2016-07-09, 15:29
Medlem
Jag är sambo med en av tjejerna. Vi kommer just från ett förhör nere hos polisen, bevisningen mot idiotjäveln är stark. Den tekniska bevisningen är självklart inte klar, men vi har starka vittnesmål och jag sprang efter och fick stopp på idioten utan att lämna honom ur sikte för en sekund.

Mannen i fråga är en arab. Av vad jag förstod av utredaren så har han inte varit i landet länge. Hörde en mening när han stod med poliserna sen och pratade, "I don't understand"
Citera
2016-07-09, 15:36
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakobu69
Jag är sambo med en av tjejerna. Vi kommer just från ett förhör nere hos polisen, bevisningen mot idiotjäveln är stark. Den tekniska bevisningen är självklart inte klar, men vi har starka vittnesmål och jag sprang efter och fick stopp på idioten utan att lämna honom ur sikte för en sekund.

Mannen i fråga är en arab. Av vad jag förstod av utredaren så har han inte varit i landet länge. Hörde en mening när han stod med poliserna sen och pratade, "I don't understand"
Beklagar.

Bra och starkt gjort. Fler borde ha samma kurage och handlingskraft som du.
Citera
2016-07-09, 15:43
Medlem
Citat:

Äääähhhhhh.....

Ditt första inlägg på gammalt konto. Jag måste tills vidare ta i beaktande att du lika gärna kan vara ett anonymt troll. Men okej då...

Vad är det för område det hände på? Vilka är där? Raggare eller ännu vanligare folk?
Citera
2016-07-09, 15:49
Medlem
Det hände i "pissdungen" vid löga strand. Det vill säga på motsatt sida den stora gräsplanen från badhuset sett. Mannen i fråga heter Akram Issa. När jag for efter honom så skrek jag "Våldtäktsman" i hopp om att någon framför honom skulle blockera passagen, när det endast var tonåringar närmast på gräsplätten intill, som mest verkade tycka att det var spännande så började jag istället skrika "POLIS" och inte långt därefter så kom det en patrull med två aspiranter springande och vi fick stopp på fanskapet
Citera
2016-07-09, 15:57
Medlem
Citat:
Det hände i "pissdungen" vid löga strand. Det vill säga på motsatt sida den stora gräsplanen från badhuset sett. Mannen i fråga heter Akram Issa. När jag for efter honom så skrek jag "Våldtäktsman" i hopp om att någon framför honom skulle blockera passagen, när det endast var tonåringar närmast på gräsplätten intill, som mest verkade tycka att det var spännande så började jag istället skrika "POLIS" och inte långt därefter så kom det en patrull med två aspiranter springande och vi fick stopp på fanskapet

En eloge till dig om detta stämmer! Skedde övergreppen samtidigt eller närapå varann? Polisen borde ju rimligen varit på plats efter det första kan man tycka.
Senast redigerad av blutsnaps 2016-07-09 kl. 16:03.
Citera
2016-07-09, 16:18
Medlem
Threenineteens avatar
Citat:
Hälsar ifrån tjejen och tackar för detta inlägg. Det hjälper något otroligt att Inte känna sig ensam om sådana här trauman. Nu håller vi båda tummarna för grymma konsekvenser för krypet, han har förbrukat rätten att leva och rätten att vistas i landet.

Hittade för övrigt mannens adress: http://personer.eniro.se/p/akram+issa+karmo/95331223?search_word=Akram%20Issa

Hur mår tjejen mitt i allt detta då? Har hon fysiska skador också?
Citera
2016-07-09, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Här i Sverige brukar vi som sagt ha rättegång innan man bedöms skyldig.

Skiter totalt i vad rättegången säger då jag tog honom på bar gärning. Skyldig är han.
Citera
2016-07-09, 16:22
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Äääähhhhhh.....

Ditt första inlägg på gammalt konto. Jag måste tills vidare ta i beaktande att du lika gärna kan vara ett anonymt troll. Men okej då...

Vad är det för område det hände på? Vilka är där? Raggare eller ännu vanligare folk?

Det var fullt med nykomlingar på hela power meet och i hela Västerås med för den delen om det var de du tänkte på.
Citera
2016-07-09, 16:24
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Här i Sverige brukar vi som sagt ha rättegång innan man bedöms skyldig.

Ja men nu har ju personen gripits och det finns starka bevis.

Helt rätt att hänga ut blatten! Nån som vet om han har någon mer släkt i Sverige så häng ut dom med.

Häng dom högt!
Citera
2016-07-09, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threenineteen
Hur mår tjejen mitt i allt detta då? Har hon fysiska skador också?

Lindriga sådana, Bleknar något otroligt i förhållande till det psykiska måendet. Men vi är hemma nu och hon har äntligen slocknat i soffan, med jycken bredvid sig.
Citera
2016-07-09, 16:52
Medlem
Citat:
Lindriga sådana, Bleknar något otroligt i förhållande till det psykiska måendet. Men vi är hemma nu och hon har äntligen slocknat i soffan, med jycken bredvid sig.
Jag måste ännu förhålla mig till det faktum att du kan vara ett förslaget troll som vill klämma åt en Akram. Nej, det är inte omöjligt alls.

However.
När jag frågade vad det är för område undrade jag mer om vad det är för folk på platsen och i vilket syfte. Är det en raggarcamp med tält och husvagnar? En festplats med i huvudsak raggare? Eller bara "folk" som samlas och festar? Det låter riktigt jävligt att du inte fick hjälp av omgivningen. Var det mycket folk runtomkring eller var det bara tonåringarna på gräsplätten?

Edit: Det var din sambo och en tjej till. Är det samma händelse eller två skilda, nära varandra i tid och plats?
Senast redigerad av Livsmissbrukare 2016-07-09 kl. 16:54.
Citera
2016-07-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Jag måste ännu förhålla mig till det faktum att du kan vara ett förslaget troll som vill klämma åt en Akram. Nej, det är inte omöjligt alls.

However.
När jag frågade vad det är för område undrade jag mer om vad det är för folk på platsen och i vilket syfte. Är det en raggarcamp med tält och husvagnar? En festplats med i huvudsak raggare? Eller bara "folk" som samlas och festar? Det låter riktigt jävligt att du inte fick hjälp av omgivningen. Var det mycket folk runtomkring eller var det bara tonåringarna på gräsplätten?

Powermeets cruising går runt cityringen och ut mot mälaren hela vägen bort till Johannisbergs camping. Utanför lögarängsbadet finns en stor gräsmatta dit de flesta går för att komma bort från handelsstråket på cykelbanan som går jämte cruisingvägen. På cykelbanan finns knallare och matvagnar samt MÅNGA människor som går där för att spana på prylar och förbipasserande bilar.

Vidare så finns det ett större buskage i anknytning till grönytan där många pissar lite "offside" och där du kan slippa en del blickar från förbipasserande. Folket som befinner sig av där är allt från småbarnsföräldrar, grupper med ungdomar, pensionärer m.m, har själv sommarjobbat som värd under Powermeet och vet att det är det ofta händer mycket skit just pga att det är lite glesare med människor där.

Det ger även äckel som GM i det här fallet möjligheten att försöka ge sig på ensamma tjejer som gått för att kissa.

Många slår sig ned i gräset, spelar volleyboll, badar eller bara tar det lugnt och det är alltid av blandad kompott.
Senast redigerad av Stela 2016-07-09 kl. 17:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in