Citat:
Ursprungligen postat av
Oantastlig
Nu skrev jag våld och resten är ju bara att googla.
Vad som måste bort är ditt moraliserande över varför människor har sex. Det finns människor som tycker man bara skall få ha sex inom äktenskapet, bara mellan män och kvinnor etc. och de måste bli skyddade från sådana som dig som vill inskränka på deras mänskliga fri- och rättigheter. Du får tycka vad du vill om sex men tvinga inte på din sexualmoral på andra.
Jepp den gruppen brukar tillhöra konservativa kretsar, och de är emot själva grejen; sex i sig.
Folk som tillhör min åsiktsgrupp är emot att ens kalla onani i annans kropp via sexköp, via våldtäkt eller annat tvång, för att ha sex. Hajjar du skillnaden?
jag moraliserar över varför man tycker det ska vara ok att ha sex med någon som inte har sex tillbaka/ eller som man har anledning misstänka inte har sex tillbaka. Varför ska det överhuvudtaget inte finnas en moraliskt jävla plikt för just gruppen män att ansvara för att man ligger med någon som faktiskt vill samma tillbaka?
Kvinnor verkar i regel inte ha speciella problem med denna bit. Men män som du vill alltså göra denna respektlöshet för sin motparts sexuella vilja för lagligt.
Vad om kvinnor började anamma samma respektlösa tänk som grupp i världen, har du någonsin tänkt över det scenariot?…Ingen hejd på vad kvinnor som arbetar som dagispersonal, lärare, mammor, numera chefer, socialsekrterare, läkare, handledare, arbetsledare etc. etc. skulle kunna skapa för skitliv för div. pojkar och män i världen.
Något du anser vore motsvarande önskvärt ?