2008-02-20, 13:30
Medlem
cordelias avatar
Vem är hon? Måste få veta!
Citera
2008-02-20, 14:05
Medlem
Cherrykills avatar
Haha, direkt när jag läste att hon var nämndeman tänkte jag på Beckroth. Jag måste vara skadad. Men det är ju i och för sig hon också.
Citera
2008-02-20, 19:01
Medlem
cordelias avatar
Fast hon är väl bara drygt 30?
Citera
2008-02-21, 02:31
Medlem
MadamMims avatar
Måste bara berätta. Letade efter den här tråden faktiskt...
Pratade med min mor för några dagar sedan, en mycket pryd dam som inte använder "fula" ord eller ens pratar om sådant (snusk). Men hon har en arbetskompis (jobbar på ett ställe där det krävs minst 3 år på högskola för att få, så det är inte någon WT kärring som kacklat). Hon hade tydligen bott i samma område (Botkyrka?) som Carola och berättade att hennes smeknamn var "Madrassen". Jag litar på dom uppgifterna iaf, känns inte som om det skulle vara skitsnack. Någon som kan bekräfta kanske?
Haha, jag personligen hade aldrig hört något som helst rykte som handlade om Carola innan jag hittade denna tråd, utan jag letade efter den, så jag är inte något troll.
Halvt scoop att FB listat ut att hon är en liten schlajna innerst inne.
Citera
2008-02-21, 02:40
Medlem
Psyko Dads avatar
Har sett bilder på Carola i ngn skoltidning el liknande där en kille tar henne på ena bröstet & hon låtsas spela förvånad. Hon gick i Kärsby i Norsborg har jag för mig.
Citera
2008-02-21, 04:43
Medlem
Clit_Commanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Har sett bilder på Carola i ngn skoltidning el liknande där en kille tar henne på ena bröstet & hon låtsas spela förvånad. Hon gick i Kärsby i Norsborg har jag för mig.

denna bilden? http://photos1.blogger.com/blogger/6388/1391/1600/carola1.jpg
Citera
2008-02-21, 08:21
Medlem
johnjohns avatar
Hon har djävulen i sig och även mig om hon vill...
Citera
2008-02-21, 08:54
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Måste bara berätta. Letade efter den här tråden faktiskt...
Pratade med min mor för några dagar sedan, en mycket pryd dam som inte använder "fula" ord eller ens pratar om sådant (snusk). Men hon har en arbetskompis (jobbar på ett ställe där det krävs minst 3 år på högskola för att få, så det är inte någon WT kärring som kacklat). Hon hade tydligen bott i samma område (Botkyrka?) som Carola och berättade att hennes smeknamn var "Madrassen". Jag litar på dom uppgifterna iaf, känns inte som om det skulle vara skitsnack. Någon som kan bekräfta kanske?
Haha, jag personligen hade aldrig hört något som helst rykte som handlade om Carola innan jag hittade denna tråd, utan jag letade efter den, så jag är inte något troll.
Halvt scoop att FB listat ut att hon är en liten schlajna innerst inne.
Det är ganska många tjejer som blir kallade "madrasser" när de är 15-16 år gamla. I de flesta fallen är det ganska ogrundade anklagelser.
Hur det är i fallet med Carola har jag ingen aning om, men jag gissar på att hon kanske hade sex med ett par killar och därmed var hon en madrass...
Citera
2008-02-21, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det är ganska många tjejer som blir kallade "madrasser" när de är 15-16 år gamla. I de flesta fallen är det ganska ogrundade anklagelser.
Hur det är i fallet med Carola har jag ingen aning om, men jag gissar på att hon kanske hade sex med ett par killar och därmed var hon en madrass...

Hon strippade helt på en fest på Lidingö Friidrottsgymnasium någon gång på 80-talet.

Citera
2008-02-21, 09:39
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edwards
Hon strippade helt på en fest på Lidingö Friidrottsgymnasium någon gång på 80-talet.

Om det är sant gör det inte henne till vare sig madrass eller sexmissbrukare...
Citera
2008-02-21, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Om det är sant gör det inte henne till vare sig madrass eller sexmissbrukare...

Absolut inte men det hon var känd som sexuellt fri denna tid.
Citera
2008-02-21, 10:24
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edwards
Absolut inte men det hon var känd som sexuellt fri denna tid.
Det är möjligt att hon verkligen var det, men jag ville bara påvisa att många unga tjejer får en stämpel de inte har gjort sig förtjänta av. Det finns säkert många tjejer här på FB som kan berätta om att de har blivit "anklagade" för att ha legat med killar som de inte ens har hånglat med. Alla "visste" att de hade gjort det bara för att ryktet sade så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in