Citat:
Ursprungligen postat av
nolifer
Tänk om majoriteten kunde äga sin bostad utan lån, ett folk som inte vore förslavat!! vilken läskig tanke!!!!
Om du klickar på länken i min signatur så får du se att det
faktiskt finns folk i Europa som inte är förslavade. De bor i länder vi brukar le lite överseende åt och anse vara ganska primitiva. Adidas-byxor, hockeyfrilla och ståltänder brukar de förvisso ha, men de saknar i princip helt muslimer och bor som sagt i bostäder de äger själva utan lån.
I Sverige måste bolånetorsken lyda minsta vink från makteliten. Jag är säker på att det i denna stund, timmar efter den muslimska slakten på franska män, kvinnor och barn, i stället för att följa händelserna i Frankrike sitter bolånetorskar och uppdaterar DI:s bostadssektion på nätet var 5:e sekund för att se om bostadsräntorna rör sig några hundradels promille eller hur bostadspriserna utvecklar sig i hemkommunen. Invandringen och integrationen har ju Göran Greider, Fredrik Reinfeldt och Mattias Karlsson koll på, så det behöver bolånetorsken inte oroa sig för. Huvudsaken är att bolåneräntorna inte stiger med 0,001 %.
Man kan lätt föreställa sig vilken fantastisk hävstång politikerna har på de svenska bolånetorskarna. Vilket fantastiskt vapen politikerna har i sina händer. Rösta, tänk och gör såhär, annars drar vi in ränteavdraget eller höjer reporäntan! Eller varför inte bygga ett boende för ensamkommande 45-åriga barn i närheten av din bostad som du har lån på 120 år på? Skrattar bäst som skrattar sist, brukar man ju säga. Svenskarna sitter med lån som tar flera generationer att betala av och snart en miljon arga, kränkta och ointegrerbara muslimer i landet. Rumänerna, ungrarna och tjeckerna äger sina bostäder själva och har knappt sett ett källarskägg på vykort ens. Vad heter
skadeglädje på ungerska?
Glöm inte att klicka på länken i min signatur!