2016-07-05, 23:49
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillBass
Det är MB, framgår av handlingar som länkats tidigare i tråden. Kopparberg närmare bestämt.

Haha jaha! Det har jag nog fan läst tidigare kommer jag på nu. Usch, den hålan borde inte ens räknas till Örebro Län.. Lätt att glömma bort det då de flesta Örebroarna ser Kopparberg som dalarnas skithål snarare.
Citera
2016-07-05, 23:51
Bannlyst
Har dom körkort dom här mupparna? Eller vem har hjälpt dom köra liket?
Citera
2016-07-05, 23:52
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kairos
Engelska puben (egentligen Golden Beer, men det är ingen som säger så). Om du har sett filmen Trevligt Folk av Fredrik och Filip, så förekommer den där (det är den puben som kinesen Billy äger/driver). Hur fan han kunde bli vakt över huvud taget är dock en gåta. Å andra sidan hade de en dömd pedofil som höll i karaoken, så de är väl inte så noga med bakgrundskollen.
Ok, tack. Been there (fast då var den en asiatisk kvinna som basade över baren)... märkligt ställe.
Citera
2016-07-05, 23:53
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyssmigimorgon
Har dom körkort dom här mupparna? Eller vem har hjälpt dom köra liket?

Några av dom har ju tydligen jobb så jag tror tyvärr någon har körkort. Annars är det ju dock inte så svårt att sladda runt på landet utan körkort. Men förmodligen såna här detaljer som gör att det sitter så många häktade!
Citera
2016-07-05, 23:55
Medlem
Är det en tillfällighet att någon skriver på K.Å's fb att han har en golare i sin vänskapslista? Skrivet den 18:e juni...
Citera
2016-07-05, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Härliga kommentarer på Fettots foto här: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10209424460799000&set=a.31562867966 40.2147630.1549324254&type=3&theater

Det är tydligen såååååå hemskt att kalla den mördande kolossen för "Tjockis", oavsett att hon dödat en person. Exempelvis kommentaren: "De B har gjort är fruktansvärt ja MEN [...]". Det låter som att blåvalen stulit en TV eller något, och inte planerat och genomfört ett mord.

Kunde inte låta bli att kommentera! =)
Citera
2016-07-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Ja det var väl engelska och Werners man hade å välja på.

Engelska och Agnes har jag sett honom stå vakt på. Mestadels utanför engelska.
Citera
2016-07-06, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BJonsson
Kunde inte låta bli att kommentera! =)
Kexchoklad kommentaren var lite rolig alldeles nyss hehe
Citera
2016-07-06, 00:02
Medlem
BillBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassehustler
Haha jaha! Det har jag nog fan läst tidigare kommer jag på nu. Usch, den hålan borde inte ens räknas till Örebro Län.. Lätt att glömma bort det då de flesta Örebroarna ser Kopparberg som dalarnas skithål snarare.

Ingen vill ha Kopparberg verkar det som... Dalarnas skithål, Örebro län, landskapet Västmanland... Till ortens försvar får jag dock säga att de få personer jag träffat från Kopparberg faktiskt har varit helt normala.

Lite mer on topic: Fick en tanke. Det har ju förekommit uppgifter om att BO först blivit strypt i en lägenhet och sen stucken med kniv i en bil, samt nu senast att kroppen ska ha varit styckad. Kan det här "stucken med kniv" ha syftat på styckning? Men nej, inte ens det här gänget kan väl ha fått för sig att stycka en kropp i en bil????
Citera
2016-07-06, 00:03
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raktupponer
Engelska och Agnes har jag sett honom stå vakt på. Mestadels utanför engelska.

Åfan, jag är ändå förvånad över att vilket klappmongo som helst kan bli vakt.
Jag vet att man inte behöver vara raketforskare, men vissa krav borde finnas.
Citera
2016-07-06, 00:05
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av railr0ad
Hon har en son tillsammans med en kille som heter Johnny som antagligen har egen vårdnad om barnet

Det är uppfattningen jag fått också. Självklart ser han lite "farlig" ut (hur skulle en sån som A.L. kunna dras till nåt annat) men verkar trots allt relativt vettig.
Förmodligen väldigt bra för barnet då A.L. uppenbarligen är totalt olämplig att producera avkomma, för att inte tala om att ta hand om den. Jag är normalt sett väldigt "låt folk leva som de vill" av mig men det där med tvångssterilisering som några tagit upp i tråden känns ändå inte HELT galet ibland... Jag menar, visst, ett misstag (barnet vid 17 år) kan man väl få göra men att ha fött två barn innan sin 20-årsdag och inte klara av att sköta om något av dem, då är man väl ändå diskvalificerad sen?
Citera
2016-07-06, 00:06
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillalitenu
Hon har 2 barn än så länge.
hur många killar hon träffa har jag ingen anning om.

och nej har inte träffat MB och glad för det är jag iallafall.
jag undrar om du också är inavel då du skaffat barn med en sån brud eller det kanske inte var planerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in