2016-07-18, 04:51
Medlem
wasabi84s avatar
Ikro e det godaste jag vet yimyum

Men har och tar det i små doser som medicin...Jag jag för många vet jag inte vad jag gör och e knas men tror.att jag e heeeelt normai.

Bra att ta bort stisset på visa tjack samt vid användning på koks.
Citera
2016-07-18, 12:04
Medlem
Flaskpostenss avatar
Har själv testat rektallösning (som man hämtar ut på apoteket) och Diazepam och kan säga att det inte är någon nämnvärd bättre effekt än att äta pillrerna. Ba en massa tjafs med att stoppa upp skiten i röven. Haha

Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag har både läst, och fått det betättat av en läkare. Att 5 mg Diazapem rektallösning är som att ta 10 mg Diazepam i tabelttform oralt. Men frågan är ju om man använder 10 mg Diazepam som är avsedda att inta oralt, om man då skulle köra upp dem i 2a , skulle då effekten bli som 15-20 mg?
Jag tror inte det, utan det handlar nog bara om den där rektallösningen som man får en starkare effekt av. Men kan ha helt fel här.

Men det var som sagt rektallösning och Diazepam.

Inte Klonazepam som det handlar om i detta fallet

Hehhe Fyfan om Klonazepam hade förstärkts så mycket genom att använda dem som stolpiller Fan då hade inte folk gjort annat än att stoppa in Klona i röva
Citera
2016-07-18, 12:38
Medlem
Bertil85s avatar
Tog precis en näve Klonazepam. Tillsammans med öl är det en mycket trevlig drog.

Här kommer ett tips.

Krossa tabletterna innan du sväljer dem.
Då jag upplever att man inte behöver smälta dem lika länge och man får ett rus snabbare.
Citera
2016-07-23, 09:21
Medlem
KringExs avatar
Hur lång tid tycker ni at det tar innan Iktorivil börjar ge effekt?

Jag vet inte.1 - 2 timmar ?
Citera
2016-07-23, 09:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Tog precis en näve Klonazepam. Tillsammans med öl är det en mycket trevlig drog.

Här kommer ett tips.

Krossa tabletterna innan du sväljer dem.
Då jag upplever att man inte behöver smälta dem lika länge och man får ett rus snabbare.

Jag tycker att man blir väldigt tung i kroppen om man blandar Iktorivil med alkohol
Citera
2016-07-23, 09:42
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hur lång tid tycker ni at det tar innan Iktorivil börjar ge effekt?

Jag vet inte.1 - 2 timmar ?
30-60 minuter kanske
Citera
2016-07-23, 11:57
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Jag tycker att man blir väldigt tung i kroppen om man blandar Iktorivil med alkohol

Kan vara kul det med; eller ?
Citera
2016-07-23, 12:01
Medlem
Citat:

Stesolid + Iktorivil tycker jag nästan ger moffevibbar. Bättre än att blanda med alkohol enligt mig.
Citera
2016-07-23, 15:38
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Stesolid + Iktorivil tycker jag nästan ger moffevibbar. Bättre än att blanda med alkohol enligt mig.

Moffeeffekt, nej! Bättre muskelavlappning, ja!
Citera
2016-07-23, 15:39
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Kan vara kul det med; eller ?

Nja jag tycker det är lite drygt. Därför jag helst tar Xanor till alkohol
Citera
2016-07-23, 16:54
Medlem
Citat:
Moffeeffekt, nej! Bättre muskelavlappning, ja!

Ja men det ger nå euforiskt som jag inte känner på benso annars. Som jag likna med moffe-eufori. Så tycker jag. Ikto ensamt tycker jag är ganska odugligt, men med Diazepam blir det bra. Så funkar det för mig.
Citera
2016-07-24, 08:48
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Ja men det ger nå euforiskt som jag inte känner på benso annars. Som jag likna med moffe-eufori. Så tycker jag. Ikto ensamt tycker jag är ganska odugligt, men med Diazepam blir det bra. Så funkar det för mig.

Jag tycker att Xanor är trevligast att blanda med Iktorivil Diazepams muskelrelax är inte lika stark som Klonazepam tycker jag.
Kanske därför den fungerar bättre som EP-medicin än Diazepam
Senast redigerad av KringEx 2016-07-24 kl. 08:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in