Citat:
Ursprungligen postat av
kompish
Fast detta är ju något som framkommit ganska tidigt, att dom knarkar.... vissa av dom talar öppet om det på sina facebooksidor, att dom har ett drogmissburk, att dom ångrar att dom började med droger.. etc etc
Du har aldrig haft kompisar i tonåren som tagit första fyllan? Nästan blivit av med oskulden? När jag var ung så bjöd vi ett par tjejer på alkoholfritt vin, dom blev apfulla och sedan gick dom omkring och var så kaxiga över att dom "alltid festade" och blev så fulla varje helg, bara ett exempel hur folk fungerar. Killar som nästan fått till det med en tjej har plötsligt legat med 185 tjejer som den värsta häradsbetäckaren, ytterligare ett exempel på unga hjärnor som vill vara mer än dom är. Hjärngänget har nog varit mer snack än verkstad, jag köper fullt ut att det varit tomt skryt annars sitter man inte och skriver sånt på ett sånt sätt. Att hjärngänget är "unga i sinnet" kan vi vara överens om, väldigt unga, se bara på BH som fått för sig hon är en supersexig foldergirl som minsann kan twerka och vara porrig.
Deras facebookskryt sorterar jag under rubriken 'det låter stort när katten skiter'.