigen ett PR-trick från unika Carola för att göra reklam för sin kommande julshow (ja, den nämndes). Så fick vi också veta att lilla Zoë har en nanny, som flög ner tösen till Kos efter att mamma Carola i princip kastat sig på ett billigt charterflyg till Kos i sin godhetsinsats.

Notera att jag inte har någonting emot att man hjälper människor i nöd, men tror det stod i Bibeln att den välgörenhet som görs i det dolda uppskattas mest av den kristne Fadern, jämfört med fariséerna som står i hörnen och ropar, och som öppet visar hur mycket pengar de skänker till välgörenhet...

Jag såg också programmet, samma tankar som du..
Citera
2015-10-24, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag såg Malou efter tio i morse, där satt Carola med sina tio flyktingar. Hon berättade att hennes närvaro helade dem. Halleluja!

Ja, herregud, när ska hon vakna.
Citera
2015-10-25, 11:19
Medlem
Carola är och förblir patetisk.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article21643199.ab
Citera
2015-10-25, 11:26
Medlem
Det där lilla korkade fettot bör nog stå på benen eller ligga på rygg med benen i sär. Alla andra ställningar är en säkerhetsrisk för alla andra
Citera
2015-10-25, 12:09
Medlem
fredrikdenstores avatar
Hon verkar inte vara riktigt navlad. Slänger blomkrukor omkring sig och hoppar på GLASbord. Hur korkad kan man bli egentligen!? I övrigt instämmer jag med föregående talare.
Senast redigerad av fredrikdenstore 2015-10-25 kl. 12:11.
Citera
2015-10-25, 15:15
Medlem
Ratads avatar
Fick flyktingarna varsitt ex av hennes senaste skiva som uteliggarna fick en gång i tiden?

Man behöver ju alltid ett underlägg till bärsen.
Citera
2015-10-25, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Hon verkar inte vara riktigt navlad. Slänger blomkrukor omkring sig och hoppar på GLASbord. Hur korkad kan man bli egentligen!? I övrigt instämmer jag med föregående talare.

Hon hade väl tagit några av de där roliga pillrena hon fått då hon var med på Skansen-programmet och kastade krukor? Hon berättade om det i Så mycket bättre...

Jag älskar vårt Sverige, vi har de tossigaste kändisarna! Hur små och få vi än är!
Citera
2015-10-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore

Här är en länk om när hon hoppade på glasbordet......

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/95803
Citera
2015-11-08, 04:55
Medlem
Ja, Henne har det varit tyst om på ett tag. Är hon upptagen av julshow och flyktingarna ?
Citera
2015-11-27, 11:28
Medlem
Carola Häggkvist har fått strikta order från sitt produktionsbolag att inte signera skivor.
Citat:
– Mitt turnébolag har denna turné önskat att jag inte signerar efteråt med tanke på förkylningstider och för å spara på krutet.

http://www.msn.com/sv-se/noje/celebrity/carola-dissar-fansen/ar-AAfGAjX?li=AAb2nfE&ocid=mailsignoutmd
Citera
2015-11-28, 17:26
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja, Henne har det varit tyst om på ett tag. Är hon upptagen av julshow och flyktingarna ?

Hon är aktuell med någon TV-reklam. Hon börjar bli rynkig!
Citera
2015-11-28, 18:46
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Hon är aktuell med någon TV-reklam. Hon börjar bli rynkig!

Hon förekommer i flera kanalarer och i reklamavbrott. Fick också katalogreklam från Ellos där hon och hennes dotter är med på första sidan och lite mer i ett uppslag.

Kan inte uttala mig om hon är rynkig eftersom hon i Ellos är så pass sminkad och photoshopad, men hon är ju trots allt snart 50 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in