2016-07-15, 09:41
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Strax efter att nyheten briserade twittrade det före detta golfproffset Jesper Parnevik, 51, till Zara Larsson, 18:

”Ryktet säger att det var en man och en kvinna som körde lastbilen, men jag slår vad om att Zara Larssons utbrott kommer att låta: Jag hatar alla män”.

nu har han skitit i det blå skåpet
Citera
2016-07-15, 09:42
Medlem
AngelDevils avatar
hahaha lite roligt att han skyller allt på en stilnoct. Det blir man kanske lite lullig och skön av på sin höjd efter alkohol. Men att inte ha kontroll över vad man skriver är bara bullshit. Vet iofs inte hur många mg i styrka den var.

Mer stillisar till Jesper så kommer sanningen fram ur honom!
Senast redigerad av AngelDevil 2016-07-15 kl. 09:51.
Citera
2016-07-15, 09:44
Medlem
emma80s avatar
Han lär väl bara skylla på alkoholen som svepskäl för sin idioti och sedan snyfta ut i någon tidning om drevet.

Edit: Jag ser nu i inlägget ovanför att undanflykt tydligen redan finns. Dock sömntablett och inte alkohol, men... ja.
Senast redigerad av emma80 2016-07-15 kl. 09:47.
Citera
2016-07-15, 09:54
Medlem
Frederss avatar
Han förklarade påhoppet med att han blivit arg efter att han hört om attacken i Nice, och att han därefter fått en sömntablett av sin fru – vilket gjort honom förvirrad.
Citera
2016-07-15, 10:22
Medlem
emma80s avatar
Jesper Parnevik har alltså skrivit både det där direkt till Zara Larsson på Twitter, men också andra saker i samband med dåden i Nice. Han verkar ha plockat bort allt, undrar hur mycket som han sparas av hans följare?

Här är en sak jag snappade upp nyss på nätet som Silvana Imam lagt upp för en stund sedan:

https://twitter.com/SilvanaImam/status/753857269599797248

Nu kan det bli svettigt för Jesper om både Zara Larsson och Silvana Imam sprider vidare olika saker han skrivit inatt i samband med Nice. Inte direkt de feminister man vill råka i luven på heller.
Citera
2016-07-15, 11:00
Medlem
Parneviks pengar börjar nog ta slut så han var väl för rädd om TV-programmet för att våga står för sina åsikter.
Citera
2016-07-15, 11:35
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Nu har hon hela Parnevikfamiljen efter sig.
Det började med detta:
Kort efter attacken reagerade golfproffset Jesper Parnevik, även känd från realityserien ”Parneviks”, med att kritisera popstjärnan Zara Larsson på Twitter.

”Ryktet säger att det var en man och en kvinna som körde lastbilen, men jag slår vad om att Zara Larssons utbrott kommer att låta: Jag hatar alla män”, skrev han och syftade på sångerskans feministiska engagemang.

Sen kom döttrarna farsan till försvar:

Samtidigt kritiserar Jesper Parneviks döttrar Peg och Penny Zara Larsson på sina respektive Instagramkonton.

”Zara Larsson vi vill inte ha dig i vårt program och kommer aldrig att vilja. Och det är för att du står för hat, och tror att hata kommer att leda tillförändring. Vår familj står för kärlek och medmänsklighet”, skriver Peg.

Hon fortsätter:

”Jag vet att du innerst inne har en fantastisk personlighet som stämmer överens med din vackra röst och ditt fantastiska artisteri. Men i dag handlar det inte om dig Zara, men på något sätt har du lyckats få det att handla om dig...igen”.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article23177198.ab

Rätt kul när skiten träffar fläkten.
Citera
2016-07-15, 11:42
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Strax efter att nyheten briserade twittrade det före detta golfproffset Jesper Parnevik, 51, till Zara Larsson, 18:

Ryktet säger att det var en man och en kvinna som körde lastbilen, men jag slår vad om att Zara Larssons utbrott kommer att låta: Jag hatar alla män”.

