2016-07-07, 21:39
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Fast att få rullstol för fybromyalgi låter långsökt.

Orka tjafsa, typ - kan nog vården resonera. Om hon sannolikt i alla fall aldrig kommer jobba så kanske hon lika gärna kan få en rullstol om hon vill ha det, även om det inte behöver vara kopplat till "fibromyalgi"...

Men jag vet inte. Kan väl vara nåt annat med, någon ryggskada eller så.
Citera
2016-07-07, 21:52
Medlem
På BHs Facebook där det skickas kramar skrevs det ett inlägg om brottsoffret och vilken bra människa hon var detta kommenterade mamman till BH såhär
De gjorde jag med .känt henne i 9 år....följderna får hon ta och nekar inte till de heller. .klart de är fruktansvärt

Kan det möjligtvis vara så att brottsoffret kommit i kontakt med dessa yngre för att hon umgåtts med några av de misstänktas föräldrar?
Citera
2016-07-07, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
På BHs Facebook där det skickas kramar skrevs det ett inlägg om brottsoffret och vilken bra människa hon var detta kommenterade mamman till BH såhär
De gjorde jag med .känt henne i 9 år....följderna får hon ta och nekar inte till de heller. .klart de är fruktansvärt

Kan det möjligtvis vara så att brottsoffret kommit i kontakt med dessa yngre för att hon umgåtts med några av de misstänktas föräldrar?
Det verkar ju vara en enda stor jävla incest familjefest detta
Citera
2016-07-07, 21:56
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag gissar att det är samma som du kommenterade. Eftersom jag inte ser vad den kvinnan, eller de andra som kommenterade hennes inlägg, har med denna tråd att göra annat än att de kände BO och gillade henne väljer jag att inte lägga ut info om dom.
Den 'Y' jag kommenterade har precis tagit bort Madde-posten och skrivit en replik på den anonymes "tips" som postades här, offentligt, kanske inte har så mycket med Maddes död att göra mer än att hon kommenterar trådrykten om folk som inte är inblandade. Man ska inte lita på anonyma pm som sagt. Nytagen bild å, rejäla färgglada bazookas där.

Citat:
fråga gärna om ni undrar något
how u doin...
Citera
2016-07-07, 21:56
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaSGraff
sammanfattning tack!
Var så god din slöa sate

(FB) Kvinna misstänks mördad i Långshyttan
Citera
2016-07-07, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Var så god din slöa sate

(FB) Kvinna misstänks mördad i Långshyttan

jo ja men sammanfattning som e skriven idag,om hela fallet från början till slut,får ju ont i ögonen av allt läsande...
Citera
2016-07-07, 22:08
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaSGraff
jo ja men sammanfattning som e skriven idag,om hela fallet från början till slut,får ju ont i ögonen av allt läsande...
Det här är ingen serviceinrättning. Köp en tidning med stora bilder istället för att läsa här då!
Citera
2016-07-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Den 'Y' jag kommenterade har precis tagit bort Madde-posten och skrivit en replik på den anonymes "tips" som postades här, offentligt, kanske inte har så mycket med Maddes död att göra mer än att hon kommenterar trådrykten om folk som inte är inblandade. Man ska inte lita på anonyma pm som sagt. Nytagen bild å, rejäla färgglada bazookas där.

how u doin...

Bättre för varje gång jag går in här och ser att jag åxå får vara med 😀 Så,vad vill du veta,om jag använder droger 😉
Citera
2016-07-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbmagen
Konversation mellan D*n M*lmb*rg och P*r-*lov H*fflinger den 2 juli 17:43:
PH: - Hur mår du idag bror
DM: - Jo då det funkar
PH: - Jag mår ått helvetet dåligt nu
DM: - Vad då då?
PH: - Allt
DM: - Som?
PH: - Pm

När kommer filmen på denna röra egentligen?

Kan polisen få läsa pm på facebook?
Citera
2016-07-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Jag med, ett relativt långt meddelande under hennes profil bild. Menar vi samma?

Menar du mig 😀 Vad vill ni veta 😉 Alla spekulationer hittills har varot fel 😁
Citera
2016-07-07, 22:20
Medlem
Ja herre jisses.
I "Dalarna" hänger man ihop - oavsett hur DUMMA en del kan tyckas vara (är)
Potätfolket - allmänt kallat.
Speciellt i Borlänge och dess omgivningar. Inge nytt.
Detta - dråpliga fall - verifierar detta fakto.
Citera
2016-07-07, 22:22
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jajamensan2
Bättre för varje gång jag går in här och ser att jag åxå får vara med 😀 Så,vad vill du veta,om jag använder droger 😉
Vi har redan läst från en pm-källa att Benitas bekanta kör hårt på badsalt.

Citat:
plötsligt är jag ett hett ämne där inne allt detta för att jag kände Madeleine som mördades i långshyttan
Dina ord kommer väga tungt i den här tråden, inte bara kände du henne, du är heller inte anonym och därmed den mest trovärdiga i tråden. Allt du låter oss nyfikna veta kommer vägas på guldvåg, så spill your beans.

Det råder delade meningar om Madde var en ängel eller inte, om hon missbrukade, om hon hade sex med alla hon umgicks med, osv osv. input?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in