2016-07-20, 20:45
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Merapi, du pratar om ömsesidigheten?
Har du någon åsikt om byteshandeln människor emellan när det gäller saker, tjänster, kroppsarbete?
Är det själva sexet som är så tabu att du inte kan se flera aspekter av det?
Du är med på att de flesta föds med behovet i alla fall?
Att man upptäcker sin sexualitet långt innan man vet vad det är?
Menar du att det skulle förekomma ömsesidig sexuell byteshandel mellan exempelvis en pedofil och ett åttaårigt barn? En liten flicka eller pojke kidnappas eller säljs av sina fattiga föräldrar till en människohandlare för att sedan tvingas sälja sin lilla kropp till samvetslösa pedofiler och ge dem sexuell njutning. Är det den ömsesidigheten du vurmar för? Du låter precis som en pedofil med ditt snack om att man upptäcker sin sexualitet innan man vet vad det är.

https://unicef.se/fakta/handel-med-barn
Information om handel med barn.
Citera
2016-07-20, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Menar du att det skulle förekomma ömsesidig sexuell byteshandel mellan exempelvis en pedofil och ett åttaårigt barn? En liten flicka eller pojke kidnappas eller säljs av sina fattiga föräldrar till en människohandlare för att sedan tvingas sälja sin lilla kropp till samvetslösa pedofiler och ge dem sexuell njutning. Är det den ömsesidigheten du vurmar för? Du låter precis som en pedofil med ditt snack om att man upptäcker sin sexualitet innan man vet vad det är.

Du vet exakt vad han menar.
Ni är bara sura nu när AI och resten av världen vänder ryggen till den svenska modellen och förpassar den till soptunnan med feminist moraliskt trams.
Citera
2016-07-20, 21:58
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Brukar du byta kaffekokning mot att du ställer upp på att chefen ska använda något av dina kroppshål för personlig tillfredsställelse?

Om du tycker det är ok, så shoot vecket…det är inte förbjudet att sälja sex i Sverige. Dock ämnar jag anstränga mig för att se till att din chef fan ska få på nöten om hen ens andas ett sådant förslag till sina arbetstagare allright?
Jag kokar kaffe ibland för att jag vet att mina arbetskamrater uppskattar nybryggt kaffe.
Ibland får man sträcka på sig och gå lite ur sina normala gängor för att "skit ska funka".

Sälja sex och idka sex är inte så långt ifrån varandra som du tror, om man kan vara överens om vad det där sex betyder egentligen.
Jag tror du gör en för big deal av det, helt enkelt.
Citera
2016-07-20, 22:08
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Din halmdocka behöver inte ens bensin för att brinna upp.
Den falska dikotomin får du behålla helt för dig själv. Din kognitiva dissonans håller dig ifrån det verkliga livet och socialt umgänge, det har de flesta du ordväxlat med redan sett.
Vad är relevansen här? Ska jag blir orolig för dina tendenser, då du bevisat förr att du lider av Sargons lag?
Så fort du börjar projicera blir jag misstänksam emot dig.
För du är redan den värsta sortens rasist, sexist och verklighetsförvanskare. Att du försöker rättfärdiga det du säger med kilometervis med irrelevanta citat från nätet stjälper dig mer än hjälper dig, för oftare än inte, så har du inte förstått vad dina länkar faktiskt påstår.
Senast redigerad av Pansarvecket 2016-07-20 kl. 22:10.
Citera
2016-07-20, 23:01
Medlem
WordWarriors avatar
Merapi:

Citat:
Gick alkoholismen ner i USA?

Den organiserade brottsligheten i koppling till alkoholhaltiga drycker eliminerades så gott som helt. Inga fler mutor, inga fler skjutningar på öppen gata över alkohol.

Citat:
Mår prostituerade i New Zeeland bättre än dito i Sverige?

Enligt utvärderingen, mycket bättre än före avkriminaliseringen!

Citat:
Hur ser droganvändadet ut i Portugal?

Alla siffror pekar åt rätt håll i Portugal.

Citat:
Sex är redan gratis och en fullt frivillig aktivitet hos alla som idkar sex.

Varför har du inte sex med alla män gratis då, om du inte gillar sexköp? Varför ska det vara straffbart att betala för något som är lagligt att ge bort gratis?

Citat:
Vill män ha ökad grad av sex från gruppen kvinnor, så bör man jobba på sin grupps/ normer etc. fördömande av kvinnlig sexualitet och inte på att där ska finnas grupper som ska pga sin ekonomiska överlevnad etc. ska tvingas ha sex mot betalning.

I Europa tvingas ingen att sälja sex för att överleva. Det är bullshit. Svenska män gillar inte Sharia heller, ändå blir många utan sex.

Citat:
Gör det lagligt och du får en ökad tillströmning av unga rumänska, östeuropeiska, somaliska etc. tjejer som ska stå och sälja sig på gatorna.

Vad är problemet, så länge det sker i samtycke mellan vuxna?

Citat:
Inte heller är det ett sunt sexuellt samhällsklimat att ett kön går runt och tycker det är helt ok, och att ha sex! att trycka kuken in i folk som inte vill, annat än för pengar. Hela det synsättet måste fan bort.

