Gäsp tror inget kommer hända. Men man kan ju hoppas på el kabir,Goitom och Farnerud
Farnerud skulle vara roligt med tanke på att BW sagt att AIK inte har varit intresserade alls och om att allt bara var en lögn. El kabir skulle vara roligt med tanke på vad han skrev på twitter. Henok borde redan varit klar så det kommer inte att hända.
El-kabir är en duktig spelare såklart men jag tror det kostar mer än vad det smakar, som tur är så lär han inte vara aktuell för oss igen då truppen redan är för stor. Det finns bara en plats kvar att fylla och det är Chibuike som högerytter.
Nu föll väl en tyngd från era axlar om detta stämmer?
Citat:
Rexhepi har fått tillåtelse av Häcken att spana efter en ny klubb, och enligt GT är Varbergs Bois i superettan nära att värva honom.
Under sin tid i Malmö FF, Brommapojkarna och Häcken har Rexhepi gjort totalt tio mål på 112 matcher i allsvenskan.
Urban levererar: Gif Sundsvall förstärker sitt lag. Klubben meddelar nu att man lånar Mauricio Albornoz från Åtvidaberg för resten av säsongen.
Sundsvall hoppas ha Albornoz spelklar redan till måndagens möte med Djurgården på Tele2 Arena.
Varför spelar man inte Stefan Karlsson som faktiskt är en duktig högerback?
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Det är en fråga som alla Djurgårdare ställer sig efter varje match Tim spelat. Karlsson har väl inte varit nån stjärna direkt när han väl spelat men med tanke på att han var lagets assistvinnare säsongen 2014 och sen petades helt utan att Pelle blinkade när Tim kom, som sen är helt bofast på positionen till synes utan att Pelle funderat på att köra Karlsson istället...
...får en ju att undra om Karlsson legat med Pelles fru eller nåt.
Det är faktiskt rätt svårt att förstå.
Trots att det är långt ifrån det största problemet vi har så är det nog det som har stört mig mest.
Vi har alltså en spelidé som går ut på att precis allt, även med våra två bästa yttrar skadade och enbart tama boxspelare, tvunget ska gå via kanterna. Lite anpassning till rådande situation? Nej, verkligen ingen flexibilitet från Pelle där. Undermåligt enligt precis alla sätt att mäta en taktikers öga.
Att då inte bara vidhålla sin fallerade idé utan dessutom utan förklaring spela vår sämsta ytterback om och om igen i en position som är en stor nyckel i hans egen värdelösa spelidé är så jävla sjukt.
För er som inte ser DIF jämt och max halvbryr er så har Karlsson gjort det bra tills Björkström kom och inte gjort något för att spela sig ur elvan och Björkström inte gjort något för att bevisa att han hör hemma i den, ändå har Tim platsen som om han fyllt Pelles garage med Porschar. Ofattbart.
Är Kebba på ingång så hoppas jag ändå att han nu är en solid mittback. Överskattad ytterback. Köp nytt.
Möjligt att jag la det här i fel tråd.
Senast redigerad av OleYeller 2016-07-20 kl. 00:11.