Verkar inte finnas något konkret gällande vår vänsterkant, ännu.
Citat:
Aleesami känner inte till intresset från Frankrike.
– Jag vet ingenting om det faktiskt, säger 24-åringen.
– Det enda jag vet är att det är många klubbar generellt som tittar på våra matcher. Ofta i våra matcher så finns det inte så många VIP-biljetter tillgängliga för våra familjer, för att så många scouter är på plats.
Även om han trivs i Göteborg så öppnar han för att ta steget vidare till en större liga. Samtidigt är han noggrann i sitt klubbval.
– Jag kan säga såhär: alla spelare har ambitioner om att spela så högt upp som möjligt och i en så bra klubb och liga som möjligt. Så absolut. Men det är viktigt att det är rätt klubb och Blåvitt ska ha bra betalt också, säger vänsterbacken.
Inte så mycket på gång gällande Jakob heller vad det verkar... men vi får väl se vad som händer.
Citat:
Mitt i den tuffa familjesituationen har också rykten om en eventuell flytt för Ankersen blossat upp. Det sades att belgiska Lokeren var intresserat, men att dansken avböjde med tanke på sin familjesituation.
– Jag vet inte var det kommer ifrån, det är inte jag som berättat det i alla fall. Det kom lite som en chock för mig att det stått olika grejer. Jag är nöjd här och har ett och ett halvt år kvar på mitt kontrakt och det är Blåvitt jag spelar för. Så det är inte så att jag måste ut nu. Kommer det något så får vi titta på det, men kommer det inte så
http://www.gp.se/sport/fotboll/ankersen-jag-%C3%A4r-inte-p%C3%A5-v%C3%A4g-bort-1.3494339