2016-07-05, 23:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesse
Har riktig jävla beslutsångest vet inte vad jag ska köpa för nya skor någon som har tips? (endast adidas) har varit inne på hamburg men hittade ingen färg i min storlek som jag var jätte intresserad av och är faktiskt inte så jätte sugen på dom nya gazelle 2
Hamburg sitter skönast på mina fötter utav samba/dragon/gazelle/forrest hills iaf.
Citera
2016-07-06, 10:27
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hamburg sitter skönast på mina fötter utav samba/dragon/gazelle/forrest hills iaf.

Hamburg sitter ruggigt bra på mina fötter också
Citera
2016-07-06, 14:08
Medlem
Instämmer i att Hamburg har god passform. Men jag är sjukt trött på platta trainers, efter ett tag i Air Max eller NB så känner man hur viktig komforten är.
Citera
2016-07-06, 15:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Instämmer i att Hamburg har god passform. Men jag är sjukt trött på platta trainers, efter ett tag i Air Max eller NB så känner man hur viktig komforten är.

Ja men de är ju utformade precis som originalen back in the days så vitt jag vet och då premierades inte komfort... Det är ju usla skor att gå i rent fysiologiskt för de nedre extremiteterna.. men minst dålig, om man säger så, för mig personligen, är hamburg... Har skräddarsydda skoinlägg i som hjälper en hel del, utan dom hade jag inte kunnat gå i sådana platta skor.
Citera
2016-07-06, 22:46
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsexycoco
Vart kan man köpa polotröjor?

Och varför suger Sverige butiker fucking rövkuk när det kommer till kläder?

https://www.google.se/search?q=talented+mr+ripley+clothes&espv=2&biw=192 0&bih=989&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjtp eCo1dXNAhWClSwKHZAPCaMQ_AUIBigB#imgrc=xAjxqX93XIAX VM%3A

detta är stil men finns ingenstans att köpa

https://www.google.se/search?q=talented+mr+ripley+clothes&espv=2&biw=192 0&bih=989&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjtp eCo1dXNAhWClSwKHZAPCaMQ_AUIBigB#imgrc=b0ErV0k_k5uf sM%3A

t.ex. vart köper men man sådana sexiga sexy coco byxor? finns bara skräpjeans och skräpchinos överallt boooooooooooring zzzzZZZZzzzzzzzzZZZZzzzzz

Haha undrar vem som suger rövkuk.
Såhär är det: casualmodet är ett ord jag hatar för då kommer bögiga modemongon och visar bilder på spärrmongon från film, och säger dethär är mode. För vanliga snubbar handlar kläderna om bärs och våld. Och så vill iaf jag ha det, jag skiter i dina perversa stiltankar. Puss.
Citera
2016-07-07, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Haha undrar vem som suger rövkuk.
Såhär är det: casualmodet är ett ord jag hatar för då kommer bögiga modemongon och visar bilder på spärrmongon från film, och säger dethär är mode. För vanliga snubbar handlar kläderna om bärs och våld. Och så vill iaf jag ha det, jag skiter i dina perversa stiltankar. Puss.

Fan snackar du om din efterblivna jävel? Är du hög? Tyder på låg intelligens om man skriver osammanhängande skräp. Bara den fetade meningen säger allt om din IQ..

Skulle slå ner dig med ett halvhjärtat slag för övrigt.
Citera
2016-07-08, 09:20
Medlem
Skummaste ordern jag varit med om

;Casualclothing.dk

La en beställning, dom sa i början att grejerna var "out of stock" mailade tillbaka och skrev att cancela ordern om det inte kommer in fler artiklar.

Nu idag så får jag ett leveransmeddelnade på mailen ifrån UPS om att paket är på g hit (haha?)

kan ju hoppas på att det är rätt saker....

(notera att jag inte fick svar på om min order blev cancelad eller inte)
Citera
2016-07-09, 03:26
Medlem
Hej huliganer, sopor och posers. Jag vill ha en hård midjeväska. Hittade en av märket Ellesse på casualcopenhagen, men var inte riktigt nöjd. Något skönt casualmärke vill jag ha.

Tips på väskor, sidor, svenska som utländska jag kan kolla på uppskattas.

Tack
Citera
2016-07-09, 12:55
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasthandsken194
Skummaste ordern jag varit med om

;Casualclothing.dk

La en beställning, dom sa i början att grejerna var "out of stock" mailade tillbaka och skrev att cancela ordern om det inte kommer in fler artiklar.

Nu idag så får jag ett leveransmeddelnade på mailen ifrån UPS om att paket är på g hit (haha?)

kan ju hoppas på att det är rätt saker....

(notera att jag inte fick svar på om min order blev cancelad eller inte)

Beställde en tröja och en mössa därifrån i vintras men jag fick inte med mössan. Slängde iväg ett mail men fick aldrig svar tillbaka. Litar inte på den sidan.
Citera
2016-07-11, 00:07
Medlem
Mac10jiffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsexycoco
Fan snackar du om din efterblivna jävel? Är du hög? Tyder på låg intelligens om man skriver osammanhängande skräp. Bara den fetade meningen säger allt om din IQ..

Skulle slå ner dig med ett halvhjärtat slag för övrigt.

Vad trevligt din lilla fikus. Det betvivlar jag jävligt starkt.
Citera
2016-07-11, 20:34
Medlem
Istok91s avatar
Beställde hem ett par Hamburg. De verkar vara otroligt sköna.
Citera
2016-07-12, 19:18
Medlem
sirbagges avatar
Terrace har precis släppt höstkollektionen från stone island. Köpte http://www.terrace.se/sv/articles/2.26.6906/stone-island-651566855-v0065 resten tyckte jag var ganska tråkigt tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in