Citat:
Ursprungligen postat av
AngelDevil
hahaha lite roligt att han skyller allt på en stilnoct. Det blir man kanske lite lullig och skön av på sin höjd efter alkohol. Men att inte ha kontroll över vad man skriver är bara bullshit. Vet iofs inte hur många mg i styrka den var.
Mer stillisar till Jesper så kommer sanningen fram ur honom!
Citat:
Ursprungligen postat av
Freders
Han förklarade påhoppet med att han blivit arg efter att han hört om attacken i Nice, och att han därefter fått en sömntablett av sin fru – vilket gjort honom förvirrad.

Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Han skyller på sömntabletter:
Det krävs kanske piller för att man för en stund ska glömma att man alltid måste hålla sig inom PK-bubblan.
Citat:
Ursprungligen postat av
_Baste_
För ursäkten att det berodde på sömntabletter kommer aldrig godtas så nu har han förstört sin status i "båda läger". Han har redan förstört alla relationer med "feministerna" så det spelar ingen roll hur mycket han ber om ursäkt.
Det är en fullt plausibel ursäkt och kanske t.o.m. sanningsenlig, med tanke på att han pudlar.
Jag blir själv lätt manisk av stilnoct plus att jag får minnesluckor och därtill blir väldigt pratglad, impulsiv och ärlig. Har bekanta som beskriver ungefär samma effekt och har både skickat och mottagit meddelanden som aldrig borde skickats i det tillståndet.
Jag tror på ursäkten, men tror samtidigt att det som han skrev under påverkan av stilnoct är närmare hans verkliga åsikter och känslor än vad han påstår i nyktert tillstånd. Stilnocten kopplade bort konsekvenstänkandet och rädslan för PK som annars styr varje offentligt vädrad tanke.
Vore sjukt intressant om alla Sveriges kändisar, journalister och politiker fick ta lite stilnoct och sedan chatta live några timmar med folket...