2016-07-23, 09:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostsOfOnyx
Okej, eftersom du bad så vänligt.
Eller så kan vi kasta ut dem? Så kan de spränga varandra i sin öken och vi kan vara världsbäst på allt bra ifred.

Eller menar du att jag har fel? Bevisa det.

Det finns de med etnisk härkomst i de europeiska länderna som är muslimer och för att hindra islam från att kunna existera i Europa så måste man tvångskonvertera alla samt förbjuda att islam nämns överhuvudtaget för att på så sätt få folk att glömma bort religionen samt inte kunna läsa på om den och därmed riskera att bli intresserad av den till en sådan grad att de väljer att konvertera.
Citera
2016-07-23, 09:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
OBS: Angående 2 år kommer det från en journalist som frågade på PK om GM hade bott i Tyskland mer än 2 år och fick svar ja så det enda vi vet är att GM bott mer än 2 år i Tyskland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Nu vet jag alla hoppas det är en jihadist, så här tror jag det är GM är 18 år ,jag tror han bott i tyskland alla åren han blivit mobbad,troligen blivit mobbad under hela skoltiden, allternativt han flyttade till tyskland redan när han var 6-7 ,flyttade sedan ifrån sina föräldrar när han var 16 , möjligen för att gå gymnasium eller liknande i Munchen ,mobbningen fortsatte, många av dödsoffren är ungdomar och barn, dödade dom i sin egen ålder som hämnd.
Det här luktar lite samma scenario som det brukar va när det skjuts på skolor.

Ja, scenariot påminner om klassiska amerikanska skolskjutningar, men inträffade på McDonalds. Det finns uppgifter om att ungdomar försökte lockas till stället vid just den tiden, via Facebook, med gratis hamburgare eller vad det var... Vet inte om det stämmer. Men det är ju skollov.
Citera
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Vad fan är rasifierad?

Men kul att du är kvar OnkelTom/CaseyRyback, du ger verkligen inte upp trots att det var en muslim den här gången också.
Det intressanta är förstås att alla normalintelligenta omedelbart utgår från att den här typen av brott utförs av svartingar, blattar, ickevita, take your pick.....muslim är bara grädde på moset.

Blattekramare och landsförrädare försöker alltid falseflagga in tvivel om detta när skeendet är färskt....var är Ola Shubert nu?
Citera
2016-07-23, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tamborino
Jaha, AB har förklaringen!
Det är dessa förbannad mobbare som bär ansvaret för blodbadet, och dom är vita Tyskar med högerextrema åsikter.
Denna otroliga skräpmedia.

Han är väl sån att blivit kränkt och kollat på IS videos hemma. Kan även tänka mej att han efterbliven, pga av att gör självmord och det kommer inte till paradiset för enligt deras ideologi väl. . Frågan är väl var han fick vapen ifrån.
Senast redigerad av Hehehaha1 2016-07-23 kl. 09:57.
Citera
2016-07-23, 09:57
Medlem
Citat:
Nu vet jag alla hoppas det är en jihadist, så här tror jag det är GM är 18 år ,jag tror han bott i tyskland alla åren han blivit mobbad,troligen blivit mobbad under hela skoltiden, allternativt han flyttade till tyskland redan när han var 6-7 ,flyttade sedan ifrån sina föräldrar när han var 16 , möjligen för att gå gymnasium eller liknande i Munchen ,mobbningen fortsatte, många av dödsoffren är ungdomar och barn, dödade dom i sin egen ålder som hämnd.
Men det är väl hårda vapenlagar i Tyskland? Inte bara att promenera in på Walmart, och gå ut med ett maskingevär direkt. Hur har GM fått tag på vapen? Varför skrek han (enl vittne) allahu akbar?

Konstig hämnd för mobbning att skjuta barn dessutom..
Citera
2016-07-23, 09:57
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Extrem PK gör nog det absolut precis som Extrem Anti PK hoppas på att han är en dreglande muslim som våldtar spädbarn och skjuter pensionärer, alla andra som är någonstans mellan dessa två extrema poler kan förhoppningsvis kunna komma fram till att om det är så att han har mobbats så kan det vara ett motiv till handlingen men att det absolut inte ursäktar det.
Fair enuf, tyvärr sitter dock "Extrem PK" vid spakarna till landets propagandamaskineri vilket gör deras vanföreställningar mer bekymmersamma.
Citera
2016-07-23, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hehehaha1
Han är väl sån att blivit kränkt och kollat på IS videos hemma. Kan även tänka mej att han efterbliven, pga av att gör självmord och det kommer inte till paradiset för enligt deras ideologi väl. . Frågan är väl var han fick vapen ifrån.
Det är en mycket viktig fråga hur en 18-åring får tag på maskingevär i Tyskland, som har hårda vapenlagar...
Citera
2016-07-23, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Men det är väl hårda vapenlagar i Tyskland? Inte bara att promenera in på Walmart, och gå ut med ett maskingevär direkt. Hur har GM fått tag på vapen? Varför skrek han (enl vittne) allahu akbar?

Konstig hämnd för mobbning att skjuta barn dessutom..

inte vet jag hur svårt det är,vadå konstig hämnd ? det är ju dom som mobbat han,eller personer i den åldern,vilka är det som blir skjutna när det är skolskjutningar,lärarna?
Citera
2016-07-23, 10:00
Medlem
letspanics avatar
Skulle säga att det inte handlar om terrorism då han är iranier och Iran är shiitiskt, shiiter har inte varit särskilt aktiva när det gäller terrordåd, till skillnad från al qaeda och IS som är sunni.
Senast redigerad av letspanic 2016-07-23 kl. 10:10.
Citera
2016-07-23, 10:01
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Kan Iraniern varit missnöjd med socialbidraget och "hämnats" på det tyska folket på detta vis?
Ungefär som afrikanen som mördade 2 svenskar på Ikea då han fått utvisningsbesked?
Européeiska politiker ställer onekligen till det för sina egna medborgare kan man lugnt säga och de har inte en aning om hur de ska lösa vad de ställer till med.
En demonstration mot rasism kanske är lösningen?
Ett armband mot våldtäkter på festivaler?
Citera
2016-07-23, 10:01
Medlem
Skandalöst att SVT körde så hårt på högerextremistspåret. Det är uppenbart att de varken hade sett klippet från parkeringshuset eller tagit del av några trovärdiga källor kring det. Hade de gjort det skulle de ha förstått att det inte var GM som skrek "jävla invandrare" och att GM själv hade invandrarbakgrund. Det här var information som var tillgänglig, bara någon ville ta del av den förutsättningslöst. Högerextremistspåret hade kunnat avföras helt. I stället kör man vidare, liksom på chans, kåta på tanken att det kanske äntligen skett en terrorattack där gärningsmannen var en vit rasist. Det är så uselt att man baxnar.
Senast redigerad av Aristides 2016-07-23 kl. 10:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in