Citat:
Ursprungligen postat av
HORJESUS
Ständigt närvarande i kulisserna, om så bara på en oansenlig liten tavla
på din hjärnskrynklares kontor.
Missade du verkligen den lilla gröna fisken som satt på din skötares nyckelknippa

, jag såg många tavlor med fiskstim.. och tjocka lager olja på olja guache på akryl , alltid stora pastellkritor , överdimensionerade .. men det är den surrealistiska konsten, dsom kungen gillar, de kungliga älskar gränsverskridningaar, måla utanför och sådant.
helst måla också på ramen långt utanför dörrkarmen, med avföring.
det minns jag ju. inga fräscha porlande källvatten där alls. jo.. mineralvatten på bordet, efter några små subtila sessioner.
alltid mineral. ... man gillade väl skikten i transparensen.. och inget på pränt, allt "intuitivt
det minns jag ju tyvärr alltför väl. kanske skulle ta liten träff med primalpsykolog, få lite hypnosterapi, så jag kommer i kontakt med min småbarnstid, för klarare minnesbild , för att jehovas totalförbjöds att dansa, den saken har råkat fastna i min minnesgalleria ha haaa
jag trodde aldrig tt de var så sjuka, som det framgår för mig, att de var.. men om de är, kan jag inte och vill inte uttala mig om, alla kan ju tillfriskna. säkert också org.jw
men då är ju inte alla inräknade, sekterna är ju fler än enbart mormoner och jehobas, finns många fler, so jag minns. de hade iaf viljor av stål.