2016-07-05, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ja, det behövs nytt inavlat blod i form av muslimer. Jag håller med dig.
Har säkert inte varit mass-fårstölder på flera år där eller någon sexig gruppvåldtäkt. Håll det liksom BÅDE inom familjen och joggande tjejer!

In med dem! I varenda hål för fan!!!
Framgång föder framgång!
En blick in i dessa människors inre värld är ju skrämmande.Sd,gangsterrap,twerking,motorcykelklubb ar och gruppboende.
Hur fan kan man bo här utan att ingripa?Inavlat drägg allihop.
Citera
2016-07-05, 16:16
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckinglina
Mamma heter Laila Jacobsen
Det är väl Benitas mamma? Inte MBs.
Citera
2016-07-05, 16:16
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ok, jag funderade på om det kommer att komma någon FUP eller om det kommer hanteras med sekretess. Om barn utför ett mord blir det väl varken FUP eller rättegång? Borde vara samma sak med utvecklingsstörda. Nån som vet om dessa typer är myndiga?

Vi kommer från sidan om ämnet, men nej: Alla personer över 15 år i Sverige anses vara rättskapabla, oavsett deras verkliga, psykiska tillstånd. Om det skedda bedöms som ett brott så blir det åtal, oavsett om du är helt borta i huvudet.

Blir det åtal så är också FUP offentlig, med undantag för att integritetskänsliga personuppgifter kan sekretessas i vissa fall.

Omyndigförklarad kan man numera inte bli i Sverige. Det normala för utvecklingsstörda personer är att de får en s.k. god man (ett frivilligt förordnande) som hjälper dem med olika saker de behöver hjälp med. I svårare fall där personen själv motsätter sig hjälp och inte kan ex.vis sköta sin egen ekonomi kan man besluta om s.k. förvaltare. Den personen har då rätt att med tvång t ex ta hand om pension och andra inkomster.
Citera
2016-07-05, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Vart kom SD ifrån? Det här är Socialdemokraternas bidragsslödder från början till slut. Man får inte ett bättre exempel på Löfvens kärnväljare än såhär.

Åtminstone BH är SD:are.
Citera
2016-07-05, 16:21
Bannlyst
Citat:
Vart kom SD ifrån? Det här är Socialdemokraternas bidragsslödder från början till slut. Man får inte ett bättre exempel på Löfvens kärnväljare än såhär.
Nya tider nu!Detta är SD-drägg.
Och till GenesisPu kan vara lugn,du kom inte till på släkträffen.
Du blev bortadopterad av andra skäl.
Citera
2016-07-05, 16:21
Medlem
Neroes avatar
Citat:

OM vi måste in på det spåret, så är väl SD:s väljarskara betydligt mer WT än sossarnas... Men ja. Båda har ju WT i sig - ganska ordentligt tillochmed.

Men herrejäklar vilket slödder det handlar om i det här fallet.
Citera
2016-07-05, 16:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Benita är lika söt som sin mamma:
http://www.meetme.com/member/82989485
Citera
2016-07-05, 16:22
Medlem
Citat:

Benita gillar ju både SD, NMR etc... Blanda inte bort korten nu.
Inavlat SD-pack som dessutom eller pga är ytterst svagbegåvad.
Citera
2016-07-05, 16:23
Medlem
MB verkar ha en bror som heter Linus B. På hans fbsida finns några inlägg från POH.
Citera
2016-07-05, 16:24
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raktupponer
Nu vet jag inte hur hennes umgängeskrets eller liv sett ut utanför det jag sett när jag varit på jobbet. Jag har ett svagt minne av att jag hört något om att hon ville "ordna upp" sitt liv. Vad det innebär vågar jag heller inte yttra mig om.

Jag minns dock att jag vid ett tillfälle reagerat på DW och hans sällskap, hur dem kommit och gått in och ut från min arbetsplats. Också att DW + sällskap vid ett tillfälle tappat ur en redline påse vid de bord dem suttit vid.

Var i kontakt med en vän till mig tidigare imorse om detta och som det redan framkommer i den här tråden verkar det finnas väldigt mycket som pekar mot att det här gänget använder sig av annat än alkohol

Kan mycket väl vara droger inblandade i gänget, jag frågade om varför en viss person beblanda sig med dessa, framförallt mj och jh. Fick till svar "fest, alkohol och droger"
Citera
2016-07-05, 16:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Att Madde hängde med yngre och stod för notan kan ju mycket väl handla om att hon var ensam, lite alkad och ville ha sällskap. Finns ett gäng sådana i varje stad...
Citera
2016-07-05, 16:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckinglina
MB verkar ha en bror som heter Linus B. På hans fbsida finns några inlägg från POH.
MB har minst åtta hel- och halv- och plastsyskon. Det framgår i tråden om hans far Thomas Broling, numera Jensen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in