2016-07-03, 22:42
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelleSanslos
Någon har ej svarat på frågan om BH har med detta att göra...... Vet någon ?

Bh?
Citera
2016-07-03, 22:43
Medlem
satanslillebrors avatar
En transa som är i knark branchen, det låter lite riskfyllt måste jag ju säga. Någon som kan få fram bild på människan?
Citera
Medlem
Mest troligt är ju rånmord. Varför skulle annars kroppen ligga ute helt öppet? Om det var ett planerat mord skulle de väl gräva ner liket. Troligen onyktra eller så har de rökt på för av att lämna liket öppet gör man inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Jag vet inte på vilken"nivå" det var, jag själv träffade aldrig henne. Min flickvän sa alltid"hen" om henne.

Ok, det är en intressant extra dimension även om det inte behöver ha med mordet att göra.

Däremot känns det lite märkligt att hens hus brunnit ner och att hen senare blivit mördad. Det har ju troligen med personen att göra.

Ser fram emot all information du kan få fram men jag förstår att det kan vara känsligt.
Citera
2016-07-03, 22:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satanslillebror
En transa som är i knark branchen, det låter lite riskfyllt måste jag ju säga. Någon som kan få fram bild på BO?
Inte helt osannolikt att han fått psykofarmaka utskrivet sedan årtionden tillbaka och att han delat med sig för att köpa kompisar.
Citera
2016-07-03, 22:49
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Ok, det är en intressant extra dimension även om det inte behöver ha med mordet att göra.

Däremot känns det lite märkligt att hens hus brunnit ner och att hen senare blivit mördad. Det har ju troligen med personen att göra.

Ser fram emot all information du kan få fram men jag förstår att det kan vara känsligt.

Frågade lite snabbt nu om husbranden, det var tydligen pannan som hade blivit överhettad eller nå sånt.
Citera
2016-07-03, 22:50
Moderator
Citat:
Frågade lite snabbt nu om husbranden, det var tydligen pannan som hade blivit överhettad eller nå sånt.
Han kanske inte var lika intressant längre när han inte hade ett hus att hänga i och droga?
Citera
2016-07-03, 22:53
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han kanske inte var lika intressant längre när han inte hade ett hus att hänga i och droga?

Tror det var i vintras det brann. Det var ett bra tag sedan iaf, så känns skumt att dom nu har ihjäl hen för det.
Citera
2016-07-03, 22:56
Moderator
Citat:
Tror det var i vintras det brann. Det var ett bra tag sedan iaf, så känns skumt att dom nu har ihjäl hen för det.
Jo, men hen kanske blev jobbig att ha att göra med, eskalerande missbruk och så? Nåja, vil ska väl inte spinna vidare alltför mycket på mina fantasier, men 60-åriga transor lever ofta ett destruktivt liv. Undrar vilken brottsplatsen är och hur polisen fick upp spåret?
Citera
2016-07-03, 23:01
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jo, men hen kanske blev jobbig att ha att göra med, eskalerande missbruk och så? Nåja, vil ska väl inte spinna vidare alltför mycket på mina fantasier, men 60-åriga transor lever ofta ett destruktivt liv. Undrar vilken brottsplatsen är och hur polisen fick upp spåret?

Vi får helt enkelt avvakta och se helt enkelt.
Hon/han hängde mycket i Bullermyren (Bondegatan) så borde ju finnas någon Flashbackare som har bättre koll.
Citera
2016-07-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelleSanslos
Någon har ej svarat på frågan om BH har med detta att göra...... Vet någon ?
Ja
Citera
2016-07-03, 23:15
Medlem
Så vi har en könsbytare som blivit mördad av sju (7) Svenska semi-pundare? Snart vaknar HBTQ rörelsen och så är hela cirkusen igång med att det är SD politik är till grund för händelsen. Kan absolut vara hat brott.

Bild på BO? Någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in