Citat:
Ursprungligen postat av
PatrikHorn
4
Jag är uppvuxen på landsbygden, bor på landsbygden och lär förbli på landsbygden.
Jag älskar det, och har inga fördomar, men folket som förekommer i detta fallet är ju nåt helt utöver det vanliga.
Dessa individer är inte representativa, men jag kan verkligen förstå att folk med mindre erfarenhet från landet förfasas, jag förfasas själv och inser att detta är något helt utöver det vanliga 😛😛
Självklart skall du bli kvar i den bygd du älskar. Vi kämpar väl för den värld vi lever i!
Ifall du vore en skum typ skulle du ha fördelar av att bo i en storstad där man kan vara anonym med sina perversa lustar.
Mycket snack om inavel och utseende i denna tråd och de vanliga vakthundarna ger inte sina ryggmärgsreflexinlägg, däremot träder andra in i deras ställe.
Att alla misstänkta och häktade anses vara predestinerade mördare bekräftas av deras utseende och framförallt ögon samt ett udda beteende och livsstil. FY FAAN!
Hade mordet blivit mer accepterat om samtliga jobbade på Google, var vackra och bar kostym eller motsvarande feminina dress?