2016-07-19, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Haha! Jamenvisst är det roligt med alla dessa pepping artiklar i asylsvenskan om Malmö, här kommer en till.

http://www.sydsvenskan.se/2016-07-11/dags-att-vaga-saga-att-malmo-ar-mer-an-helt-okej--malmo-ar-fantastiskt

Var hittar asylsvenskan alla dessa med så förvrängd verklighetsuppfattning, dagens media är inget annat än propaganda.

Repeterar man mantran och myter så kommer patrasken att börja tro på det. Malmöpatrask är världskända för att vara inavlade så någon intellektuell kapacitet existerar inte och kommer aldrig att göra det.
Citera
2016-07-19, 06:25
Medlem
Citat:
Skottlossning på tre platser inom 45minuter i Malmö.

http://www.sydsvenskan.se/2016-07-18/just-nu-skottlossning-pa-tre-olika-platser-i-malmo

http://pppress.se/index.php?option=com_content&view=article&id=15337 %253APPSKOTT1-20160718&catid=77%253Apppress&Itemid=435

Bilder
Citera
2016-07-19, 08:53
Medlem
Sicket svammel... Antingen vaknar man upp, drar ut huvudet ur röven och kommer in i matchen - eller så sitter man och fantiserar om rosa moln medan staden går under. Malmö är i dag bankrutt och den beryktade framtidstron är det nog bara journalister och vänsterflanken i kommunhuset som står för.
Den utflyttning hon talar om - unga som lämnade staden har ersatts med hela familjer som flyr till näset, Lomma, Hjärup, Bjärred, Genarp, Dalby osv. Befolkningsökningen utgörs inte av höginkomsttagare utan av invällare från tredje världen. Skattekraften har dalat konstant de senaste 30 åren - hur det för någon kan vara positivt och leda till en bättre stad är för mig en gåta. Arbetslösheten har stigit markant de senaste 30 åren - hur det kan vara positivt är för mig är ännu en gåta. Fattigdomen har ökat - hur det kan vara positivit utgör även det en gåta... På det hela taget, kvinnan talar i gåtor.
Positiv anda betalar vare sig löner eller socialbidrag, det fixar inga jobb eller industrier, det är enbart en sketen floskel som man drar till med för att slippa se.
http://www.sydsvenskan.se/2016-07-18/ingen-manniska-kan-sla-i-mig-att-det-var-battre-forr-i-malmo
Citera
2016-07-19, 10:59
Medlem
Citat:
Hittills i år har 327 bilar brunnit i Sydsverige enligt statistik som Kvällsposten begärt ut. Flest, 110 stycken, brann i Malmö, 30 i Helsingborg, nio i både Lund och Landskrona.

Citat:
"Man måste markera att det här inte är okej", säger brandchefen där till Länstidningen.

Haha! "Man måste markera att det här inte är okey" att brandchefen har fått rätt genusutbildning märks

Det har verkligen blivit populärt med bilbränningar, när jag var yngre så förekom det inte alls och brann en bil så var det pga tekniska fel.
Citera
2016-07-19, 11:03
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/2016-07-19/tidningsbud-ranades-i-lindangen

Tidningsbud rånad på Lindängen.

Citat:
Det dök upp fyra män, varav en slog honom flera gånger i ansiktet och tog hans mobiltelefon, säger Stephan Söderholm vid polisens ledningscentral.
Citera
2016-07-19, 12:12
Medlem
Citat:
Haha! "Man måste markera att det här inte är okey" att brandchefen har fått rätt genusutbildning märks

Det har verkligen blivit populärt med bilbränningar, när jag var yngre så förekom det inte alls och brann en bil så var det pga tekniska fel.

Då män var män och kvinnor var kvinnor, om något sådant hände (vilket var extremt sällan) tog man reda på vem i området det var som hade tänt eld och så tog polisen hand om dem. I länder där den enda skolning man har är sharia och koranen (där 109 verser handlar om hur man ska ta kål på vita) så är dte vardagsmat. Så snackar pk patrasken, journalisterna och politikerna om mångfald fast ingen av dem bor mitt bland muslimerna.
Citera
2016-07-19, 12:19
Medlem
Igår måndag såg jag två cyklister (ett patrask och en neger) som cyklade i motsatt riktning på trafikerad gata. Något jag aldrig sett någon annanstans i världen.

Jag såg också en muslim i en Mercedes som uppenbarligen inte kunde trafikreglerna. trafikljuset hade slagit om till rött och han stod mitt i korsningen och valde att backa tillbaka i en av Malmös mest trafikerade korsningar. Det blev kaos när han tvingade sig in filen han skulle ha stått i innan det slog om till rött.
Citera
2016-07-20, 22:36
Medlem
Malmöbor hjärnor bakom internationellt knarksyndikat
Ett internationellt knarksyndikat med rötter i Malmö och förgreningar i både Tjeckien och Ungern har sprängts av polis från flera länder i en gemensam satsning.

Läs mer.....

http://www.sydsvenskan.se/2016-07-21/malmobor-hjarnor-bakom-internationellt-knarksyndikat

Malmö i framkant igen
Citera
2016-07-21, 18:39
Medlem
Det är knappt några vita kvar i Malmö. Har besökt staden ofta sista tiden nu under sommaren och fikat.

Herregud! Det är allvarligare än vad någon här ens kan förställa sig. Det är en absurd syn!!!! Ni som inte sett hur det är, åk dit för fan och kolla en dag. Helt åt helvete. Varje år blir det bara värre. 2015 är ingenting jämfört med 2016.

Sthlm och GBG är fuckade också, men inget slår Malmö. Likadant i Köpenhamn, fullt med svartingar och de är alla jävligt jobbiga och aggressiva apor.

Svartingarna tar över helt. Svenska och vita kvinnor i Malmö går hand i hand med negrer och araber och har rasblandade barn; muslimer fan överallt. Fullt med pack och skit. Vid Möllan ser man alla dessa homovänliga svenskar med lila hår, näsring som mest verkar drogpåverkade av antidepressiva preparat.
Senast redigerad av donaldtrump2016 2016-07-21 kl. 18:47.
Citera
2016-07-21, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Det är knappt några vita kvar i Malmö. Har besökt staden ofta sista tiden nu under sommaren och fikat.

Mitt tips är att du gör ett besök i Slottsstaden eller Limhamn t.ex. för att balansera upp det lite.

Men visst är det mycket så som du säger, och det har blivit betydligt glesare med svenskar i det som tidigare var "gränsområdet" mellan invandrar-Malmö och Svenska Malmö.
Citera
2016-07-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Mitt tips är att du gör ett besök i Slottsstaden eller Limhamn t.ex. för att balansera upp det lite.

Men visst är det mycket så som du säger, och det har blivit betydligt glesare med svenskar i det som tidigare var "gränsområdet" mellan invandrar-Malmö och Svenska Malmö.

Det har jag gjort du. Det ser allt värre ut i dessa områden än för bara 2 år sen.

Mulatter överallt, hazarer i stora flockar, zigenare som tigger, jobbiga arabgäng i bilar, sjungande negrer som mest dräller omkring och antastar varenda ung kvinna de ser...
Citera
2016-07-21, 18:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av donaldtrump2016
Det har jag gjort du. Det ser allt värre ut i dessa områden än för bara 2 år sen.

Mulatter överallt, hazarer i stora flockar, zigenare som tigger, jobbiga arabgäng i bilar, sjungande negrer som mest dräller omkring och antastar varenda ung kvinna de ser...

Haha, ok. Ser mest pensionärer och barnfamiljer jag.

Men visst, det kryper närmre. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in