Citat:
Ursprungligen postat av
Beace
Först trodde jag att det var en person från teatergruppen som blivit såld som slav, och någon överkänslig person i publiken tog illa upp och polisanmälde. Nu när jag läst i detalj vad som hände känns det helt bisarrt. Hur kan en grupp människor tro att det är ok att välja ut en person från publiken och behanda denne såhär mot personens vilja?
Om jag hade stått i publiken så hade jag varit övertygad om att tjejen var med på hela grejen från början. Allt annat är som sagt, bisarrt.
Och detta skriver du efter att citat av person som har sett inspelat material från händelsen har publicerats i tråden, är du helt rubbad i hjärnan, bor du på ett gruppboende?
Information ligger på bordet som talar för att medias skandalrapportering är bluff, båg och förbannad lögn, precis som flertalet av oss har misstänkt från dag ett.
Nästa gång som du läser skvallerpressen i detalj så borde du kanske tänka på att vara källkritisk. Jag säger inte att den ena eller andra parten har rätt, men alla med sunt förnuft vet att skvallerpressen gärna överdriver och vinklar sanningen för att du skall bli upprörd.
Mitt tips är att händelsen inte leder till åtal och påföljd.