Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Efter 1959 års lagstiftning ökade S popularitet med runt 10%. Efter 1987 års lagstiftning sjönk S popularitet med 10% eller relativt sett 20%.
2. Siffrorna är ju uppenbara och högst kausala eftersom valgrälen främst handlade om just byggnation - med olika syften.
3. Därför torde ingen ödmjukhet behövas i det sammanhanget.
4. Så när Anders Borg föreslår en lösning snarlik 1959 års lagstiftning så tänker han förstås på att M ska öka med 10%. Just så.
Nej, vad skulle du med ödmjukhet till ? Skulle inte klä dig något vidare. Du har säkert
ett behov av att påpeka hur mycket mera obegåvade än du alla andra är ...
Anders Borg är f ö inte moderatpolitiker längre och har därmed bara sig själv, Dominika
och sina nya arbetsgivare att tänka på ...
1+2 blir lite för absurt för att ens besvara. Någon mer än du som tycker så där ?
Men det är sant att enskilda frågor kan avgöra valutgången ibland !
1968 : Invasionen i Tjeckoslovakien gav (s) hälften av rösterna !
1973 : Gamle kungens död och Norrmalmstorgsdramat hindrade antagligen ett
borgerligt maktövertagande.
2002 : Valstugeskandalen i SvT sänkte moderaterna till 15 % !
1998 : BildtiBosnieneffekten fungerade bara mellan valen, inte i själva valrörelserna.
2006 : Fastighetsskattens avskaffande ! Folk skulle bo kvar och inte tvingas flytta !
Och det gör de nu ! Har bidragit till trådens långa existens ...
1959 ? Var det inte ATP då ? Hade det något med saken att göra ? Var du lika gammal
då som nu ?