2016-07-23, 17:23
Bannlyst
Eric och Dylan...en copycat

Var väl sommarlov så då fick donken duga...skulle inte förvåna mig om flera av de döda är personer han känner. En skolskjutning fast på annan plats. Han vågade till slut...
Citera
2016-07-23, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rex144

därför ville han hämnas på just ungdomar och tyskar då de vägrader att acceptera honom som sin egen

Men nu var det inte tyskar som blev mördade utan invandrare?
Citera
2016-07-23, 17:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Undrar om balkongmannen känner sig skyldig till viss del!? Vad jag har förstått så snackade de två innan han gick ner och började skjuta..det var ju en ganska aggressiv dialog de hade..

Om nu det är den där gubben på bild så förmodligen inte. Ser inte ut att ha mycket konsekvenstänk där inte. Dock hade nu GM redan satt sin plan i verket med Facebook uppmaningen så vad nu sades där spelade nog ingen större roll. Möjligen kanske det gjorde han kanske än mer förbannad eller mindre. Inget som någon någonsin kommer få veta. Men en själv hade ju tänkt till där extremt noga kunde man sagt något rätt som hindrat detta eller var det jag sa det som gjorde att människor sedan dog. Som normalt folk alltså som denna snubbe inte ser ut att vara.
Citera
2016-07-23, 17:26
Medlem
extremvansterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det var väl balkongmannen som skrek jävla turk?

Det var förmodligen en tredje person, lyssnar man noga är rösten längre bort än balkongmannen och det är en annan röst också. Skulle kunna vara GM själv också.
Citera
2016-07-23, 17:28
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Undrar om balkongmannen känner sig skyldig till viss del!? Vad jag har förstått så snackade de två innan han gick ner och började skjuta..det var ju en ganska aggressiv dialog de hade..

Hoppas media pekar ut honom som den egentlige mördaren. Det vore på sin plats.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hehehaha1
Kanske.. Ali svarar jag är tysk , ja.
Ursäkta då.

http://www.news.com.au/world/europe/i-am-german-youre-a-wanker-bizarre-conversation-with-munich-gunman/news-story/23c4d7ab7f017d2b64642a4e5c48b162

Här står det att det var shooter. Jag googlade och länkar första bästa länk.

Witness: ‘a gun — f**k off your head isn’t on right.’

Shooter and Balcony Man shout at each other.

Witness apparently to people filming: ‘He’s got a gun here the guy has one.’

Shooter: ‘F*****g Turks!’

Witness: ‘F*****g foreigners.’

Witness to unidentified person: ‘Ey! He’s got a gun. He has loaded his gun! Get the cops here. He’s walking around here the wanker!’

Shooter: ‘I am German.’
Senast redigerad av Hehehaha1 2016-07-23 kl. 17:31.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Detta var bara exempel...
Men vad han skriker förändrar inte resultatet av hans illgärning. Möjligen kan det ge en liten, liten ledtråd till varför han gjorde det han gjorde. Men det mesta tyder väl på psykisk ohälsa som i sin tur kan ha berott på eventuell mobbing.
Ok, men om det skriks ALLAHU AKBAR, då ÄR det islam. Så enkelt är det faktiskt, även om GM är en knäppgök. Vilket nog kan anses om de flesta IS-krigare. Men det existerar faktiskt utstuderad djäfla ondska, och denna GM har gått igenom en del besvär för att skaffa sig / lära sig använda ett automatvapen. Mot barn, dessutom.... Glöm inte det: MOT BARN. Det skrek man högt om när Breivik gick bärsärk, trots att han skonade en ung pojke på ca 12 som redan sett sin far mördas av Breivik, och vädjade för sitt liv till Brevik genom att säga: skjut inte, jag är för ung för att dö.

Men denna Ali har skjutit en tolvåring rakt i huvudet, utan pardon.
Citera
2016-07-23, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Men nu var det inte tyskar som blev mördade utan invandrare?
Lite blandat om jag förstått det rätt. Men om det var "ariska tyskar" återstår att se, kanske någon enstaka. Inte för att det spelar någon större roll, ett mord på barn är ett mord på barn.
Citera
2016-07-23, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ozznujen
Ja, det vet vi nu pga att Aftonbladet verkar besatta av att rapportera detta. Sjukt viktigt för de att få fram det helt plötsligt.

Jo men han jag citerade sa att iraniern blev arg på tyskar och sköt på dom men så är inte fallet vi som förstått rätt.
Citera
2016-07-23, 17:33
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
Många av de skjutna var skjutna i huvudet, både skadade och döda. Det finns otäcka bilder på tonårstjejer som krälar på marken skjutna i huvudet och ropar på hjälp.

Detta är ren avrättning av ungdomar. Inget rimligt motiv utan bara ren genetiskt betingad kaosdårskap.

GM ville begå kaos. Hans gener och lustmordsinstinkter drev honom att göra detta. Alla ord om att blivit mobbad är bara enablers han hittade på själv.
Hur då genetiskt betingad? Tim Kretschmer som dödade nio elever och tre lärare i skolmassakern i Winnenden hade en genuppsättning som var väldigt lik din och min (jag gissar att du som jag är etnisk svensk och han var etnisk tysk). Han var en enstöring, utstött och kände sig allmänt misslyckad och mobbad precis som varit fallet i massvis med skolskjutningar och liknande händelser.

Alltså, sluta svamla!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Lite blandat om jag förstått det rätt. Men om det var "ariska tyskar" återstår att se, kanske någon enstaka. Inte för att det spelar någon större roll, ett mord på barn är ett mord på barn.

Men det har ju skrivits att det är 9 döda, 3 turkar 3 kosovor, 1 grek och övriga blir 2 och dom vet man inte?

Då var det uppenbart att han ville döda utlänningar. Svårare än så är det inte att förstå, om du sett videon hade han chansen att skjuta på tyskar också.
Citera
Medlem
Kakistokratis avatar
Postar klippet från balkongen igen. Med engelsk sub
https://www.youtube.com/watch?v=Atnk5ZwMPg8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem