2016-07-15, 20:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Bra att en kändis äntligen sa ifrån vad många män (?) anser om Zara!
Du ska veta, Jesper, att vi är många som står bak det du sa!

Sant! Timingen var väl dock rätt dålig och faktiskt smaklös men nu i ordagrant han har inte fel för fem öre.
Citera
2016-07-15, 21:22
Medlem
vegeges avatar
Lite för sammanhängande (utan stavfel) för att kunna skylla ifrån sig på sömntabletter va? Whatever, kul att se "profiler" gå i bräschen. Jag är inte helt säker på att han är rökt hos MSM heller, folk älskar "Parneviks" och ZL spelar på sista versen som medias feministiska gullegris.

time will tell
Citera
2016-07-15, 21:34
Medlem
Frixys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vegege
Lite för sammanhängande (utan stavfel) för att kunna skylla ifrån sig på sömntabletter va? Whatever, kul att se "profiler" gå i bräschen. Jag är inte helt säker på att han är rökt hos MSM heller, folk älskar "Parneviks" och ZL spelar på sista versen som medias feministiska gullegris.

time will tell

Nej då. Vissa sömntabletter som nämnts i tråden gör bara att tankarna flummar iväg på ett ibland helt bisarrt sätt, inte att man får svårt att formulera sig eller får dålig motorik eller liknande. Har man intagit någon av dessa bör man helst stänga av alla möjligheter att maila eller skriva på sociala media. Man kan dessutom få minnesluckor så att man inte kommer ihåg konstiga saker man gjorde/skrev.
Citera
2016-07-15, 21:54
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
hahaha lite roligt att han skyller allt på en stilnoct. Det blir man kanske lite lullig och skön av på sin höjd efter alkohol. Men att inte ha kontroll över vad man skriver är bara bullshit. Vet iofs inte hur många mg i styrka den var.

Mer stillisar till Jesper så kommer sanningen fram ur honom!

Citat:
Ursprungligen postat av Freders
Han förklarade påhoppet med att han blivit arg efter att han hört om attacken i Nice, och att han därefter fått en sömntablett av sin fru – vilket gjort honom förvirrad.

Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Han skyller på sömntabletter:

Det krävs kanske piller för att man för en stund ska glömma att man alltid måste hålla sig inom PK-bubblan.

Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
För ursäkten att det berodde på sömntabletter kommer aldrig godtas så nu har han förstört sin status i "båda läger". Han har redan förstört alla relationer med "feministerna" så det spelar ingen roll hur mycket han ber om ursäkt.

Det är en fullt plausibel ursäkt och kanske t.o.m. sanningsenlig, med tanke på att han pudlar.

Jag blir själv lätt manisk av stilnoct plus att jag får minnesluckor och därtill blir väldigt pratglad, impulsiv och ärlig. Har bekanta som beskriver ungefär samma effekt och har både skickat och mottagit meddelanden som aldrig borde skickats i det tillståndet.

Jag tror på ursäkten, men tror samtidigt att det som han skrev under påverkan av stilnoct är närmare hans verkliga åsikter och känslor än vad han påstår i nyktert tillstånd. Stilnocten kopplade bort konsekvenstänkandet och rädslan för PK som annars styr varje offentligt vädrad tanke.

Vore sjukt intressant om alla Sveriges kändisar, journalister och politiker fick ta lite stilnoct och sedan chatta live några timmar med folket...
Senast redigerad av tryggtochbra 2016-07-15 kl. 21:59.
Citera
2016-07-15, 22:13
Medlem
vegeges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frixy
Nej då. Vissa sömntabletter som nämnts i tråden gör bara att tankarna flummar iväg på ett ibland helt bisarrt sätt, inte att man får svårt att formulera sig eller får dålig motorik eller liknande. Har man intagit någon av dessa bör man helst stänga av alla möjligheter att maila eller skriva på sociala media. Man kan dessutom få minnesluckor så att man inte kommer ihåg konstiga saker man gjorde/skrev.

Ett sanningsserum m.a.o.
Citera
2016-07-15, 22:21
Medlem
Jesper har enligt säkra källor fått ett piller av Zylkene av sin fru vilket fick honom att bli snurrig.
Citera
2016-07-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Jag tror på ursäkten, men tror samtidigt att det som han skrev under påverkan av stilnoct är närmare hans verkliga åsikter och känslor än vad han påstår i nyktert tillstånd. Stilnocten kopplade bort konsekvenstänkandet och rädslan för PK som annars styr varje offentligt vädrad tanke.
Och det är ju det som är det intressanta. Det han twittrade igår är hans verkliga åsikter. Huruvida han idag minns sina tweets eller ej är ointressant. Så varför be om ursäkt för tweetsen? Det är ju så han tycker (och jag håller med honom).
Citera
2016-07-15, 23:08
Medlem
tryggtochbras avatar
Citat:
Och det är ju det som är det intressanta. Det han twittrade igår är hans verkliga åsikter. Huruvida han idag minns sina tweets eller ej är ointressant. Så varför be om ursäkt för tweetsen? Det är ju så han tycker (och jag håller med honom).

Eftersom han full av ångest dagen efter inser att tolerans bara gäller mot islamister, terrorister och mördare, inte svenska medelålders män.

Måste vara enormt många som döljer sina verkliga åsikter på samma sätt. Rädda att dömas och förskjutas av sina kollegor och vänner.
Citera
2016-07-15, 23:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Det handlar väl inte om han har rätt eller inte, problemet är att han försökte se in i framtiden vad en person skulle tycka. Syllogistiska fel.
Parnevik har inte en susning om hur Zara ser på dådet, däremot vet Parnevik att han ogillar Zara.
En 51-åring som sitter på sin ärtbädd och känner sig hotad av 18-åriga Zaras små utspel.
Jeez!
Citera
2016-07-16, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det handlar väl inte om han har rätt eller inte, problemet är att han försökte se in i framtiden vad en person skulle tycka. Syllogistiska fel.
Parnevik har inte en susning om hur Zara ser på dådet, däremot vet Parnevik att han ogillar Zara.
En 51-åring som sitter på sin ärtbädd och känner sig hotad av 18-åriga Zaras små utspel.
Jeez!
Han hånade en person som förtjänar att hånas. Då börjar hon (och hela twittervänstern) storböla ungefär som om de varit inblandade i Nice-dådet. Det har precis skett ett gigantiskt terrordåd och Zara Larsson är så upprörd att hon håller på att explodera för att någon skrev något till henne på twitter. "Jeez" om jag nu får låna ett uttryck från dig.
Citera
2016-07-16, 00:07
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Han hånade en person som förtjänar att hånas. Då börjar hon (och hela twittervänstern) storböla ungefär som om de varit inblandade i Nice-dådet. Det har precis skett ett gigantiskt terrordåd och Zara Larsson är så upprörd att hon håller på att explodera för att någon skrev något till henne på twitter. "Jeez" om jag nu får låna ett uttryck från dig.

Skulle inte du bli upprörd om Thomas Ledin skrev att du gillar knulla barn som är avlidna i stjärten och att du ofta gjorde det? Om inte så är du en cool typ utan socialt liv.
Huruvida Zara förtjänar att hånas är totalt irrelevant, man skriver aldrig folk på näsan vad de tycker om ditten och datten.
Läs på om debatteknik du som hatar bögar och intellektuella.
Citera
2016-07-16, 00:14
Medlem
Citat:
Skulle inte du bli upprörd om Thomas Ledin skrev att du gillar knulla barn som är avlidna i stjärten och att du ofta gjorde det? Om inte så är du en cool typ utan socialt liv.
Jag missade att han skrev att Zara Larsson gillade att knulla barn. Visa ett screenshot där han skriver detta så tror jag dig.

Citat:
Huruvida Zara förtjänar att hånas är totalt irrelevant, man skriver aldrig folk på näsan vad de tycker om ditten och datten.
Hon har tidigare sagt att hon hatar män, han frågade om hon tänkte uttala sig så igen. Du verkar väldigt upprörd över detta. Mår du bra?

Citat:
Läs på om debatteknik du som hatar bögar och intellektuella.
Du är för lustig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in