2016-07-20, 11:23
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Om nu män över 35 hade hög status, vilket de flesta INTE har, lika lite som pengar och tillgångar.

Aldrig någon som sa det heller.
Däremot, de flesta män över 35, som självmant väljer att vara kvar på köttmarknaden istället för att slå sig ner med en tjej, gör det ofta just därför att de kan. Och nu skrev du oförskämdheter och var otrevlig mot en något äldre man som verkade ha alternativ när det gällde kvinnor.

Citat:
Män vet inte vad de vill när de är unga och känner inte igen kvalité heller då de saknar erfarenheter.

Lite av det stämmer, ja.

Citat:
Du själv har t.ex ett nicknamn av låg kvalitet, typ en äldre variant av trashnamn som Liam och Texas, med tanke på att du valt det, vad vet du om kvalitén på kvinnor? Jag gissar att din mamma inte var något i topp direkt och därmed lär hon ha attraherat en likasinnad. Något du kompenserar genom att drömma om dig själv som viktig och betydelsefull. Gäsp på dig själv när du likt en fjolla använder ett gulligt lågklassnamn som något du vill associera dig själv som.

Huruvida mitt användarnamn på ett internetforum skulle vara av låg klass eller inte är faktiskt totalt irrelevant för trådens ämne och diskussionen. Nu är det inte alla av oss som orkar lägga in tid till att döpa oss själva till häftiga namn som "Trashtext" på ett internetforum och ta det på blodigt allvar, då vi till skillnad från dig har ett liv utanför forumet också.

Så håll dig saklig i fortsättningen istället att greppa efter halmstrån. Att läsa vad du anser om mitt användarnamn intresserar ingen i den här tråden.

Citat:
Jag har en dejt med en 24-åring planerad men har ingen lust, för även om jag åldras så har jag valt att vara singel då män av kvalitet saknas om det så bara handlar om att göra sig intressanta.

Fair enough. Men då är det i din sits samtidigt bra att vara medveten om att din biologiska klocka håller på att rinna ut och att dina alternativ på köttmarknaden begränsas mer och mer för varje dag som går och sannolikheten för att du ska hitta en karl av högre kvalité i framtiden än alternativen du har nu, är oerhört liten.

Citat:
Du kan kalla mig vad du vill, vi vet båda att jag antagligen aldrig skulle dejta dig då du inte håller måttet.

Börjar bli smått pinsamt varje gång du måste göra liknande uttalanden i tråden då det är så helt off-topic och bara visar på dålig självkänsla och låg känslomässig kontroll. En Victoria Secret-modell skulle aldrig behöva göra sådana uttalanden då det liksom skulle säga självt i alla fall att en sådan tjej spelade i en högre liga än de flesta män.

Nu knullar jag unga, fräscha, heta 18-19-åriga tjejer. Sådana som trånas av majoriteten män.
Att du får för dig att en man skulle gå ifrån det till att plötsligt börja dejta en gammal bitter avdankad och osäker kvinna som passerat 30 visar väl lite på hur pass psyksjuk du de facto är.

Citat:
Projicera inte över dina egna tillkortakommanden på mig. Du känner inte mig och det är definitivt inte psykiska problem eller åldern som är mitt bekymmer utan det att jag hellre är ensam än väljer någon som inte är värdig. Jag brukade kolla lite lätt på en av de killar som cirkulerat mycket kring mig under hans promenader kring huset jag bodde i för några år sedan och tänka på, inte bara mina egna problem och svårigheter utan hur lite man kommer någon vart utan verkliga dialoger och hur mycket jag avskyr vissa sorters uppträdanden då de inte ingår i hyfs. Jag är säker på att han ser mycket bättre ut än vad du gör. Jag tror inte heller att du är framgångsrik utan bara hämndlysten. För att du är liten i livet.

Vad jag kommenterade på tidigare var ditt försök att skambelägga en äldre man som hängde på dejtingsidor och du kallade det för "patetiskt", samtidigt som du själv har passerat 30 och är dessutom kvinna(!).

