2016-07-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Nu har jag läst tråden och letat runt på nätet, och jag får inte ihop det.

Att BO heter Mad*l*n* D*lbom framgår av häktningsprotokollet.
På hemsidan som det länkas till i tråden har Mad*l*n* lagt ut en meritförteckning. Där kan man bl.a. ta del av betyg (grundskola, gymnasiet), där Mad*l*n*s personnummer framgår. På dessa betyg står efternamnet Fr*jd. Om man tittar i Sveriges Befolkning, så tycks denna Mad*l*n* Fr*jd alltid ha varit kvinna, och hon är sedan 1977 gift med en man (som hon har två barn med) och bor i Malmö.

Varför använder sig Mad*l*n* D*lbom av Mad*l*n* Fr*jds betyg? Är det samma person? Isf känns det inte som att hon är BO.
Är det bekräftat, förutom att det är en trådsanning, att BO föddes som man?
Vad är det jag missar? Var tänker jag fel?

Wow. Bra spanat. Varför skulle man fejka någon annans betyg om de var så där dåliga liksom? Låter som en trådsanning angående könsbyte då.

För övrigt: Kristendomskunskap: etta
Antal lektioner gymnasiet: 666
Satanism bekräftad!!
Citera
2016-07-04, 14:44
Medlem
[quote=exfactor45|57762320]
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Vad ser du på BH:s wall? Har tyvärr(?!) inga gemensamma vänner
Ser bara när hon bytt profilbild och gammalt hon skrivit från 2015

Har en gemensam vän med BH.

Hon skriver inte mycket men 24.5 har hon lagt upp en bild som säger 81 support 81 Worldwide, welcome to hell.

11.4 Uppdaterat sin profilbild (samma bild som på friatider)

3.3 Uppdaterat sin profilbild där är håret orange/rött istället för blont

Det är allt jag kan se från 2016
Citera
2016-07-04, 14:46
Medlem
HGs avatar
Om man byter kön så får man av Skatteverket nya kontrollsiffror men behåller sin födelsedata.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Är MB son till den äldre MB, som hade djursex?

Mycket talar för det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Lite märkligt. Om du kollar på hennes körkort framgår iaf rätt namn på BO. Samma födelsedatum som Fröjd, inga 4 sista siffror.

Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65
Dom sista 4 siffrorna är olika

Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
det ser ut som namn och personnummer på bilden är ändrat i efterhand.

Hmm. Skulle MB ha hittat en annan persons betyg och och ändrat namn och personnummer till sitt eget och lagt ut på hemsidan. Men varför har hon då ett annat efternamn och varför just det här betyget? Det är ju inte så fantastiskt. Det intressanta med det är att den personen som betyget tillhör har varit bra i alla NO-ämnen men helt kass i språk och SO. Det är inte så typiskt för tjejer tror jag.
Citera
2016-07-04, 14:48
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Hmm. Skulle MB ha hittat en annan persons betyg och och ändrat namn och personnummer till sitt eget och lagt ut på hemsidan. Men varför har hon då ett annat efternamn och varför just det här betyget? Det är ju inte så fantastiskt. Det intressanta med det är att den personen som betyget tillhör har varit bra i alla NO-ämnen men helt kass i språk och SO. Det är inte så typiskt för tjejer tror jag.

nej, jag tar för givet att hon ändra sitt mansnamn och personnummer till sina kvinnliga motsvarigheter.
Citera
2016-07-04, 14:50
Medlem
PatrikHorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Wow. Bra spanat. Varför skulle man fejka någon annans betyg om de var så där dåliga liksom? Låter som en trådsanning angående könsbyte då.

För övrigt: Kristendomskunskap: etta
Antal lektioner gymnasiet: 666
Satanism bekräftad!!
Haha, märkligt detta. Ja, faktiskt är det nog en trådsanning. Det dök väl upp i samband med sökande av adressinnehavare mm.

Själv tyckte jag att bilden på BOs sida var väldigt bekräftande angående könsbyte, men det är ju en ren betraktelse utan något egentligt värde.

😇
Citera
2016-07-04, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coronado
Verkar som BO faktiskt hette Fr*jd i efternamn tidigare och är född kvinna. Skyddat ID ger ingen träff på personnumret på Ratsit, men vid sökning på Lexbase på personnumret enligt betyget http://myslus.com/utbildning/betyg/1.jpg ger det träff på M. D*lbom

EDIT: Alternativt är betygen hemmagjorda, BO verkar ju haft hyfsade datorkunskaper

Japp, det ser ut som förfalskningar. Skolnamm mm är maskinskrivet, vilket det var på den tiden. Men namn och personnummer ett linjärt typsnitt från en dator.
Citera
2016-07-04, 14:52
Medlem
PatrikHorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederasten
nej, jag tar för givet att hon ändra sitt mansnamn och personnummer till sina kvinnliga motsvarigheter.
Jo, haha.. ochams rakblad (felstavat gissar jag) 😛
Citera
2016-07-04, 14:52
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Och varför heter den i Malmö, förutom M*deleine, Rit* medan BO heter F*nny?
Citera
2016-07-04, 14:53
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Japp, det ser ut som förfalskningar. Skolnamm mm är maskinskrivet, vilket det var på den tiden. Men namn och personnummer ett linjärt typsnitt från en dator.

Men varför inte förfalska efternamnet också? Verkar bara som hon förfalskat personnumret?
Citera
2016-07-04, 14:53
Medlem
Boglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
inga 4 sista siffror.
De står under punkt 5 på körkortet och stämmer med de fejkade betygen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in