Citat:
Ursprungligen postat av
FUP-12
Hej
Stocious!
Stort tack för input!
Jag har några frågor dock som vore intressanta att får svar på - om om du har tid.
1. Du skriver att DW bodde hos sin far under denna tid, vilken adress/område var det?
2. Vilka av personerna i gänget har bott eller har någon annan koppling till Långshyttan? Det vore intressant att veta med tanke på var BO återfanns.
3. Du skriver att endast en av dem hade jobb. Vem var det? Var det DW som hade ströjobb? Jobbade inte MH?
4. Och så den stora frågan: vilken version av händelserna fick du dig serverad den där kvällen och dagarna efteråt - och hur skiljer sig den från versionen i tidningarna? (Det fetade ovan.)
Tack på förhand!
1. Område kvarnsveden. Adress vill jag inte säga.
2. BH och MH bor i långshyttan egentligen. Tydligen ligger det nån stuga där som DW är skriven på men den visste jag bara existerade. Visste inte ens vart den låg. Var nån artikel om att dom gjort razzia där.
3. DW hade jobb, ej fast men förlängdes hela tiden. Du vet ingen vill anställa nu för tiden. MH kan ha varit kock som det skrivits om innan men jag tror inte just nu liksom. Han hängde ju med gänget hela tiden, förstår inte när han haft tid att jobba? BH pluggade till uska eller nått men fick inte fortsätta för hon lämnade inte in uppgifter i tid osv.
4. Vill inte skriva det här då jag inte är helt 100 på om det är så smart. Redan delat väldigt mycket haha. Men om ni spånar på det kan ni komma fram till nått. Ni är ju duktiga på det här