Att sen läsa om vad du tror om hur framgångsrik jag är eller huruvida någon kille du såg utanför köksfönstret för flera år sedan har bättre utseende än vad jag har, är för det första - återigen - totalt irrelevant för ämnet och sen intresserar det ingen.

Citat:
Du känner inte mig och vet nada om varken min person eller hur jag fungerar med män eller vad jag får för män eller varför jag avslutar mina relationer eller något om mina kvaliteter.

Haha. Lustigt att du ändå vill du göra så tvärsäkra påståenden om mig tidigare då...

Trashtextat, du är dig lika alla andra idioter som glider in i trådar här på forumet, skapar drama och hetsar upp sig över ingenting.
Jag förväntar mig inte att folk ska argumentera mästerverk men för guds skull, du går helt off-topic och babblar om mitt användarnamn, huruvida jag skulle dejta dig eller ser bättre ut än en kille du såg för flera år sedan.

Jag menar, faktum här är du har passerat 30, du är gammal och avdankad. Du har själv erkänt dig som bitter på livet och du har en oförmåga att få relationer med män att fungera. Du har en tråd där du skrivit själv om att du var (läs: är) psyksjuk. Du har samma bittra aggressiva icke-feminina ton som alla andra miserabla bitterfittor man ser i Feministiskt Initiativ eller här på forumet.

Jag säger verkligen inte att du är en ful och pantad idiot, men herregud, du passar så väl in i mallen över en.

Citat:
Min sjukdom heter förmycketskitkillar,
De flesta män håller med om att mitt problem enbart varit män.

Ja, igen. Totalt avsaknad av eget ansvar. Förvånande?
Du är gammal och förväntas ha uppnått en viss grad av mognad nu men du är istället fullständigt inkapabel att acceptera någon som helst form av ansvar för dina egna handlingar och misslyckanden och det är bara du som är en speciell snöflinga som under hela livet tvingats stöta på massa dumma och elaka män.

Att sen majoriteten killar skulle hålla med dig om att andra killar hela tiden varit problemet tycker jag väl tyder mer på att de har friendzone:ats och ev. är desperata till ligg, eller bara nickar instämmande när du drar dina killproblem därför att man inte orkar med ditt drama och dina utspel. Hur skulle det vara ifall du faktiskt lyssnade på sådana som inte bara sa det du vill höra, istället för att agera i massa känsloutspel varje gång...?

Citat:
så hade du vetat att män kring 35 definitivt är mycket mindre lämpade att avlas på. http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/gamla-pappor-riskerar-fa-sjukare-barn Som omväxling kan du använda ditt förstånd om du nu inte kommer framstjärten från en lågbegåvad kvinna.

Artikeln jämför en i 20-års åldern med en 45-årings och det var det aldrig något tal om här i tråden. Och fortfarande är det inte lika stor skillnad i fertilitet som mellan en 18-årig kvinna som det är för en 35-årig tant.
Notera också att de flesta män som självmant är kvar på dejtingmarknaden vid högre ålder är just sådana som hållit sig fräscha, snygga och i bra form och vill fortsätta knulla runt medan det för kvinnor i regel handlar om miserabla, slitna kvinnor som saknar förmåga att bygga relationer med män.
Senast redigerad av andreasmm 2016-07-20 kl. 11:34.
Citera
2016-07-20, 11:40
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Om nu män över 35 hade hög status, vilket de flesta INTE har, lika lite som pengar och tillgångar.

Män vet inte vad de vill när de är unga och känner inte igen kvalité heller då de saknar erfarenheter.

Du själv har t.ex ett nicknamn av låg kvalitet, typ en äldre variant av trashnamn som Liam och Texas, med tanke på att du valt det, vad vet du om kvalitén på kvinnor? Jag gissar att din mamma inte var något i topp direkt och därmed lär hon ha attraherat en likasinnad. Något du kompenserar genom att drömma om dig själv som viktig och betydelsefull. Gäsp på dig själv när du likt en fjolla använder ett gulligt lågklassnamn som något du vill associera dig själv som.

