Citat:
Ursprungligen postat av
FetManDansar
Så... Ska vi spara lite tid?
Försäkringspengar...
Sen tog försäkringspengarna slut, BO ville få tillbaka lite av vad hon gav.
Hon har bjudit alla dessa snönegrer på gratis öl, t.o.m. okända säger till bartendern att deras nota ska gå på BOs nota.
Sen hamnar hon i gruvhålet. Sen finns det idioter här som försvarar hela hjärngänget?
Spelar ingen roll om BHs hela släkt anländer imorgon. Försvarar ni någon som rott mitt in i sjön och droppat en kvinna som försörjt hela stadens patrask..... Välkomna till min dörr. Välkomna till ekan på gruvhålet.
Eller hur!
Finns inget försvar för den som haft ihjäl någon. Gör man det så saknas en och annan mutter i hjärnan.
Inte fan mördar jag någon som inte gör som jag vill, slåss inte heller, på sin höjd gapar lite högljutt. Knappt det heller, förresten.
Jag tror dock att anledningen är rätt enkel. "Hjärngänget" ville LÅNA mer pengar, då de på något sätt fått nys om att BO fått en del nya pengar från försäkringen och det var ju strax före midsommar så gänget tänkte väl se till att det fanns lite "tilltugg" - så de kunde fira ordentligt. Tilltugg i både fast och flytande form
Men BO sa nej...
BO hade väl det rätt gott ekonomiskt redan före de nya pengarna från försäkringen, om jag fattat det hela rätt.
Förresten, det där med ekan är ju bara för dråpligt, jävla kul.
Refaat El-Sayed, sa ju en gång "Vi simmar alla i samma båt" - undrar om det var en eka