Kanske smaklöst att skämta om döda människor, men visst är det ett väldigt träffande tweet. Han driver med Zara Larssons dårskap om "Jag hatar alla män". Står mer om detta i Aftonbladet:

Citat:
Jesper Parneviks påhopp på Zara Larsson efter terrorattacken

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article23176716.ab

Han skyller på sömntabletter:

Citat:
”Jag blev arg efter att ha läst om Nice, Mia gav mig en sömntablett. Jag har ingen aning om varför jag twittrade till Zara Larsson, jag kan inte förklara det, men jag är väldigt ledsen”.
Han fortsätter:
”Det är andra gången jag gör det här. Jag skrev ett mejl till 100 aktieägare om flygande kor och cyklande zebror första gången jag tog en sömntablett”.

Det krävs kanske piller för att man för en stund ska glömma att man alltid måste hålla sig inom PK-bubblan.
Citera
2016-07-15, 11:48
Medlem
Det hade ju varit tusen gånger skönare om han bara stod upp för sin tweet och bad media dra åt helvete. Han måste väl ha "fuck you"-pengar så det räcker och blir över?

För ursäkten att det berodde på sömntabletter kommer aldrig godtas så nu har han förstört sin status i "båda läger". Han har redan förstört alla relationer med "feministerna" så det spelar ingen roll hur mycket han ber om ursäkt. Hade han istället stått upp för sig själv och försvarat tweeten hade han åtminstone fått en skara supportrar som höll med i tweeten. Nu får han inget. Ursäkten räddar inte ryktet hos feministerna och han tappar även de som höll med om tweeten.
Citera
2016-07-15, 11:48
Medlem
PlutoJs avatar
Det är rätt så individuellt hur vimsig man blir av en Stilnoct eller Zolpidem. Helt klart kan man efter ett tag göra och säga saker man aldrig skulle göra i vanliga fall, särskilt sista tio min./kvarten innan man slocknar.

Har själv dragit iväg ett och annat märkligt SMS på det viset.

Med det sagt tycker jag JP's tweet var spot on!
Citera
2016-07-15, 11:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Kanske smaklöst att skämta om döda människor, men visst är det ett väldigt träffande tweet. Han driver med Zara Larssons dårskap om "Jag hatar alla män". Står mer om detta i Aftonbladet:

Han skyller på sömntabletter:

Det krävs kanske piller för att man för en stund ska glömma att man alltid måste hålla sig inom PK-bubblan.

Jo visar också vad folk nu verkligen tycker när det blir lite "lulligt". Även om det då tenderar till att bli smaklöst. Sedan iofs är det väl märkligt att ens tänka på just Zara Larsson efter en händelse som detta... Även om nu väldigt många är upprörda över henne så ska det väl mycket till för att hon ska bli första tanken när man läser om skit som hänt. Gissar väl att det då måste ligga något groll bakom om att hon nu tackat nej till medverkan på ett oförskämt sätt eller dylikt.
Citera
2016-07-15, 11:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Jesper Parnevik har alltså skrivit både det där direkt till Zara Larsson på Twitter, men också andra saker i samband med dåden i Nice. Han verkar ha plockat bort allt, undrar hur mycket som han sparas av hans följare?

Här är en sak jag snappade upp nyss på nätet som Silvana Imam lagt upp för en stund sedan:

https://twitter.com/SilvanaImam/status/753857269599797248

Nu kan det bli svettigt för Jesper om både Zara Larsson och Silvana Imam sprider vidare olika saker han skrivit inatt i samband med Nice. Inte direkt de feminister man vill råka i luven på heller.

Det där borde vara mer svettigt än Larsson tweeten sett till att nu inte vara PK. Men det är ju så folk i gemen tycker bortom nu detta bubbla som råder. Den bubblan som nu gjorde att han plockade bort allt nästan direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in