Citat:
Ursprungligen postat av
FetManDansar
Jag förstår också att hon måste ha blandade känslor.
Seriöst?
Ingen går väl ut på Flashback 01.00 - 03.00 på en onsdag och säger att hon var tillsammans med en i Sveriges värsta freak-shows?
Samt att de berättat för henne strax efter mordet, men hon var osäker på om de var seriösa?
Två av personerna som är/var häktade var häktade just p.g.a. de inte gjort något trots att de visste om vad som skett.
Om det är sant så är den här cirkusen för bra för att vara sann.
Det är som om en normal människa skulle bestämma sig för att börja smurfa på nätet, hög som ett troll på meth och använda sina egna personuppgifter och sen bara gå bananas hela livet. Och sen följa upp det hela med att mörda någon med 7 andra meth-smurfar.
,.l..
God natt.
Saken är att det inte är freaks egentligen. Det är ni som spekulerat och gissat helt upp och ner om dom. Det är osäkra, vanliga människor som hamnat lite på sned i samhället. Det är därför allt är så sjukt egentligen. För ingen trodde verkligen detta om den här gruppen. Lite busiga, men inte såhär. Nått måste gått helt galet nånstans för dom men det är det ingen fattar vad just för att det i grund och botten är bra människor. Den här sjuka grejen till trots.
Allt som jag sagt här har jag för övrigt sagt till polisen redan så det bör finnas på papper.