2016-07-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Flötet går bakom?
Jag gillar att fiska också, men flötet måste funka.

HA är badass, den här gruppen(av folk) vill vara badass.

"I de där kretsarna"... Errr, jo. Deras fantasi om de stora pojkarna. Nu har de styckat en kvinna och dumpat henne i en gammal sandgrop. Nu är de badass.

Inte för att jag blir arg ofta... Men de här lilla liven... Pffft. Ni dödar en 60-årig kvinna, styckar henne och slänger resterna i ett gammalt gruvhål. Tufft.
Jag kan ta er 8 på en kväll med en machete, somalia-style.

Var framgår det att dom styckat henne?
Citera
2016-07-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raktupponer
Det finns även en man som BO ofta brukade komma i sällskap med, dem verkade vara nära vänner, men även han blev bjuden på öl av BO. Vågar inte utelämna namn. Men den mannen verkade väldigt mysko. Hans FB är öppen för allmänheten men hittar inte någonstans att han delat med sig av någonting gällande det här, trots att han umgåtts en hel del med BO.. verkar konstigt.

Flödet uppdaterat x antal gånger/dag. Men ett uppehåll i uppdateringen mellan 16.38 den 17-24 juni.. och senast en timme sedan skrev mannen öppet om att han behövde låna pengar, att han har swish.. ?

Väldigt märkligt att bekymra sig om 52 kr till cigaretter om någon man umgåtts med mycket blivit dödat av andra man har som vänner på FB.
Citera
2016-07-05, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Väldigt märkligt att bekymra sig om 52 kr till cigaretter om någon man umgåtts med mycket blivit dödat av andra man har som vänner på FB.
Tja, om man någonsin verkligen behöver en cigg så kan det ju vara då...
Citera
2016-07-05, 19:04
Medlem
en sak jag verkligen inte förstår, är hur jävla fula alla inblandade är... dras fula och feta människor till varandra? hade dom någon slags "rövhåletinyllet"klubb eller vad är grejen? för inte fan ser väl alla ut såhär i Borlänge?
o transan... hahaha ja alltså detta fallet är nog det märkligaste och fulaste någonsin i svensk historia!
Citera
2016-07-05, 19:04
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kan vara att han vant sig med att ha någon som betalar hans cigg men att den personen inte finns kvar längre.

Synd att inte hela historien kom fram medan hon levde, hon hade nog fått en hel del stöd och sympatier, välbefogat.

Citat:
Ursprungligen postat av kompish
en sak jag verkligen inte förstår, är hur jävla fula alla inblandade är... dras fula och feta människor till varandra? hade dom någon slags "rövhåletinyllet"klubb eller vad är grejen? för inte fan ser väl alla ut såhär i Borlänge?
o transan... hahaha ja alltså detta fallet är nog det märkligaste och fulaste någonsin i svensk historia!
Då har du inte sett många transor, bortsett från tjurnacken ala Karelin så såg hon nästan ut som en kvinna iaf.
Citera
2016-07-05, 19:05
Medlem
Citat:

I tråden, från en massa trovärdiga källor.
Citera
2016-07-05, 19:07
Medlem
whaks avatar
Citat:

Jag fick höra det igår att hon skulle ha blivit styckad, JH hade tydligen skrutit om det bland folk.
Idag skrev någon att dykare hittat en arm och huvud.

Edit: info från pm så sägs att troligtvis kommer ett till namn dyka upp.
Jag har fått initialer, återkommer så fort jag fått klartecken.
Citera
2016-07-05, 19:08
Medlem
Citat:
De flesta är ju inte ifrån Borlänge dock.
Citera
2016-07-05, 19:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tycker
Det finns utredningar bland annat gjordes det en då hon dömdes för misshandel och övergrepp i rättssak när hon var 15. Där framgår att hon har problem med både förstånd, impulser och mycket mycket annat.
Tack. Jo, det ante mig, det syns faktiskt på henne. Inte ofta det gör det, men här är det tydligt, framförallt de "elaka" ögonen, men också den av fetma förstörda kroppen - här har det ångestlindrats genom tröstät, sanna mina ord...
Citera
2016-07-05, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Jo, det finns något som kallas bulkkonton.

Kolla historiken på det kontot...

Men tack för din komplimang, du är snäll du.

Edit:

Uppmanar till att outa?

Yes. Men någon vettig som modererar kanske fattar att sko på huvudet är ironi sedan lång tid tillbaka.... Btw, vad är ditt problem?

haha- dagens skratt, gillar ... sko på huvudet-ska bli mitt nya bevingade ord. tack för det
Citera
2016-07-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tack. Jo, det ante mig, det syns faktiskt på henne. Inte ofta det gör det, men här är det tydligt, framförallt de "elaka" ögonen, men också den av fetma förstörda kroppen - här har det ångestlindrats genom tröstät, sanna mina ord...

rofl

Hur kan det här vara topic.

Inget fel med fetma, jag råkar ha ett bmi på 45, inget fel med det.

Elaka ögon går inte att skoja bort dock. Fy fan.

whak ska snart ge oss mer inside-info.
Citera
2016-07-05, 19:16
Medlem
Citat:

man väljer inte sitt utseende så släpp lyteskomiken är du snäll. Värre med brottets utförande
och vad som triggat dessa individer samman i en sådan sjuk kombination. Horribla gänget pga handlingens utförande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in