2016-07-09, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stela
Powermeets cruising går runt cityringen och ut mot mälaren hela vägen bort till Johannisbergs camping. Utanför lögarängsbadet finns en stor gräsmatta dit de flesta går för att komma bort från handelsstråket på cykelbanan som går jämte cruisingvägen, där finns knallare och matvagnar. Vidare så finns det ett större buskage där många pissar lite "offside" och där du kan slippa en del blickar från förbipasserande. Folket som befinner sig av där är allt från småbarnsföräldrar, grupper med ungdomar, pensionärer m.m, har själv sommarjobbat som värd under Powermeet och vet att det är det ofta händer mycket skit just pga att det är lite glesare med människor där.

Det ger även äckel som GM i det här fallet möjligheten att försöka ge sig på ensamma tjejer som gått för att kissa.

Många slår sig ned i gräset, spelar volleyboll, badar eller bara tar det lugnt och det är alltid av blandad kompott.
Då är bilden klarare, tackar.
Citera
2016-07-09, 17:07
Medlem
Badios avatar
Citat:
Powermeets cruising går runt cityringen och ut mot mälaren hela vägen bort till Johannisbergs camping. Utanför lögarängsbadet finns en stor gräsmatta dit de flesta går för att komma bort från handelsstråket på cykelbanan som går jämte cruisingvägen. På cykelbanan finns knallare och matvagnar samt MÅNGA människor som går där för att spana på prylar och förbipasserande bilar.

Vidare så finns det ett större buskage i anknytning till grönytan där många pissar lite "offside" och där du kan slippa en del blickar från förbipasserande. Folket som befinner sig av där är allt från småbarnsföräldrar, grupper med ungdomar, pensionärer m.m, har själv sommarjobbat som värd under Powermeet och vet att det är det ofta händer mycket skit just pga att det är lite glesare med människor där.

Det ger även äckel som GM i det här fallet möjligheten att försöka ge sig på ensamma tjejer som gått för att kissa.

Många slår sig ned i gräset, spelar volleyboll, badar eller bara tar det lugnt och det är alltid av blandad kompott.
Borde vara här då typ? Vet inte exakt vad som kallas pissdungen på Lögarängen.
https://www.google.se/maps/@59.6010377,16.5391198,3a,75y,118.52h,78.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1stYrhXwJsliMvJBP0keIBCw!2e0!7i1 3312!8i6656!6m1!1e1
Citera
2016-07-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag måste ännu förhålla mig till det faktum att du kan vara ett förslaget troll som vill klämma åt en Akram. Nej, det är inte omöjligt alls.

However.
När jag frågade vad det är för område undrade jag mer om vad det är för folk på platsen och i vilket syfte. Är det en raggarcamp med tält och husvagnar? En festplats med i huvudsak raggare? Eller bara "folk" som samlas och festar? Det låter riktigt jävligt att du inte fick hjälp av omgivningen. Var det mycket folk runtomkring eller var det bara tonåringarna på gräsplätten?

Edit: Det var din sambo och en tjej till. Är det samma händelse eller två skilda, nära varandra i tid och plats?

Yes well finns väl inget riktigt att styrka det med tills uppgifterna blir offentliga handlingar.

Skulle beskriva det som populär gräsplätt där både raggare och vanligt folk slår sig ned på filtar och liknande och har trevligt, precis intill denna gräsmatta finns en skogsdunge där folk uträttar sina behov så att säga, den första tjejen råkade ut för Akram 10 minuter innan min sambo.