Jag har en dejt med en 24-åring planerad men har ingen lust, för även om jag åldras så har jag valt att vara singel då män av kvalitet saknas om det så bara handlar om att göra sig intressanta.

Du kan kalla mig vad du vill, vi vet båda att jag antagligen aldrig skulle dejta dig då du inte håller måttet. Projicera inte över dina egna tillkortakommanden på mig. Du känner inte mig och det är definitivt inte psykiska problem eller åldern som är mitt bekymmer utan det att jag hellre är ensam än väljer någon som inte är värdig. Jag brukade kolla lite lätt på en av de killar som cirkulerat mycket kring mig under hans promenader kring huset jag bodde i för några år sedan och tänka på, inte bara mina egna problem och svårigheter utan hur lite man kommer någon vart utan verkliga dialoger och hur mycket jag avskyr vissa sorters uppträdanden då de inte ingår i hyfs. Jag är säker på att han ser mycket bättre ut än vad du gör. Jag tror inte heller att du är framgångsrik utan bara hämndlysten. För att du är liten i livet.

Du känner inte mig och vet nada om varken min person eller hur jag fungerar med män eller vad jag får för män eller varför jag avslutar mina relationer eller något om mina kvaliteter.

Jag blev psykiskt sjuk iom att jag var extremt förföljd och hotad av flertalet olika män som ung. Alltså ett otroligt osannolikt stalkingoffer och det finns gränser inför hur mycket man klarar av den varan. Män gjorde mig dålig. Jag var under från början och jag struntar i den där killen för jag var en gång den tjejen och jag längtar definitivt inte tillbaka. Tyck vad du vill om min attityd som kvinna, ni män förtjänar den när ni sitter likt dig som en högfärdsapa på nätet och påstår en massa nonsens om mig. Min sjukdom heter förmycketskitkillar, som jag fick enbart av att jag syntes och t.ex gav ut mitt nr på krogen eller kysste någon eller nobbade någon annan.

De flesta män håller med om att mitt problem enbart varit män. Och inte som den efterhängande dem. Dem som vet dvs.

Sedan kan du och liknande bitterfittorna sluta försöka hämnas mot kvinnor genom att göra tvärsäkra påståenden utan grund om allt och ingenting. Ni framstår som löjliga och lågintelligenta. Om du haft minsta uns av bildning så hade du vetat att män kring 35 definitivt är mycket mindre lämpade att avlas på. http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/gamla-pappor-riskerar-fa-sjukare-barn Som omväxling kan du använda ditt förstånd om du nu inte kommer framstjärten från en lågbegåvad kvinna. Man kan tro så. Du vet hur de säger att IQ ärvs på mödernet? DET om något påverkas inte av åldern, även om det är lättare att snärja en dumbrud kring de 20 än någon med högre intelligens som gett kalla handen många gånger förr redan.

Nu får du ändå ta och ge dig! Tycker synd om 24 åringen du ska träffa. Han borde träffa en tjej i hans egna ålder utan bakomliggande problem i livet och andra psykiska åkommor.
Citera
2016-07-20, 19:53
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Nu får du ändå ta och ge dig! Tycker synd om 24 åringen du ska träffa. Han borde träffa en tjej i hans egna ålder utan bakomliggande problem i livet och andra psykiska åkommor.
Återigen så vet varken du eller någon annan hur jag fungerar som person eller flickvän.

Ge er själva, det är inte er sak att lägga era synpunkter kring mig eller mitt värde, det är inte er jag dejtar och ni kommer heller aldrig att få möjligheten att avgöra själva hur jag är.

Jag är dessutom räknad som psykisk frisk så lägg ner alla fördomar gällande min psykiska hälsa. Mina depressioner syns inte och påverkar inte mina relationer. Och även om de gjort det så är de inte indikationer på att jag skulle vara en sämre människa.