Är det sunt att de flesta kvinnor bara ligger med män som är statussymboler och vandrande bankomater? Vänta nu... inte vill? Sker det i samtycke så vill de ju...
Senast redigerad av WordWarrior 2016-07-20 kl. 23:04.
Citera
2016-07-21, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Ja, du tillhör andra sidan av samma mynt vilket är lika förkastligt. Du, jag och alla andra skall skita i hur och varför vuxna och myndiga människor har sex. Sköt du ditt sexliv så sköter de sitt.

Nu är du redan, som bekant, en del av en organisation som skapar skitliv för inte bara många män och pojkar utan även många kvinnor och flickor. Vad är det för respektlöst tänk du syftar på? Att vuxna människor skall kunna ingå frivilliga avtal eller välja hur och varför de har sex? Hemska tanke.
Citera
2016-07-21, 07:57
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
bla bla bla
Har du fått slut på alla vettiga argument?

Det är väl den typen av ömsesidig sexuell byteshandel med samtycke mellan torsken och den prostituerade du tänker på: http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9807/18/telegram/utrikes9.html??

En man har inte sex med en prostituerad, utan använder henne enbart som ett runkhål. Han betalar henne för att få onanera i hennes kropp och få utlösning. Det finns inga känslor inblandade. För sexköparen är den prostituerade kvinnan inget annat än en barbaradocka av kött och blod.

Förresten är det 90 % av männen som aldrig köper sex. Läs mer om sexköpare här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22925362.ab
Citera
2016-07-21, 09:03
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roy666
Du vet exakt vad han menar.
Ni är bara sura nu när AI och resten av världen vänder ryggen till den svenska modellen och förpassar den till soptunnan med feminist moraliskt trams.
90 % av de svenska männen köper aldrig sex, så de bryr sig inte om den nuvarande sexköpslagen. Men både du och Pansarvecket tillhör förstås de 10 procenten som inte får ligga utan måste gå ut och köpa lite knull eller avsugning.

Det går aldrig att köpa kärleksfullt sex.
Citera
2016-07-21, 09:10
Medlem
Citat:

Det finns ingen här som är för någon form av tvång, detta är olagligt oavsett om prostitution i sig är tillåtet eller inte precis som slavarbete inte är tillåtet trots att vanligt arbeta är tillåtet. Nu är det i och för sig ganska vanlig att medvetet blanda ihop prostitution och trafficking när man saknar argument emot det förra. Försök komma med ett enda argument emot frivillig prostitution som inte bygger på sexualmoral, gäller arbeten i allmänhet eller bara rör trafficking (som vi alla är emot).

Om någon vill vara ett runkhål mot betalning så skall val du skita i det?

Nu är det förvisso mer än 10 % som UPPGER att de köpt sex med tanke på att det var 13.5% som uppgav det innan lagen infördes och såvida inte alla dessa människor har dött så kan siffran inte vara lägre nu med tanke på att "Andelen män som anger att de köpt sex det senaste året har legat i stort sett konstant på cirka en procent sedan 1996 – tre år innan sexköpslagen kom." expressen.
Senast redigerad av Oantastlig 2016-07-21 kl. 09:13.
Citera
2016-07-21, 10:35
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Har du fått slut på alla vettiga argument?

Det är väl den typen av ömsesidig sexuell byteshandel med samtycke mellan torsken och den prostituerade du tänker på: http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9807/18/telegram/utrikes9.html??

En man har inte sex med en prostituerad, utan använder henne enbart som ett runkhål. Han betalar henne för att få onanera i hennes kropp och få utlösning. Det finns inga känslor inblandade. För sexköparen är den prostituerade kvinnan inget annat än en barbaradocka av kött och blod.

Förresten är det 90 % av männen som aldrig köper sex. Läs mer om sexköpare här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22925362.ab
Du har ingen som helst aning om nånting, så sluta gissa en massa skit.
Vill du projicera åsikter och tyckanden på andra så ställ dig framför en spegel och öva.
Jag har argument och med tanke på att min omvärld brukar svara koherent och på just mina frågor när de replikerar, kan det vara dig det är fel på.
Att du dessutom hittar Aftonbladet som källa är ju lite som att fråga Erdogan om inte kurderna och kuppmakarna får lite väl mycket ovett just nu.
Citera
2016-07-21, 10:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
90 % av de svenska männen köper aldrig sex, så de bryr sig inte om den nuvarande sexköpslagen. Men både du och Pansarvecket tillhör förstås de 10 procenten som inte får ligga utan måste gå ut och köpa lite knull eller avsugning.

Det går aldrig att köpa kärleksfullt sex.
Nej, jag behöver inte köpa sex men ser ingen som helst orsak att hindra vuxna människor att ingå avtal om byteshandel om det mesta, så länge ingen tar skada av det.
Det är helt enkelt inte min ensak att försöka hindra andra från att ha sex. Det är inte min ensak att försöka hindra andra från sin sexualitet och det har ingenting med rätten till den att göra.
För de flesta är det ändå en kostnadsfråga. En del vill inte släppa till utan pengar, gentjänster, bonga en kändis, vin o middag eller korrekta politiska åsikter eller vanlig omdömeslöshet på fyllan.

Det råder totalt hyckleri och det är mest de som inte får det de vill ha eller behöver, som vill hindra andra från otukt och osedligt leverne efter gamla kristna dogmer.
Citera
2016-07-21, 11:00
Medlem
Pansarveckets avatar
8-åriga barn är inte vuxna och under 15 får de inte ingå avtal heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in