2016-07-07, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinchen
Hittade några foton på "ganstern".
Nog för att hissen inte går ända upp men att det va så illa att han va AIK:are

http://sv.netlog.com/perolov
mer intressant att han har gym som fritidsintresse. Sjuk gubbstyrka under putmagen och de slappa spaghettiarmarna?
Citera
Medlem
BillBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
AL är väl också släppt?

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är i så fall nytt för mig.

AL är inte släppt. Dock har flera i tråden blandat ihop henne och MJ, MJ är den som är släppt.

Häktningsprotokoll AL
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjurstina79
MB har setts i Ludvika centrum idag, kan det stämma?!
Finns det något sjukhus/vårdinrättning i Ludvika? igår fick ju MB åka till läkare.
Citera
2016-07-07, 15:14
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det räcker väl med att han befattat sig med prylar som han vet är stulna för att det ska bli häleri. Befattat sig med = t ex gömt undan.
Ja, men borde inte stöld ha dykt upp som misstanke någonstans då och inte endast häleri?

Tänker så här. Polisen sa ju att häleriet var kopplat till mordet.

"Enligt polisen har även den sistnämnda misstanken med mordet att göra."

Alltså har de inte bara hittat stöldgods från något annat brott hemma hos honom. Men om de hade hittat värdefulla saker från BO borde han väl misstänkas för stöld snarare än häleri alternativt båda två?
Citera
2016-07-07, 15:15
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shamdon

Ja, men borde inte stöld ha dykt upp som misstanke någonstans då och inte endast häleri?

Tänker så här. Polisen sa ju att häleriet var kopplat till mordet.

"Enligt polisen har även den sistnämnda misstanken med mordet att göra."

Alltså har de inte bara hittat stöldgods från något annat brott hemma hos honom. Men om de hade hittat värdefulla saker från BO borde han väl misstänkas för stöld snarare än häleri alternativt båda två?

Han behöver ju inte ha stulit förmål själv, BH kanske stal dem och bad killen kränga det?
Citera
2016-07-07, 15:18
Medlem
Ja finns ett sjukhus samt en privat vårdcentral..
Citera
2016-07-07, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clinchen
Hittade några foton på "ganstern".
Nog för att hissen inte går ända upp men att det va så illa att han va AIK:are

http://sv.netlog.com/perolov
Alla wt-puckon från byhåla håller på AIK!
De är häftiga i deras ögon.
Citera
2016-07-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologen2016
Om jag inte missminner så gick PO-H med i demonstrations tåget till Nord Front, skrämmande anser jag allt ihop, vilken soppa .
Och det gjorde dem ju nästan allihopa .i 1 maj tåget. men det har väl inte nått med detta att göra. Jag träffade och såg minst 5 av dessa den dagen .samt det finns ju på film .
Citera
2016-07-07, 15:28
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans
Han behöver ju inte ha stulit förmål själv, BH kanske stal dem och bad killen kränga det?
Ja, men då borde väl en misstanke om stöld också ha dykt upp på samma sätt som vi nu vet om misstanken om häleri?

Nåja, kanske får lugna mig några hekto. Lär väl visa sig inom sinom tid.
Citera
2016-07-07, 15:30
Bannlyst
Satt uppe hela natten och läste tråden, kunde inte lägga ifrån mig mobilen. Har åsikter om både det ena och det andra men det spelar mindre roll, det enda jag vill säga är att som mamma till en transperson (f-m) så förstår jag Madde. Min son var dock lyckligt lottad och fångades snabbt upp av det skyddsnät som fanns runt omkring och sen har det varit - tro det eller ej - lugna gatan sen dess med fästmö, jobb, insats och två katter. Vill ni veta mer får ni gärna fråga.

Nu till något helt annat. Jag vill återknyta till något som nämndes långt tillbaka i tråden angående ett telefonsamtal. Om jag förstod det rätt så var det någon som sökte Madde på telefon den dagen hon blev mördad men att vederbörande då sa att hon låg och sov? Jag kan ha fått det hela om bakfoten för det diskuterades inte vidare.
Ber om ursäkt för att jag inte letat upp inlägget och citerat men jag har inte tillgång till dator just nu.
Citera
2016-07-07, 15:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tjurstina79
MB har setts i Ludvika centrum idag, kan det stämma?!
Nej, det låter helt otroligt. Måste vara nån annan. MB är häktad precis resten av gänget.
Citera
2016-07-07, 15:44
Medlem
linkebodabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diadara
..
Jag vill återknyta till något som nämndes långt tillbaka i tråden angående ett telefonsamtal. Om jag förstod det rätt så var det någon som sökte Madde på telefon den dagen hon blev mördad men att vederbörande då sa att hon låg och sov? Jag kan ha fått det hela om bakfoten för det diskuterades inte vidare.
Ber om ursäkt för att jag inte letat upp inlägget och citerat men jag har inte tillgång till dator just nu.
Du tänker nog på..
Citat:
Ursprungligen postat av raktupponer
Fått en liten inside info från en som varit i kontakt med en av de kvinnliga GM (ingen uppgift på vem).

Samma dag alt. dagen efter morder hade den kvinnliga GM sagt i telefon att dem skjutsat hem BO och att hon låg och sov.

Iskallt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in