Däremot väljer jag att inte träffa äldre män som inte lärt sig något av åren. Om ni åtminstone hade varit trevliga som människor, men inte ens det är ni. Den här sorten som ifrågasätter mig mer än dem själva. Några kap är ni själva då sannerligen inte.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-07-20 kl. 19:56.
Citera
2016-07-20, 20:08
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Aldrig någon som sa det heller.
Däremot, de flesta män över 35, som självmant väljer att vara kvar på köttmarknaden istället för att slå sig ner med en tjej, gör det ofta just därför att de kan. Och nu skrev du oförskämdheter och var otrevlig mot en något äldre man som verkade ha alternativ när det gällde kvinnor.

Lite av det stämmer, ja.

Huruvida mitt användarnamn på ett internetforum skulle vara av låg klass eller inte är faktiskt totalt irrelevant för trådens ämne och diskussionen. Nu är det inte alla av oss som orkar lägga in tid till att döpa oss själva till häftiga namn som "Trashtext" på ett internetforum och ta det på blodigt allvar, då vi till skillnad från dig har ett liv utanför forumet också.

Så håll dig saklig i fortsättningen istället att greppa efter halmstrån. Att läsa vad du anser om mitt användarnamn intresserar ingen i den här tråden.

Fair enough. Men då är det i din sits samtidigt bra att vara medveten om att din biologiska klocka håller på att rinna ut och att dina alternativ på köttmarknaden begränsas mer och mer för varje dag som går och sannolikheten för att du ska hitta en karl av högre kvalité i framtiden än alternativen du har nu, är oerhört liten.

Börjar bli smått pinsamt varje gång du måste göra liknande uttalanden i tråden då det är så helt off-topic och bara visar på dålig självkänsla och låg känslomässig kontroll. En Victoria Secret-modell skulle aldrig behöva göra sådana uttalanden då det liksom skulle säga självt i alla fall att en sådan tjej spelade i en högre liga än de flesta män.

Nu knullar jag unga, fräscha, heta 18-19-åriga tjejer. Sådana som trånas av majoriteten män.
Att du får för dig att en man skulle gå ifrån det till att plötsligt börja dejta en gammal bitter avdankad och osäker kvinna som passerat 30 visar väl lite på hur pass psyksjuk du de facto är.

Vad jag kommenterade på tidigare var ditt försök att skambelägga en äldre man som hängde på dejtingsidor och du kallade det för "patetiskt", samtidigt som du själv har passerat 30 och är dessutom kvinna(!).

Att sen läsa om vad du tror om hur framgångsrik jag är eller huruvida någon kille du såg utanför köksfönstret för flera år sedan har bättre utseende än vad jag har, är för det första - återigen - totalt irrelevant för ämnet och sen intresserar det ingen.

Haha. Lustigt att du ändå vill du göra så tvärsäkra påståenden om mig tidigare då...

Trashtextat, du är dig lika alla andra idioter som glider in i trådar här på forumet, skapar drama och hetsar upp sig över ingenting.
Jag förväntar mig inte att folk ska argumentera mästerverk men för guds skull, du går helt off-topic och babblar om mitt användarnamn, huruvida jag skulle dejta dig eller ser bättre ut än en kille du såg för flera år sedan.

Jag menar, faktum här är du har passerat 30, du är gammal och avdankad. Du har själv erkänt dig som bitter på livet och du har en oförmåga att få relationer med män att fungera. Du har en tråd där du skrivit själv om att du var (läs: är) psyksjuk. Du har samma bittra aggressiva icke-feminina ton som alla andra miserabla bitterfittor man ser i Feministiskt Initiativ eller här på forumet.

Jag säger verkligen inte att du är en ful och pantad idiot, men herregud, du passar så väl in i mallen över en.

Ja, igen. Totalt avsaknad av eget ansvar. Förvånande?
Du är gammal och förväntas ha uppnått en viss grad av mognad nu men du är istället fullständigt inkapabel att acceptera någon som helst form av ansvar för dina egna handlingar och misslyckanden och det är bara du som är en speciell snöflinga som under hela livet tvingats stöta på massa dumma och elaka män.

