Citat:
Ursprungligen postat av
Livsmissbrukare
Jag måste ännu förhålla mig till det faktum att du kan vara ett förslaget troll som vill klämma åt en Akram. Nej, det är inte omöjligt alls.
However.
När jag frågade vad det är för område undrade jag mer om vad det är för folk på platsen och i vilket syfte. Är det en raggarcamp med tält och husvagnar? En festplats med i huvudsak raggare? Eller bara "folk" som samlas och festar? Det låter riktigt jävligt att du inte fick hjälp av omgivningen. Var det mycket folk runtomkring eller var det bara tonåringarna på gräsplätten?
Powermeets cruising går runt cityringen och ut mot mälaren hela vägen bort till Johannisbergs camping. Utanför lögarängsbadet finns en stor gräsmatta dit de flesta går för att komma bort från handelsstråket på cykelbanan som går jämte cruisingvägen. På cykelbanan finns knallare och matvagnar samt MÅNGA människor som går där för att spana på prylar och förbipasserande bilar.
Vidare så finns det ett större buskage i anknytning till grönytan där många pissar lite "offside" och där du kan slippa en del blickar från förbipasserande. Folket som befinner sig av där är allt från småbarnsföräldrar, grupper med ungdomar, pensionärer m.m, har själv sommarjobbat som värd under Powermeet och vet att det är det ofta händer mycket skit just pga att det är lite glesare med människor där.
Det ger även äckel som GM i det här fallet möjligheten att försöka ge sig på ensamma tjejer som gått för att kissa.
Många slår sig ned i gräset, spelar volleyboll, badar eller bara tar det lugnt och det är alltid av blandad kompott.