2016-07-09, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Tack.
Du råkar inte sitta på fuppen/domen eller stämningsansökan på detta, får inte länken i den tråden att fungera. Kunde ju vara intressant för fler i tråden.
Tyvärr.Ja vad tycker du?Ren jävla skräckfilm.De ville inte se sina egna barns bandade vittnesmål!!
Vilka jävla mönster.
Citera
2016-07-09, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Denna kanske har varit uppe innan, men den tjejen vet uppenbart nåt ju.

https://minfil.org/a3M5n0b6bf/Screenshot_at_2016-07-09_01_57_43.png

Den tjejen lider av depression och tidigare haft problem med alkoholism, varit nykter ca. 1 år. Är P-OHs ex. Hon är ifta ute på krogarna när trubadurerna spelar, därav jag känner till henne. Har nog någon annan underliggande diagnos också men tror att hon är ganska ovetande om det här ämnet
Citera
2016-07-09, 03:07
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Tyvärr.Ja vad tycker du?Ren jävla skräckfilm.De ville inte se sina egna barns bandade vittnesmål!!
Vilka jävla mönster.

Inte intressant som i underhållande, utan för att få en riktig helhetsbild av det hela. Det är vidrigt, finns inget värre än värnlösa som utsätts, så tro inte att jag vill läsa av någon annan anledning tack.
Citera
2016-07-09, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raktupponer
Den tjejen lider av depression och tidigare haft problem med alkoholism, varit nykter ca. 1 år. Är P-OHs ex. Hon är ifta ute på krogarna när trubadurerna spelar, därav jag känner till henne. Har nog någon annan underliggande diagnos också men tror att hon är ganska ovetande om det här ämnet

Har skummat igenom hennes facebook (är vän med henne där), hon skriver typ hur illa hon mår över den här grejen, hur glad hon är för att hon inte är tillsammans med sitt ex längre, att GM inte är vatten värda och hur hon önskar att dem får de straff dem förtjänar + att hon önskar att dem vrinner i helvete. Verkar som hon fått reda på det här genom nyheter och sedan att vänner/bekanta berättat vilka GM är
Citera
2016-07-09, 03:27
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Ni som känner till de här personerna mer privat, har ni koll på Instagram och övriga social media, och inte bara fejjan? Tror det finns mer att finna.. alla verkar ju vara riktiga glappkäftar.
Citera
2016-07-09, 03:31
Avslutad
Fick ett PM nyss, men vet inte om jag ska lägga ut det. Blir sån jävla dålig stämning här då.
Citera
2016-07-09, 03:33
Avslutad
Så det verkar finnas både båt och husvagn inblandat.

Citat:
Hej.

Det är inte Maddes husvagn som är nedbrunnen, den brunna husvagnen står i närheten av båten de försökte sänka.
Citera
2016-07-09, 03:46
Medlem
Citat:

Det kan ju inte vara sant. Det var en båt involverad.

Men frågan är ju hur en båt skulle vara involverad. Sure, på nyhetsvideos så ser det ut som om det finns en brygga och som om det vore ett litet trevligt gruvhål.

Här har ni FUP-12s sammanställning:
https://postimg.org/image/axi6nw5nl

Hur kan detta ens stämma...

En snubbe fick nog vid gruvhålet och gick därifrån

Kolla ovan bild. Hur kom de ens dit utan att parkera nära gamlingarna som bor precis bredvid.

Intressant.

EN sak håller jag med om dock, A-L är rätt snygg för att vara involverad i det här.
Citera
2016-07-09, 03:48
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Fråga vart båten står. Kanske någon FB-detektiv kan ge sig ut o fota i området
Blir nyfiken på husvagnen, vad den har för roll i detta, och om den har brunnit eller ej.
Citera
2016-07-09, 03:48
Avslutad
Min källa sa att vid platsen finns där mindre båtar. Så en båt kan mycket väl finnas med i bilden.
Citera
2016-07-09, 03:50
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Det kan ju inte vara sant. Det var en båt involverad.

Men frågan är ju hur en båt skulle vara involverad. Sure, på nyhetsvideos så ser det ut som om det finns en brygga och som om det vore ett litet trevligt gruvhål.

Här har ni FUP-12s sammanställning:
https://postimg.org/image/axi6nw5nl

Hur kan detta ens stämma...

En snubbe fick nog vid gruvhålet och gick därifrån

Kolla ovan bild. Hur kom de ens dit utan att parkera nära gamlingarna som bor precis bredvid.

Intressant.

EN sak håller jag med om dock, A-L är rätt snygg för att vara involverad i det här.

Jag får känslan av att dom tänkte dumpa på annan plats först, där båten fanns. Men nåt hände och dom fick ändra plats. Tror inte det finns tillgång till båt i gruvhålet.. men å andra sidan har jag aldrig varit där och sett hur det ser ut. Någon annan?
Citera
2016-07-09, 05:04
Medlem
https://minfil.org/e2M8n1b8b4/fb.png

Enligt vännerna så ska fler förhöras också. Verkar inte finnas något slut på antalet inblandade...

För övrigt så har jag letat som en tok på internet efter en video som kom ut när det hela uppdagades. I videon ska en man som bor nära gruvhålet säga att han trodde att polisen hade kommit dit för att hans vän/bekants husvagn hade brunnit för ett tag sedan. Tyvärr så hittar jag inte videon någonstans men har för mig att det var DT.se som publicerade den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in