Har inte läst alla inlägg men finns det någon info hur konstellationen uppstått?
En brokig skara människor som kallar varann "bror" och "syster" på FB,någon är över 40 år och har jobb och verkar hänga med tjejer i 20 års åldern samt att någon bor i Storvik någon annan i Kopparberg, Borlänge, Långshyttan.
Hur hänger detta ihop?
Har inte läst alla inlägg men finns det någon info hur konstellationen uppstått?
En brokig skara människor som kallar varann "bror" och "syster" på FB,någon är över 40 år och har jobb och verkar hänga med tjejer i 20 års åldern samt att någon bor i Storvik någon annan i Kopparberg, Borlänge, Långshyttan.
Hur hänger detta ihop?
Kan vara lite som det är med bilburen ungdom där umgås man över generationsgränser och åker på bilträffar och festar tillsammans.
Hur hänger detta ihop?
Den gemensamma nämnaren verkar vara särskola. Sen har olika bekanta hängt på hjärngänget från särskolan.
Vi har redan läst från en pm-källa att Benitas bekanta kör hårt på badsalt.
Dina ord kommer väga tungt i den här tråden, inte bara kände du henne, du är heller inte anonym och därmed den mest trovärdiga i tråden. Allt du låter oss nyfikna veta kommer vägas på guldvåg, så spill your beans.
Det råder delade meningar om Madde var en ängel eller inte, om hon missbrukade, om hon hade sex med alla hon umgicks med, osv osv. input?
Pm istället så ska jag ta död på era spekulationer 🙏🏻 ett erkännande kommer ifrån en utav Maddes vänners dotter 👌🏻 därav känner Madde henne 👍🏻
Vi har redan läst från en pm-källa att Benitas bekanta kör hårt på badsalt.
Dina ord kommer väga tungt i den här tråden, inte bara kände du henne, du är heller inte anonym och därmed den mest trovärdiga i tråden. Allt du låter oss nyfikna veta kommer vägas på guldvåg, så spill your beans.
Det råder delade meningar om Madde var en ängel eller inte, om hon missbrukade, om hon hade sex med alla hon umgicks med, osv osv. input?
Badsalt 😳 Ja själv föredrar jag Badskum då saltet kliar så hemskt och känns "grusigt" när man sitter på det 🤔
Bättre för varje gång jag går in här och ser att jag åxå får vara med 😀 Så,vad vill du veta,om jag använder droger 😉
Allt du kan berätta som kan kasta lite ljus över de inblandande och omkring det som har hänt vore väldigt uppskattat. Det är förstås betydligt bättre att få höra från någon som vet än att vi sitter och försöker spekulera fel.
Har du någon egen tanke eller teori om bakgrund eller hur det här kunde hända?