Citat:
Ursprungligen postat av
Livsmissbrukare
Jag måste ännu förhålla mig till det faktum att du kan vara ett förslaget troll som vill klämma åt en Akram. Nej, det är inte omöjligt alls.
However.
När jag frågade vad det är för område undrade jag mer om vad det är för folk på platsen och i vilket syfte. Är det en raggarcamp med tält och husvagnar? En festplats med i huvudsak raggare? Eller bara "folk" som samlas och festar? Det låter riktigt jävligt att du inte fick hjälp av omgivningen. Var det mycket folk runtomkring eller var det bara tonåringarna på gräsplätten?
Edit: Det var din sambo och en tjej till. Är det samma händelse eller två skilda, nära varandra i tid och plats?
Yes well finns väl inget riktigt att styrka det med tills uppgifterna blir offentliga handlingar.
Skulle beskriva det som populär gräsplätt där både raggare och vanligt folk slår sig ned på filtar och liknande och har trevligt, precis intill denna gräsmatta finns en skogsdunge där folk uträttar sina behov så att säga, den första tjejen råkade ut för Akram 10 minuter innan min sambo.
När vi fått tag i Akram så kommer killen till den första tjejen flämtandes och förklarar en identisk story till den som just utspelat sig med min sambo.