2016-07-15, 13:01
Medlem
min skola var på ett flyktingboende där det blev något rollspel med ledarna där och där jag kidnappades och anklagades för att vara ledaren. jag fick även låtsas skrika när de torterade mig. vi skulle få uppleva hur det var attr vara asylsökande som flyr hemlandet och riskerna.

jag skulle alltså anmält dessa vänstertomtar för ofredande?
å nej, vänta, jag är ingen attention whore.
Citera
2016-07-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
min skola var på ett flyktingboende där det blev något rollspel med ledarna där och där jag kidnappades och anklagades för att vara ledaren. jag fick även låtsas skrika när de torterade mig. vi skulle få uppleva hur det var attr vara asylsökande som flyr hemlandet och riskerna.

jag skulle alltså anmält dessa vänstertomtar för ofredande?
å nej, vänta, jag är ingen attention whore.
hua, men du är trodd. vi är några som precis som du fått-ofrivilligt delta i såna autentiska rollspel.
efteråt undrar man ju, vad ställer man till sånt för?.Saknas empatin så blir man inte mer empatiska för att man tvingas vara offer.
sedan den här Vikingabyn, borde istället heta järnåldersbyn. Svenskar överlag romantiserar sk. vikingatiden. Vikingarna var ett gäng knepiga män, idag skulle de fått diagnoser som adhd,bioplär,psykopati och asberger , deras härjningar är nerskrivna Engelskhistoria.
Banditgruppen bestod av dessa nordiska dårar, som fartfyllt och laglöst drog fram, hade eventuellt med sig rövade kvinnorna hem om de inte dödat henne innan de återkom.Högkriminella var de.
Citera
2016-07-15, 13:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Sjukt roligt och sorgligt på samma gång (att jobba för att höja kvinnors status i vikingakretsar)

Kvinnor vill väl också vara med och leka. Lite kul dock att detta har nu vikingakvinnor visst klagat på i åratal men inte har de om det verkar protesterat eller gjort något. Man blir lite besviken först vikingagubbar som pudlar och viker ner sig sedan tysta vikingakvinnor alltså. Man trodde ju det var mer ruter i vikingar än så här
Citera
2016-07-15, 14:06
Medlem
vigillarfittas avatar
Den här bilden är ju för go asså :

https://s32.postimg.org/i4vkgofl1/39289_525604817465280_2118477343_n.jpg

Vilken tjej va? höhöhö

Står dom piskar på henne? Eller va fan gör dom?

Tänk att få betalt för att få leva ut sina runkfantasier.

Men det är nog slutlekt för slavhandlarna nu.
Citera
2016-07-15, 14:18
Medlem
vigillarfittas avatar
Nån Sven skriver detta på teatergruppens Facebook-sida :

Citat:
STOR SKANDAL I FOTEVIKEN ENLIGT DAGSPRESS OCH SVERIGES TELEVISION

Enligt en dagstidning blev en kvinna som besökte vikingamarknaden på Foteviken med sin kvinnliga kamrat såld mot sin vilja som slav. Hon ska plötsligt ha blivit övermannad bakifrån av fyra till fem män. Kvinnan blev upprörd och skrek och hon som var med henne blev skärrad, allt detta enligt tidningen. Bredvid artikeln hade man en artikel om en 18-åring som anmält en våldtäkt på Falsterbo. Bra säljande story som hottas upp med ytterligare en händelse av ungefär samma stil.

Denna s.k. ”fakta” från en dagstidning blev snabbt nyhetsstoff i de flesta svenska tidningar. T.o.m. Sveriges Television ska ha nämnt denna hemska händelse under sin kvällssändning i går.
Nu på förmiddagen har jag haft möjlighet att i vittnens närvaro se hela den åberopade episoden. Den finns nämligen filmad i obruten film från början till dess hon ”såldes”. En av de då närvarande aktörerna bekräftar att filmen visar just denna händelse. Inget av det som tidningarna i hela Sverige nu åberopar är utifrån denna film sant. Sanningen finns uppenbart på video. Otur för er faktasökande journalister!

På videon kan man följa hela händelseförloppet. Kvinnan får ett nät över sig när hon går in genom porten. Hon befrias genast från nätet och man ber henne vara med på en teaterföreställning där hon ska säljas som slav. Inga skrik förekommer. Hon accepterar skrattande och skrattar gör också den kvinna som enligt tidningsartikeln är djupt ”skärrad”. Därefter förs hon under vänligt samtal och högst frivilligt bort för att ”säljas”. Allt sker utan till synes tvång. "Försäljningen” sker i sådan form att man begriper att detta inte på riktigt. Vid budgivningen tar t.o.m. den ”skärrade” kvinnan och lägger ett vinnande bud.

Under budgivningen säger en av aktörerna till henne att dansa lite, dvs. hoppa med fötterna. ”Slaven” säger då nej. Detta är det enda nej som sägs i hela episoden.
När museichefen blir intervjuad av tidningen poängterar han att det är frågan om ett skådespel där alla deltagare är med på det. Sedan blir han felciterad där tidningen infogat en fet rubrik tagen helt ur sitt sammanhang: ”Kvinnan har uppgett att hon skrek nej flera gånger” varpå museichefen skulle ha sagt ”Ett nej hör väl också till spelet”. Javisst ingick detta i spelet men eftersom tidningen satt samman detta med en mening om en kvinna i största nöd, vilket påstående alltså enligt filmen skulle vara en osanning, framstår det som om museichefen är en buse av värsta sort.