När vi fått tag i Akram så kommer killen till den första tjejen flämtandes och förklarar en identisk story till den som just utspelat sig med min sambo.
Citera
2016-07-09, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Borde vara här då typ? Vet inte exakt vad som kallas pissdungen på Lögarängen.
https://www.google.se/maps/@59.6010377,16.5391198,3a,75y,118.52h,78.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1stYrhXwJsliMvJBP0keIBCw!2e0!7i1 3312!8i6656!6m1!1e1

Där och i de två större buskarna https://www.google.se/maps/@59.6002384,16.5365194,3a,75y,153.84h,87.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-vTTbJpG5yH2uZNG5RzFSg!2e0!7i13312!8i6656 under den sommaren jag jobbade.
Citera
2016-07-09, 17:12
Medlem
Citat:
En man född -80 förgrep sig på två kvinnor på Lögarängsbadet under lördagsnatten. Brottet rubriceras som våldtäkt och en förundersökning har påbörjats. Mannen har gripits för brotten. Kvinnorna som utsattes för våldtäkten är födda -93 och -98.

Hur kunde ni gripa honom så snabbt?

- Han blev utpekad av de drabbade kvinnorna och vittnen som tog kontakt med polis på plats som kunde gripa mannen, säger Anders Hedström, kommissarie vid polisen i Västmanland.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.4053198-man-gripen-for-valdtakt
Jag vill inte ta Araben,eller raggaren i försvar.Men hur våldtar man två kvinnor på en gång..?
Citera
2016-07-09, 17:15
Medlem
volvo 240s avatar
Tänkte att med tanke på att det ändå var under Power Meet där det mest är svenskar så kanske vi skulle få en svensk vldtäktsman, men icke sa nicke, våra kära MENA-vänner förnekar sig inte.
Citera
2016-07-09, 17:16
Medlem
Badios avatar
Citat:
Där och i de två större buskarna https://www.google.se/maps/@59.6002384,16.5365194,3a,75y,153.84h,87.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-vTTbJpG5yH2uZNG5RzFSg!2e0!7i13312!8i6656 under den sommaren jag jobbade.
Dessa buskar känns dock för synliga för att han skulle fixa en våldtäkt där.
Citera
2016-07-09, 17:17
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag vill inte ta Araben,eller raggaren i försvar.Men hur våldtar man två kvinnor på en gång..?
Det är ju det i historien som låter så sjukt att han skulle hinna med två kvinnor på kort tid.
Citera
2016-07-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah

Vad säger att det skedde samtidigt? Han förgrep sig på två kvinnor vid två tillfällen under samma kväll, efter att ha gett sig på en andra åkte han dit.

Citat:
Dessa buskar känns dock för synliga för att han skulle fixa en våldtäkt där.

Ja, jag är inte helt 100% på vilken av platserna det gäller i detta fall. Vissa år spänner dom upp skynken tvärs mellan buskarna för att ge en liten skiljevägg men har ej vart där i år så jag vet ej hur läget är nu.
Citera
2016-07-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakobu69
Yes well finns väl inget riktigt att styrka det med tills uppgifterna blir offentliga handlingar.
Njao. Ett sammanslaget trovärdigt intryck kommer man långt på.
Du gör det bra måste jag medge, är benägen att låta mig "luras"...
Citera
2016-07-09, 17:21
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ja, jag är inte helt 100% på vilken av platserna det gäller i detta fall. Vissa år spänner dom upp skynken tvärs mellan buskarna för att ge en liten skiljevägg men har ej vart där i år så jag vet ej hur läget är nu.
Med tanke på att så mycket folk ändå är i rörelse 01.30 just där så tycker jag det är konstigt hur han lyckas med två våldtäkter.
Citera
2016-07-09, 17:21
Medlem
Citat:
Det är ju det i historien som låter så sjukt att han skulle hinna med två kvinnor på kort tid.

En våldtäkt betyder inte bara ett längre fullbordat samlag. Det kan gå snabbare än att tömma blåsan.

Citat:
Enligt lagen innebär våldtäkt att någon blir tvingad till samlag eller andra sexuella handlingar genom att använda sig av våld eller hot, eller att gärningsmannen utnyttjar att offret befinner sig i ett hjälplöst tillstånd. Det betyder att våldtäkt förutom vaginala, anala och orala samlag också kan vara föra in fingrar eller föremål i underliv eller anus, att tvinga någon att onanera eller att könsdelar kommer i beröring med varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in