Citat:
Jag bor i närheten men har aldrig träffat någon av de inblandade. Men om BO har jag hört ett och annat. Ni som tycker det är konstigt att hon umgicks med det här gänget - nej, hon var precis lika dan. En riktig fyllekärring! Vet inte om alla betygen på hennes hemsida är riktiga eller fejkade men hon har då aldrig haft några uppdrag som 12-stegsterapeut vad jag vet. Vet en som beställde massagetid där i tron att det var en kvinna och blev chockad över att det kom in en orakad karl med valkiga händer och slafsigt klädd, annars försökte hon väl mest klå folk på pengar för att spå i kort. Sen får man fundera på om det är exmaken som överdriver eller hon själv, men vem fan har inredning i ett fritidshus så man får ut 200 000kr på försäkringen? Äh, ren lögn eller eventuellt försäkringsbedrägeri tippar jag på.Så nån pimpinett söt liten dam med alldeles för mycket empati var nog det sista hon var. Däremot förmodligen så ensam som fyllekärringar oftast är så hon köpte sina vänner för att få bostad och nån att hänga med! Men för den skull menar jag inte att det inte var fel att mörda henne. Hoppas alla de inblandade får långa fängelsestraff (både för sin egen och omgivningens skull).
Tidigare i tråden berättar en anställd på lokala puben i Borlänge att BO brukade gå dit dricka 3-4 öl gå hem men att hon även betalade sina vänners öl och notan var oftast hög.
Om hon försörjer sig på att spå så är det inget fel i det. Att BO skulle lura MGM på pengar är långsökt då dom inte har några pengar. Fyllkärring eller vad hon nu är så tror jag hon sitter på info som fått så många i trakten att vara delaktiga. Mer nyfiken på den gemensamma nämnaren mellan MGM inte är det pengar egentligen men det är den utlösande faktorn.
Jag skulle nog hellre vakna upp med Madde än BH iaf, men för att det ska hända skulle jag vara så drucken att jag inte minns allt det hemska.