Citat:
Ursprungligen postat av
Fov
basic, nej då det är du via källan som vidarebefordrat detta till tråden gällande drinkar, det du nu kommer med nu är nåt helt annat. tansan festade alltså runt medan hyresvärden (din källa)var borta. inte bara spillde groggar i sin ensamhet utan i sällskap, vem var gästerna då kanske MJ och JH med co?
när ett offer tas av daga så måste allt vara så jävla enkelt, en ängel togs av daga totalt oskyldig.
mycket svårt att tro madde var en smart oskyldig ängel, en samarit dras inte till särskolan och öppnar plånboken i tron att pengarna kommer tillbaka när denne knäpper i fingrarna.
sen att exmaken och en väninna sitter i media och talar om en godhjärtad 62-åring som grillar och super med samhällets mindre begåvade avskum gör inte saken bättre, tragiskt att ens försöka dra samaritkoetet.
Jo jag vet att jag skrev om spillde drinkar, men det var framförallt hennes konstanta supande som gjorde det ohållbart i längden.
Min källa tyckte det var drygt helt enkelt.
Visst om Madde söp till på en helg det hade väl varit okey.
Men att ha en person i sitt hem som dag efter dag är berusad tror jag få är villiga att ha.
Jag vet inte om det var MJ och "gänget", det känns inte helt omöjligt.
För min källa var det dock irrelevant, det skulle inte vara folk där när Madde hade ensam ansvar över lägenheten över helgen, punkt.
Jag glorifierar absolut inte Madde.
Dock har jag svårt att se att hon skulle ha ställt till med något "som förtjänar" mord.
Speciellt allt som har kommit upp nu i efterhand visar ju att hon inte varit en ängel.
Edit:
stocious jag sa inte att hon var ute efter en 2rok, jag sa bara att det tex kunde vara en förklaring.
Den enda info jag fått om varför hennes lägenhets sökande drog ut på tiden var "hon har inte orkat ta tag i det".