Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasBeming
Tro? Jag VET att det är så... men du får väl misstro vetskapen om du vill, som är rätt vanligt idag men inte rätt att göra för det. Vanan är som en andra natur.
När du ska kritisera vetenskap, bör du ha mer på fötterna. Det räcker inte med trolleri la la la
du och din bergwalls, når liksom inte upp över mattkanten, du kanske ska börja ta lite vitaminer och sluta banta? du blir ju inte yngre iaf. enbart gaffligare.. tröttsamt ute med din 1100-tals-trams, som om du vill vara 17 år igen, går du omrking i tajta jeans och gör situps mellan varven? du kan sluta, det väger ändå inte upp den klena kunskapen du försöker strama till med poesi.
slappa, sov mer och hade jag varit du skulle jag klappa igen all tro om att kunna mäta dig med evidens, först ska du veta vad som är evidensbaserat, till punkt och pricka, inte enligt höftskjutartekniken, då får du bara skotten att åka i rekyl mot din egen panna, alltså : du behärskar inte medicin, så börja plugga.. och du får göra det i iaf tre fyra år. men.. har du tuffa polare, kan det ju gå fortare, du har ju läggningen inne att vilja ses som en jättetuff grabb, men du ska då ha pengarna också. evidenser.. kommer inte som välling i strupen och lägger sig makligt utn ansträngningarna
du har således så präktiga fördomar, att jag n'stan får se dig som en snart fullfjädrad muslim, som går bokstavstroget, och bannar allt som inte kan säga ja och amen, för en polygam.
nåja, livet kan mangla en kors o tvärs, men åh vad synd om dig.
trösta du dig med asiatisk tuffingretorik, inget som iaf ökar på kunskaperna, reda kunskaper, inte bergwallskunskaper.
det om det.
din vilja är klen. du har givit upp. ateism är för dig samma som vetenskap, grattis tuffe nallen.
det är ju bra för att det är så roligt, man skapar teser och evolution, ska ju vara kuligt.. i din värld.
du är en typisk flanellvelour-flummare. som äntligen kanske kan slippa supa igen.
iaf alltid något.