Att sen majoriteten killar skulle hålla med dig om att andra killar hela tiden varit problemet tycker jag väl tyder mer på att de har friendzone:ats och ev. är desperata till ligg, eller bara nickar instämmande när du drar dina killproblem därför att man inte orkar med ditt drama och dina utspel. Hur skulle det vara ifall du faktiskt lyssnade på sådana som inte bara sa det du vill höra, istället för att agera i massa känsloutspel varje gång...?

Artikeln jämför en i 20-års åldern med en 45-årings och det var det aldrig något tal om här i tråden. Och fortfarande är det inte lika stor skillnad i fertilitet som mellan en 18-årig kvinna som det är för en 35-årig tant.
Notera också att de flesta män som självmant är kvar på dejtingmarknaden vid högre ålder är just sådana som hållit sig fräscha, snygga och i bra form och vill fortsätta knulla runt medan det för kvinnor i regel handlar om miserabla, slitna kvinnor som saknar förmåga att bygga relationer med män.
Jag orkar inte läsa ditt svar särskilt noggrant. Återkommer senare om jag finner något intressant i sammanhanget av det du skrivit.

Jag tänkte bara påpeka en sak. Jag är singel för att jag valt det och har kunnat välja mellan en mängd killar utan att behöva ta vad som helst. Det är frivilligt, mitt singelliv och inte något jag skulle ändra på först om jag fann någon utöver det vanliga och som gör mig förälskad.

Min biologiska klocka är jag medveten om men endast det bästa vore gott nog för mina barn. Jag har hittills inte funnit någon jag anser att jag vill ha barn med. Andra alternativ finns så det med barn är inte relevant i min relationsstatus.

Jag tänder inte på 18-19 åringar och vill inte ha någon som prefererar dem. Jag är fräsch själv dessutom och får mängder med unga killar, jag har som faktum ändrat något med mitt utseende för att slippa att minderåriga försöker stöta på mig liksom det är pinsamt att behöva visa id på affären. Nu börjar jag åldras lite men jag får ändå ibland visa id kortet.

Jag har inte några draman mer än att killar pratar samma slags problem i livet med mig. Sluta vara så löjligt kvinnohatisk att du använder samma epitet som används när män önskar ägna sig åt kvinnoförtryck i bästa freudianska andan.
Citera
2016-07-20, 21:12
Medlem
Citat:
Jag orkar inte läsa ditt svar särskilt noggrant. Återkommer senare om jag finner något intressant i sammanhanget av det du skrivit.

Jag tänkte bara påpeka en sak. Jag är singel för att jag valt det och har kunnat välja mellan en mängd killar utan att behöva ta vad som helst. Det är frivilligt, mitt singelliv och inte något jag skulle ändra på först om jag fann någon utöver det vanliga och som gör mig förälskad.

Min biologiska klocka är jag medveten om men endast det bästa vore gott nog för mina barn. Jag har hittills inte funnit någon jag anser att jag vill ha barn med. Andra alternativ finns så det med barn är inte relevant i min relationsstatus.

Jag tänder inte på 18-19 åringar och vill inte ha någon som prefererar dem. Jag är fräsch själv dessutom och får mängder med unga killar, jag har som faktum ändrat något med mitt utseende för att slippa att minderåriga försöker stöta på mig liksom det är pinsamt att behöva visa id på affären. Nu börjar jag åldras lite men jag får ändå ibland visa id kortet.

Jag har inte några draman mer än att killar pratar samma slags problem i livet med mig. Sluta vara så löjligt kvinnohatisk att du använder samma epitet som används när män önskar ägna sig åt kvinnoförtryck i bästa freudianska andan.

Har läst det mesta du skrev och i vissa punkter gick du över gränsen och det är irriterande. En ganska stor del män som nått 35 år har faktiskt tillgångar och vissa är miljonärer. Vet inte hur du kan påstå att de flesta saknar status. Om det inte finns någon här, varför inte leta utomlands?? Du kanske hittar en ideal nånstans och sen är jag nyfiken vem är i dina mått?? Sluta kasta hat på män för det är bara barnsligt..
Citera
2016-07-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ni är så otroligt självbelåtna och utseendefixerade, menar det är ju ni killar som poängrankar tjejerna, klart som fan att brudarna inte vill ha er. Ni är totalt skit. Finns ingenting att önska med er. Tror ni på fullaste allvar att tjejer söker "Jag tar vad som helst!" bara för att du själv gör det och vem fan vill ha en idiot som ändå anser att man är för ful för att ha krav?

