2016-07-04, 22:04
Medlem
Är detta en han eller hon?
Citera
2016-07-04, 22:04
Medlem
Samtliga av de häktade ser ut att vara födda ur ett och samma anus. Fy fan, det är i sånna här fall man önskar att vi hade haft dödsstraff. RIP Madde, hoppas dessa avskum tar sina egna liv.
Citera
2016-07-04, 22:08
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Att döma foto på MGM så ser alla ut att gått på särskola. Kan det vara så?

Jobbade inte någon av dem som kock?
Man undrar ju vart man ska undvika att äta.
Citera
2016-07-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marknadswarrant
Samtliga av de häktade ser ut att vara födda ur ett och samma anus. Fy fan, det är i sånna här fall man önskar att vi hade haft dödsstraff. RIP Madde, hoppas dessa avskum tar sina egna liv.

De i filmen den sista färden ser ut att jobba på Nasa i jämförelse med dessa
Citera
2016-07-04, 22:10
Medlem
Kanske helt OT, har bara hunnit till s 34 än så länge, men för några år sedan tog BO mina bilder från QX och hävdade att de var på henne. Apropå spekulationer kring identitet etc. (Och med det menar jag INTE att jag på något sätt är lik BO - hade inga ansiktsbilder... )
Citera
2016-07-04, 22:10
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Är detta en han eller hon?

En han som har opererat om sig till en hon.
Citera
2016-07-04, 22:12
Avslutad
MB:s tjej verkar helt drogad på sina bilder. Ser ut som om hon är max 13 år också.

Alla ser fan ut att vara släkt! Helt döda i ögonen och tomma..
Senast redigerad av GenesisP 2016-07-04 kl. 22:16.
Citera
2016-07-04, 22:13
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Alla ser ju ut som mongolider. Och allt tyder på att dom är det också.
Nja, killen på bilden som tidigare länkats, djursexavkomman om jag förstått det rätt, ser mer ut som en cgi-figur från Redneck Rampage. Alltså, hur fan kan man se ut så och frivilligt vara med på bild, till på köpet lägga ut den på internet, ingen omtanke för de människor som surfar omkring och kan hamna på hans sida.

Citat:
Ursprungligen postat av spaceylisie
Kanske helt OT, har bara hunnit till s 34 än så länge, men för några år sedan tog BO mina bilder från QX och hävdade att de var på henne. Apropå spekulationer kring identitet etc. (Och med det menar jag INTE att jag på något sätt är lik BO - hade inga ansiktsbilder... )
Jag har en obehagskänsla att jag "stött" på denna, eller någon liknande, på en liknande sida, då hade hon en del bilder som föreställde en liknande men snyggare transa, preop eller precis postop fick jag veta efter ett tag, minns att några bilder var det en röd vette av nyare modell(runt 80-90-tal, ingen klassisk).
Senast redigerad av emapti 2016-07-04 kl. 22:17.
Citera
2016-07-04, 22:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Jobbade inte någon av dem som kock?
Man undrar ju vart man ska undvika att äta.
"Kock" är inte direkt titelskyddat och jag vet inte om MGM (Benita) genomgått en fullständig neuropsykiatrisk utredning, innehållandes en psykolgtestning, men jag tippar på IK runt 80-85, dvs lite svagbegåvad men inte fullt ut berättigad till särskola och LSS-insatser. Sammanvägd problematik borde ge vid handen att hon har rätt till sådan - hon har någon typ av autism, tvivels utan.
Citera
2016-07-04, 22:14
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaceylisie

Källa på det?
Citera
2016-07-04, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Källa på det?

Bilderna eller stölden?
Citera
2016-07-04, 22:16
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Kock" är inte direkt titelskyddat och jag vet inte om MGM (Benita) genomgått en fullständig neuropsykiatrisk utredning, innehållandes en psykolgtestning, men jag tippar på IK runt 80-85, dvs lite svagbegåvad men inte fullt ut berättigad till särskola och LSS-insatser. Sammanvägd problematik borde ge vid handen att hon har rätt till sådan - hon har någon typ av autism, tvivels utan.

Det har du rätt i, var bara orolig utifall någon av dom jobbade på en restaurang i Borlänge.
Å andra sidan så lär dom ju inte vara där nå mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in