Efter massmedias s.k. ”sanning” bombarderas Foteviken av arga människor som undrar varför man misshandlar kvinnor. Till alla dessa vill jag, efter att ha sett bildbevisen i form av video bara säga: Hur kan ni vara så dumma att ni litar på alla osanningar som massmedia numera sprider i Sverige.

https://www.facebook.com/NordicInternationalSlavetradingCompany/
Citera
2016-07-15, 14:24
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Här har det brunnit rejält i proppskåpet

http://aktuelltfokus.se/sd-sympatisor-leder-kvinnofornedrande-teatergrupp/#more-10472

Loan Sundman vet exakt hur det gick till. Hon vet mer än dom iblandade.
Spelar ingen roll att allt finns på film där vi kanske får se en skrattande kvinna. Säger Loan att hon protesterade hela tiden så gjorde hon det. Den som påstår annat är nazist.

Såhär förklarar Sundman :

Slavhandel = Klassisk högerpolitik.

Tack Loan.
Inte för att vara sån, men har du överhuvutaget läst nåt inlägg här eller på exv. facebook av sd-sympatisörer?
Unken kvinnosyn är inte bara vanligt, det verkar nästan som att det är ett krav i de kretsarna. Finns ju säkert de som inte har det, men det vanliga är så. Nästan lika illa som de som kommer hit. (kanske är därför de känner sig mest hotade?)
Helt klart är att ju mer man tittar på de här filurerna desto konstigare företer det sig att de fått hållas så länge som de gjorts. Riktiga mansgrisar allihop vad det verkar.

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Sjukt roligt och sorgligt på samma gång (att jobba för att höja kvinnors status i vikingakretsar)
För att ... Anser du att det inte behövs, varför?
Anser du att det är rätt och riktigt det som sker, varför?
Sorgligt är det för att?
Förklara gärna för mig vad det är som är roligt och sorgligt med det. För jag ser inget av det när det går till som det visat sig att det gör.
Citera
2016-07-15, 14:25
Medlem
Citat:
Den här bilden är ju för go asså :

https://s32.postimg.org/i4vkgofl1/39289_525604817465280_2118477343_n.jpg

Vilken tjej va? höhöhö

Står dom piskar på henne? Eller va fan gör dom?

Tänk att få betalt för att få leva ut sina runkfantasier.

Men det är nog slutlekt för slavhandlarna nu.

Djäkla snygg brud det med. Var det henne de smiskade på rumpan när hon skrek nej, nej? Henne hade man gärna bjudit på, klart godkänd.
Citera
2016-07-15, 14:32
Medlem
vigillarfittas avatar
Bakom varje buske finns en man med fångstnät och halsjärn.

Acceptera det, tjejer.
Citera
2016-07-15, 14:36
Medlem
vigillarfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Djäkla snygg brud det med. Var det henne de smiskade på rumpan när hon skrek nej, nej? Henne hade man gärna bjudit på, klart godkänd.

Måste kännas konstigt för en riktigt snygg tjej att bli behandlad sådär av dom där töntarna. Riktiga loosers. Fula.
Skillnad om det vore snygga killar. Då hade brudarna verkligen gillat detta.
Men snygga killar (som jag var en gång i tiden) har annat för sig än att leka vikingaliv.

Det där med smisk på rumpan var väl nån bloggande feminist som hittade på?
Senast redigerad av vigillarfitta 2016-07-15 kl. 14:40.
Citera
2016-07-15, 14:53
Medlem
http://www.exponerat.net/skamt-om-negerslav-gav-hardare-straff-an-mordhot-av-partiledare/

Finns kanske inte riktigt lika men i vart fall liknande fall ...

Jag tror på konstens frihet och på att konst (oftast) inte bör vara enkel propaganda
och på att deltagande i ett konstprojekt bör vara frivilligt.
Citera
2016-07-15, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-De här visar bara att vi inte är ett dugg bättre än muslimerna,vi har våldtagit sen vikingatiden..ränderna går aldri ur.

Sett filmen "Jungfrukällan" ? Fula typer, om än inte vikingar ...
Citera
2016-07-15, 14:58
Medlem
Citat:
Måste kännas konstigt för en riktigt snygg tjej att bli behandlad sådär av dom där töntarna. Riktiga loosers. Fula.
Skillnad om det vore snygga killar. Då hade brudarna verkligen gillat detta.
Men snygga killar (som jag var en gång i tiden) har annat för sig än att leka vikingaliv.

Det där med smisk på rumpan var väl nån bloggande feminist som hittade på?

Det vet man ju inte. Om något piskredskap och en sextonårings rumpa haft närkontakt så finns det säkert olika versioner av det som då skett.

Fast även om det bara varit en av dessa vikingar har låtsas smiska en sextonåring på rumpan så känns det ju som om någon är rejält sjuk i huvudet. Jag menar då att det hela sker inför PUBLIK.

Om dylikt är vad man gillar så får man ju ta kontakt med vuxna kvinnor som man utforska detta med.

Jag har sett att den del av de här äldre vikingarna som tar kvinnor som slavar och skriker ut hur deras former är och att de ska säljas håller föreläsningar om vikingatiden. Något säger mig att dessa föreläsningar nog är kraftigt kryddade av deras fantasier och inte har så mycket med fakta att göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in