2016-07-12, 13:01
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORJESUS
Ständigt närvarande i kulisserna, om så bara på en oansenlig liten tavla
på din hjärnskrynklares kontor.

Missade du verkligen den lilla gröna fisken som satt på din skötares nyckelknippa
, jag såg många tavlor med fiskstim.. och tjocka lager olja på olja guache på akryl , alltid stora pastellkritor , överdimensionerade .. men det är den surrealistiska konsten, dsom kungen gillar, de kungliga älskar gränsverskridningaar, måla utanför och sådant.

helst måla också på ramen långt utanför dörrkarmen, med avföring.

det minns jag ju. inga fräscha porlande källvatten där alls. jo.. mineralvatten på bordet, efter några små subtila sessioner.
alltid mineral. ... man gillade väl skikten i transparensen.. och inget på pränt, allt "intuitivt

det minns jag ju tyvärr alltför väl. kanske skulle ta liten träff med primalpsykolog, få lite hypnosterapi, så jag kommer i kontakt med min småbarnstid, för klarare minnesbild , för att jehovas totalförbjöds att dansa, den saken har råkat fastna i min minnesgalleria ha haaa

jag trodde aldrig tt de var så sjuka, som det framgår för mig, att de var.. men om de är, kan jag inte och vill inte uttala mig om, alla kan ju tillfriskna. säkert också org.jw

men då är ju inte alla inräknade, sekterna är ju fler än enbart mormoner och jehobas, finns många fler, so jag minns. de hade iaf viljor av stål.
Citera
2016-07-13, 08:07
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Att religion är mentalt står klart, me hurvida det är en sjukdom är svårare att säga.

Inte nödvändigvis en "sjukdom", men snarare dysfunktionalitet.

Och inte nödvändigvis all tro/religion, men snarare pådyvlande tro/religion.
Citera
2016-07-13, 11:40
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Ja horan, sjukdomar har alltid en viss startsträcka elelr kan vi säga en graf.. börjar på noll, där är bäbisen.. sedan kommer hindren lika säkert som att detta är en ruta, och det SKA vara en uppgång, det hra chefsideologerna inom varje akademiska gren i tvärvetenskaplig överenskommelse ju skrivit om , om du läser böcker av t.ec Gullberg, et tjock bibel, med säte antagl i Nörge. men också island svappavara osv.

Där kan du få dig lite till livs, om alla kurvor, diagram.. millimoler och annat mycket sqmkligt som måste finnas parat åt befolkning så inte befolkningsökningen stiger i saven til okontrlllerbar psykotiska eskapader.

Allt om sjukdomslära, har Uppsala Stockholm Cjalmers Luououund, och ja.. kristianstad och sa jag Finska herremarken? En resurs i dessa sammanhang, finskugriskan är nästan som arrabiskan och den kemiska symbolläran, aritmetik , i folkmun matte... den man ska ta med en klackspark.

alltid i fiiiina fina skalor, ej märkbara för den otränade oinsiktsfulle ohörsamme olyhörde, dt behövs 8 år + praxis,, för identifikationsstranssubstatituionsmultilaterala LÄRAN, att in-se

så om du får fatt i nåt av gullberg, en blondin med bäbisblå små ögon, permanentat hår tror jag han hade också, så kan du göra dig ytligt insiktsfull , bara bläddra lite i sådan bok.

vill du ha isbn-numret ? elelr har du gått igenom textbehandlingen med insttruktör stämplare kontrollant bevittnelse socialpedagog och läkare? så du KAN?

men jag har isbn-nr. dock ligger boken så klart längst ner i soptunnan. men jag fixar det på tre lila sekunder åt dig om du vill.

faktiskt. om du vill veta mer om avföring., vissa kurbvor luktar som IP säger gott, andra ska man akta sig för, för han har verkligen koll på skillnaden mellakn gott och ont den.
Citera
2016-07-13, 17:35
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honey.B.Blue
Ja horan, sjukdomar har alltid en viss startsträcka elelr kan vi säga en graf.. börjar på noll, där är bäbisen.. sedan kommer hindren lika säkert som att detta är en ruta, och det SKA vara en uppgång, det hra chefsideologerna inom varje akademiska gren i tvärvetenskaplig överenskommelse ju skrivit om , om du läser böcker av t.ec Gullberg, et tjock bibel, med säte antagl i Nörge. men också island svappavara osv.