Jag är över 30 och det är bara omkring 60 killar som kontaktat mig den här veckan (ej Tinder) men jag lovar att jag nog snabbt sorterar bort killar med minsta antydan till attityd eller krav på mig. Jag har trevligare killar att skriva med. Och nej, ni kan anse vad ni vill om mitt yttre men skillnaden är att jag väljer bland killar vilka som kan tänkas vara trevliga däremot lägger jag inte ner min själ på att föra konversationer med sextio killar samtidigt. Samtliga av alla er som skrivit här i slutet på tråden skulle jag pissa på om ni körde sådant mot mig. Bara för att man är tjej och med i sidor så har man inte ingått något kontrakt på att börja sympatiknulla manliga losers. Inte ens att skriva med dem.

Du har inte en aning vilka som poängrankar eller vilka som tar vadsomhelst, inte heller vilka som skulle vara så kallade "losers".(Var du 30?)

Troligtvis är det de största soppporna du sitter och chattar med, de brukar vara bäst på att ljuga.
Citera
2016-07-20, 22:38
Avslutad
ser att tinder har en ny funktion. Fotoordning, vad gör den egentlingen?
Citera
2016-07-20, 23:24
Medlem
Citat:

Orsaken till att jag främst träffar yngre killar är för att jag föraktar sådana som dig och anser att tjejer ska sluta ha överseende med hur ni ser utmed åren. En massa minus, blir bara en stor nolla.

Du är otroligt löjeväckande.

Ehh? Det var inte riktigt vad min fråga gällde. Vad har jag gjort dig som förtjänar en sådan attityd? Jag får uppenbarligen ligga med unga fräscha 25-30 åriga Tinder-tjejer, trots att jag är 44. Vad är det för fel på det?

Troll...
Citera
2016-07-21, 00:07
Medlem
Någon mer än mig som lyckats med bedriften att inte få en enda matchning på flera veckor? Måste ha gillat hundratals tjejer.
Citera
2016-07-21, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
ser att tinder har en ny funktion. Fotoordning, vad gör den egentlingen?

Var hittar du det?
Citera
2016-07-22, 16:35
Medlem
Tjo! Rebootade mitt Tinder idag men hade en del Tinder plus-tid kvar. Går det att få tillbaka den? Har ju skapat "nytt" konto från samma FB och Google Play-konto, liksom?

EDIT: Löst! Var bara att gå in där man i vanliga fall reggar Tinder plus så fattade den
Senast redigerad av JohnSquire 2016-07-22 kl. 16:42.
Citera
2016-07-22, 17:05
Medlem
Ser hur flera har och hade problem som jag haha. Jag har däremot en riktigt weird historia. I början när jag hade tinder så fick jag typ 3 matcher på 8 veckor, vilket är något löjligt kasst. Trodde jag var svinful. Sedan prövade jag att radera och byta bilder vilket gjorde någon sjuk skillnad. Gjorde nog sp ca 3 gånger, radera och ny bilder i slutändan, och varje gång fick jag ungefär 250 match, och detta på kanske 1,5 månad. Så träffade man några tjejer, varav jag radera kontot då jag kände att jag inte behövde den längre. Så funkade inte det förhållandet tyckte jag, så singel igen och efter en månad eller så tinder för att bara kunna swipea lite. Det roliga är att nu är det nere på runt 2-3 matchningar per gång man swipear, vilket är riktigt dåligt igen haha. Så fattar verkligen inte hur man ska göra. Gick från att inte ha några matchningar, till att ha massor, till att inte ha så mycket igen. Någon som har någon teori på varför? hahahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in