Där kan du få dig lite till livs, om alla kurvor, diagram.. millimoler och annat mycket sqmkligt som måste finnas parat åt befolkning så inte befolkningsökningen stiger i saven til okontrlllerbar psykotiska eskapader.

Allt om sjukdomslära, har Uppsala Stockholm Cjalmers Luououund, och ja.. kristianstad och sa jag Finska herremarken? En resurs i dessa sammanhang, finskugriskan är nästan som arrabiskan och den kemiska symbolläran, aritmetik , i folkmun matte... den man ska ta med en klackspark.

alltid i fiiiina fina skalor, ej märkbara för den otränade oinsiktsfulle ohörsamme olyhörde, dt behövs 8 år + praxis,, för identifikationsstranssubstatituionsmultilaterala LÄRAN, att in-se

så om du får fatt i nåt av gullberg, en blondin med bäbisblå små ögon, permanentat hår tror jag han hade också, så kan du göra dig ytligt insiktsfull , bara bläddra lite i sådan bok.

vill du ha isbn-numret ? elelr har du gått igenom textbehandlingen med insttruktör stämplare kontrollant bevittnelse socialpedagog och läkare? så du KAN?

men jag har isbn-nr. dock ligger boken så klart längst ner i soptunnan. men jag fixar det på tre lila sekunder åt dig om du vill.

faktiskt. om du vill veta mer om avföring., vissa kurbvor luktar som IP säger gott, andra ska man akta sig för, för han har verkligen koll på skillnaden mellakn gott och ont den.

Du är inte trasig, behöver inte fixas,,å nej nej,,.när priset går upp kommer själen gå ner
Citera
2016-07-13, 17:48
Medlem
Honey.B.Blues avatar
hm, du healer? ja , en tredagarskurs, och börja...

den andliga färden

nej tack

fanatikerna fårsjälv fixera sig av all sina fascinationer, hörde nyss på raion om

klaner, vilket sammanträffande, men blaskorna är fyllda av hopplöshetsnyheter, rätt andligt bra att rikta det dit det ska så man slipper

nej jag ska faktiskt inte dö, men vore trevligt.
Citera
2016-07-13, 17:59
Medlem
HORJESUSs avatar
Fan fick radera en trådstart pga att det är för många slightly retarded i omlopp här.

Skulle omöjligt gått att få till en vettig disskussion, nåväl så kan det
vara ibland.

Därmed inte sagt att jag skulle va nåt allvetande geni, men ibland
tror jag nog jag balanserar på gränsen.
Citera
2016-07-14, 21:20
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Skulle omöjligt gått att få till en vettig disskussion, nåväl så kan det
vara ibland.

Det är inte omöjligt att få en vettig diskussion med vettiga teister.
Citera
2016-07-15, 14:26
Medlem
Bogomils avatar
Det äf inte mentalt dysfunktionellt att ha en TRO om det ofalsifierbara..

Det är mentalt dysfunktionellt att försöka pseudo-falsifiera det (för tillfället) ofalsifierbara.
Senast redigerad av Bogomil 2016-07-15 kl. 14:28.
Citera
2016-07-15, 14:39
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil

Det är mentalt dysfunktionellt att försöka pseudo-falsifiera det (för tillfället) ofalsifierbara.

Men det är ganska falsifierbart med tanke på hur ofalsifierbart det är egentligen
Citera
2016-07-15, 14:57
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Men det är ganska falsifierbart med tanke på hur ofalsifierbart det är egentligen

Nix. Sånt är pseudo-logik.
Citera
2016-07-15, 15:56
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:
Nix. Sånt är pseudo-logik.

Ta din egen bevisbörda.
Citera
2016-07-16, 08:19
Medlem
Honey.B.Blues avatar
Citat:
jupp bedrägerier, går att reda ut, det är enbart lite svårare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in